Citat:
Ursprungligen postat av
vansterLeft
Vi är snällaste folk i världen, men de har gjort monster av oss. Jag har flytt 3 länder p.g.a. judar ockupera mitt land. Hela min nation lever i fattigdom, och i flyktingläger sedan 70 år. För första gången vi slår tillbaka, så har hela väst samlat sig för att döda oss och våra barn. Varför vill ni inte lyssna eller se våra besvär?
Stopp!
Nu går du över gränsen och då måste någon säga stopp. Jag förstår att skamlöst ljugande är en viktig del av arabiska kulturen men det är något som
inte uppskattas i Sverige. Svenskar tycker skamlöst ljugande är förkastligt. Bara en vänlig heads up.
Förra helgen genomförde terrorister i Hamas ett avskyvärt anfall med barbariska våldsinslag mot civila i Israel. Varken palestinier i Gaza, palestinier i diaspora eller du själv har tagit avstånd från de barbariska handlingarna. Så bespara oss lögner om att ni är världens snällaste folk. Övriga lögner om att det är första gången ni "slår tillbaka" och "hela väst samlat sig för att döda" er och era barn, är inte värda att kommentera.