2023-10-15, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Hamas är Israel, varför tror du Israel inte var skraja för ISIS?

Vänta nu, jag måste missuppfatta något här.

Menar du det du skrivit?

”Hamas är Israel”?
Citera
2023-10-15, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Vänta nu, jag måste missuppfatta något här.

Menar du det du skrivit?

”Hamas är Israel”?

Ja det menar jag

Israel skapade hamas för att "ta över" och ta kontroll. Lyckades få dem valda 2006 och sedan har inga mer val tillåtits
Citera
2023-10-15, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Nä, man skulle låtit sitt folk bli våldtagna och mördade och bara tacka och bocka, då hade du mått gott va?

Jag skulle må bättre om man betedde sig som en demokrati och rättsstat och inte som en medeltida hatpöbel eller hämddriven negerstat som tycker att våldtäkter ska lösas med egna massmord på andra klanens spädbarn.
Citera
2023-10-15, 01:24
Medlem
Han sa det till Göran Persson när GP behövde råd om detta efter Clinton sa "fuck this " ..LÄS PÅ!!! Förnedrad dvs att projektet inte gick hem ...

Alltså de var så nära man kunde

Annars kan du se Youtube
"Netanyahu at war" då ser du intervjun med PLO förhandlare och Clintons gäng som var där

class dismissed din n***a
öppna en bok ngn än gissa

Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Menar du att Clinton -- blev-- förnedrad av Arafat? Tycker det verkar vara du som är mest pinsam? Eller är det bara lördags fylla?
Citera
2023-10-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Men Palestina tjänar på att Hamas mördar barn och civila?

I Israel säger tumregeln om du är +18 då är du militär. Även om du läkare, ingenjör eller vad än du är.
Även när du har civila kläder och festar du är militär.
Inga barn har vi dödats, här ser du tydligt hur vi behandlade judiska barn den 7:e oktober.
https://t.me/qassambrigades/28517

Mohammd Deif var tydlig från början i sitt tal till sina soldater, döda inga kvinnor eller barn.
Vi är inte som de, så var inte orolig. De ljuger bara för väst för att motiverar sina massakrer på våra barn.
Citera
2023-10-15, 01:27
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vansterLeft
I Israel säger tumregeln om du är +18 då är du militär. Även om du läkare, ingenjör eller vad än du är.
Även när du har civila kläder och festar du är militär.
Källa på det tack.

Citat:
Inga barn har vi dödats, här ser du tydligt hur vi behandlade judiska barn den 7:e oktober.
https://t.me/qassambrigades/28517
Det finns både videoupptagningar, bilder och bekräftade uppgifter från oberoende utländska journalister.
Till och med Hamas-medlemmar själva har ju erkänt att de dödat barn.

Citat:
Mohammd Deif var tydlig från början i sitt tal till sina soldater, döda inga kvinnor eller barn.
Vi är inte som de, så var inte orolig. De ljuger bara för väst för att motiverar sina massakrer på våra barn.
Se mitt svar ovan.
Citera
2023-10-15, 01:28
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Hur hade du tänkt Israel skulle förgöra Hamas utan att riskera civilbefolkningen när Hamas gömmer sig bland civilbefolkningen?

Du är en smart person det är alltid intressant att höra prognosen. Vad säger du kato vad kan vi vänta oss av detta helvete? Hur ser 2024 ut på gaza?
Citera
2023-10-15, 01:28
Medlem
Israelisk vinkel?? där fick jag dig
din lilla gissare

det kom från Saeb Erkat , PLO förhandlare ditt spån som var där, han och Israels topp rådgivare som både pratade om frustrationen under dessa tider med Barak, Arafat och Clinton

Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Haha det ska alltid komma någon med en Israelisk vinkel. Anklagar en för att missa en viktig poäng och samtidigt totalt negligerar faktumet att Yasin Arafat erkände Israel, kämpade för fred, tecknade fredsavtal och var det enda hoppet för fred, något som Israel medvetet senare motarbetade. Du skriver även som en imbecill, kan knappt uttrycka dig vettigt och vill att jag ska läsa på? Fy fan vad diskussions och kunskapsnivån är på amatör nivå i detta forum.
Citera
2023-10-15, 01:29
Medlem
Israel säger att Hamas blockerar vägarna för invånare i norra gaza för att fly till södra delarna.

https://www.youtube.com/watch?v=PHQYb9Qkpck
Se minut 17:00

Han säger det ska finnas bildbevis på detta, någon som har källa till detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Jag skulle må bättre om man betedde sig som en demokrati och rättsstat och inte som en medeltida hatpöbel eller hämddriven negerstat som tycker att våldtäkter ska lösas med egna massmord på andra klanens spädbarn.

Ah, ”Bete er mindre som muslimer, tack”

Jag hajar.
Citera
Medlem
Citat:
Hur hade du tänkt Israel skulle förgöra Hamas utan att riskera civilbefolkningen när Hamas gömmer sig bland civilbefolkningen?
Fråga Iran. Iran har en israelisk Gaza-attack som en röd linje. Iran har hackat sig in i Israels system flera gånger. USA har inte råd med ett krig till. Kriget i Ukraina har dränerat den amerikanska ekonomin så pass att USA kommer att implodera och delas upp innifrån i självständiga stater vid nästa val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Ja det menar jag

Israel skapade hamas för att "ta över" och ta kontroll. Lyckades få dem valda 2006 och sedan har inga mer val tillåtits

Av vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in