2023-10-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Vet inte om du har svårt att förstå eller om trollar. Det finns ingen media dom visar "verkligheten". All medial rapportetering är ett urval. Så beviset huruvida de är pedofiler är nu ifall de tar avstånd? Dina argument blir bara mer och mer dumma.
Dumpen visar upp en verklighet ingen vill kännas vid, inte ens du.
Dumpen anklagar ingen för att vara pedofil, däremot visar de individer som har ett sexuellt intresse för barn.
Vill du påstå att denna kvinna, en skolfröken, inte har det?
Citera
2023-10-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Annan media faktagranskar innan de publicerar, stämmer inte det de säger blir de bannade och får presentera en dementi. Mycket av vad hon skrev kan inte vara sant, rent omöjligt. Och då kan det som kan vara sant också vara falskt. Tror hon ville imponera på fiskaren på ett konstigt sätt, då hon trodde denne var pedofil.
Vad anser du vara omöjligt i kvinnans chattar?
Är det att du inte vill att det ska vara sant?
Då håller jag med dig för denna kvinna är skadat sjuk.
Citera
2023-10-14, 21:34
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vi delar inte samma uppfattning.
Lyssnar man på senaste Dumpenpodden så har kvinnan varit i kontakt fler gånger.
Bra om polisen nu utreder hela familjen.
Dottern jobbar ju på förskolan, det är inte bra.

Vad tyder på att polisen skulle utreda hela familjen? Knappast så att vi har att göra med en pedofilfamilj där tre generationer träffas och har vild sex med varandra.

Den där chatten är för tunn för att polisen skulle börja gräva i ett sånt totalt osannolikt scenario.
Citera
2023-10-14, 21:36
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Vi delar inte samma uppfattning.
Lyssnar man på senaste Dumpenpodden så har kvinnan varit i kontakt fler gånger.
Bra om polisen nu utreder hela familjen.
Dottern jobbar ju på förskolan, det är inte bra.

Men för helvete låt dottern vara ifred. Så urkorkat att dra in henne i allt. Om nu flera släktingar skulle mot förmodan vara inblandade i denna sjuka kvinnas fantasier så lämna det åt polisen i sådana fall.

Sån jävla 1700-tals högaffel-mentalitet från somliga av pöbeln här.
Citera
2023-10-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Vad tyder på att polisen skulle utreda hela familjen? Knappast så att vi har att göra med en pedofilfamilj där tre generationer träffas och har vild sex med varandra.

Den där chatten är för tunn för att polisen skulle börja gräva i ett sånt totalt osannolikt scenario.
Beskrivningarna i chatten är graverande. Finns skäl att utreda. Vem utförde den ”jobbiga penetreringen” t.ex.
Citera
2023-10-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Men för helvete låt dottern vara ifred. Så urkorkat att dra in henne i allt. Om nu flera släktingar skulle mot förmodan vara inblandade i denna sjuka kvinnas fantasier så lämna det åt polisen i sådana fall.

Sån jävla 1700-tals högaffel-mentalitet från somliga av pöbeln här.
Så du vet vad som är fantasier i denna kvinnas chattar?
För mig är det högst trovärdigt att det finns riktiga offer, livs levande barn.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-10-14 kl. 21:45.
Citera
2023-10-14, 21:46
Medlem
Är det någon som vet om de två kvinnorna på T’s FB som delar samma efternamn (som börjar på E) är systrarna eller andra släktingar?

Hennes ena syster som påstås ha sex med sina söner och sin pappa är ju definitivt av intresse i en polisutredning av denna fullständigt skruvade familj.

Nu verkar den ena kvinnan med samma efternamn ha försvunnit från hennes vänlista (innan jag hann ta en bild på henne) och den andra som är kvar verkar vara bosatt i Stockholm. Jag delar tre gemensamma vänner med denna kvinna vilket ger en lätt känsla av obehag. Tror dock inte att det är hon men inget kan uteslutas.
Citera
2023-10-14, 21:47
Medlem
Citat:

Polisen är redan tipsad om T sedan en lång tid tillbaka men har ”inte haft tid” att prioritera caset.
Citera
2023-10-14, 21:48
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Så du vet vad som är fantasier i denna kvinnas chattar?
För mig är det högst trovärdigt att det finns riktiga offer, livs levande barn.

Jag vet lika lite som dig. Därför är det högst olämpligt att spekulera vad släktingar är eller inte är.
Citera
2023-10-14, 21:48
Medlem
padrons avatar
Citat:
Beskrivningarna i chatten är graverande. Finns skäl att utreda. Vem utförde den ”jobbiga penetreringen” t.ex.

Jag tror inte polisen håller med dig. Mycket rappakalja och uppenbara fantasier i den där chatten.
Citera
2023-10-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag vet lika lite som dig. Därför är det högst olämpligt att spekulera vad släktingar är eller inte är.

Citat:
Jag tror inte polisen håller med dig. Mycket rappakalja och uppenbara fantasier i den där chatten.
Chatten talar sitt tydliga språk, telefonsamtalet också.
Om ni tycker det är obehagligt att det skulle vara sant så får det stå för er.
Jag är tacksam över att Dumpen visar den vidriga verklighet barnen utsätts för. I det här fallet av en lärare och kanske även av lärarens familj.
Citera
2023-10-14, 21:57
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Polisen är redan tipsad om T sedan en lång tid tillbaka men har ”inte haft tid” att prioritera caset.

Dumpen polisanmäler väl alla de kommer över så betyder iofs ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in