2023-10-13, 01:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Senaste kärringen som Dumpen hängde ut, vad är det för lågvatten av Dumpen , Saras ljuva myndiga stämma. Skulle hon vara pedofil. Hennes gubbe blev tydligen uppringd men jag tror hon klarar skilsmässobråket med Ingvar.
Lågvatten av Dumpen? Vad anser du är en bra uthängning, napp 200?
När man inte vågar titta på sin skugga har en ny mening.
Senast redigerad av sunless 2023-10-13 kl. 01:23.
Citera
2023-10-13, 02:23
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Inte så att jag försvarar kärringen. Inte insatt, men måste man inte dela bilder för att få tillgång till dessa grupper?

Var knappast så att fiskaren fick någon invitation ur tomma intet från gruppen, låter osannolikt.

Frågan är därmed, vad har fiskaren delat för att få access till gruppen?
Men du måste det för du inte vill uppfattas som svag.
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

Frågan är därmed, vad har fiskaren delat för att få access till gruppen?
Vem har sagt att en fiskare har delat? Napp 200?
Citera
2023-10-13, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
"Jag är skyldig men lämna mig ifred". Hon fick uppmärksamhet så jag läste mycket av chattloggen. Satan vilken vidrig häxa. Hon kan räkna med att förundersökningar kommer inledas.Dags att ringa bolisen.

Hon är en jävla slug kärring. Erkänner lite lite grann och försöker jobba sig runt resten. Hennes enheter behövs gå igenom av polisen. Och Sara var lite otydlig där, hon sa att i och för sig har vi redan pratat med polisen eller nåt i den vägen. Och antagligen så har de lämnat över de här loggarna redan och skickat samtalet dit också innan detta lades ut. Förhoppningsvis kollar de henne för hon erkänner ju att hon delat bilder på barn som blir våldtagna.

Och den här gäddan visar ju varför kvinnor inte lika ofta åker dit, för att de har tillgång till barn på ett annat sätt. Men är de ute i grupper och håller på så kan dumpen fånga en del kvinnor också. Fy fan vilket jobb av Sara att vara ute bland såna där vider. Fantastiskt engagemang.
Citera
2023-10-13, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Fy fan vilket jobb av Sara att vara ute bland såna där vider. Fantastiskt engagemang.
Javisst, och ännu mer fantastiskt bra gjort av Fiskare Sanna som är den som tydligen gjort grovjobbet på nätet sedan våren 2022 (!) enligt artikeln på Dumpen.

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/
Citera
2023-10-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Javisst, och ännu mer fantastiskt bra gjort av Fiskare Sanna som är den som tydligen gjort grovjobbet på nätet sedan våren 2022 (!) enligt artikeln på Dumpen.

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

Mycket hedervärda insatser. Så tack till Sanna också. Att göra något som är så svårt är beundransvärt. Känner enorm tacksamhet för att de gör detta som inte ens skulle behövas göras av privatpersoner. Polisen skulle få finnas ute i grupper och hitta dem och åtala dem. Och regeringen borde sätta igång med att förändra lagar. Det ska finnas livstid på skalan när det gäller våldtäkter. Och då menar jag livstid. Inte 25 år. Livstid. Och de som delar sådant material ska också ha rejäla straff. För om inte delarna fanns så skulle det inte var ekonomiskt att skörda barn och döda dem, känslomässigt och en för tidig död på ett eller annat sätt. Det finns ju material där de faktiskt knullar små barn till döds. Och de som har sånt material ska ha 25 år minst.
Citera
2023-10-13, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Mycket hedervärda insatser. Så tack till Sanna också. Att göra något som är så svårt är beundransvärt. Känner enorm tacksamhet för att de gör detta som inte ens skulle behövas göras av privatpersoner. Polisen skulle få finnas ute i grupper och hitta dem och åtala dem. Och regeringen borde sätta igång med att förändra lagar. Det ska finnas livstid på skalan när det gäller våldtäkter. Och då menar jag livstid. Inte 25 år. Livstid. Och de som delar sådant material ska också ha rejäla straff. För om inte delarna fanns så skulle det inte var ekonomiskt att skörda barn och döda dem, känslomässigt och en för tidig död på ett eller annat sätt. Det finns ju material där de faktiskt knullar små barn till döds. Och de som har sånt material ska ha 25 år minst.

Framförallt så skulle de sättas i helt vanliga fängelser.Inte ihop med andra våldtäktsmän utan i ett helt vanligt fängelse.
Citera
2023-10-14, 12:52
Medlem
paskharens avatar
Fan va dumpen levererar nu då. Jag som trodde vi nåt toppen av gäddtröskeln för längesen. Så kommer dom här senaste fångsterna. Fick rejält liv i trådarna igen och vilken underhållning det blev. Jag gick upp 5 imorse bara för att se vad som hänt i trådarna och rent allmänt i "latest gäddnews"

Kan någon av kolatorskarnas dronter swisha en slant till dom. Dom förtjänar en redig lördagslina för denna underhållning må jag säga.
Citera
2023-10-14, 16:05
Avslutad
Nytt avsnitt av Dumpen-podden idag 14/10

"Patrik blir nervsjuk"

https://open.spotify.com/episode/2HrUTqEfmXtCKKN7DJk475
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-14 kl. 16:08.
Citera
2023-10-14, 18:00
Avslutad
De börjar ju verkligen se de större sambanden och infiltrera nätverken just nu. Känns som att sidan blir bättre och bättre rent formellt.
Citera
2023-10-14, 22:20
Medlem
Dumpen går för långt. Pedofil = att attraheras av icke könsmogna barn. 14-åringar kan se ut som vuxna med silikon pattar o uppblåsta läppar. Dumpen gör ingen nytta. Kokain Patrik får nog hitta på något annat att tjäna pengar på. Dessutom så raggar Patrik själv på för unga flickor
Citera
2023-10-14, 22:54
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Dumpen går för långt. Pedofil = att attraheras av icke könsmogna barn. 14-åringar kan se ut som vuxna med silikon pattar o uppblåsta läppar. Dumpen gör ingen nytta. Kokain Patrik får nog hitta på något annat att tjäna pengar på. Dessutom så raggar Patrik själv på för unga flickor
Det handlar inte om vad människor attraheras av utan om vuxna som söker efter barn i sexuellt syfte. Du verkar ha tillräckligt bra koll så det är en fråga om att du känner dig hotad eller dylikt. Usch då.
Citera
2023-10-14, 22:56
Medlem
whack-a-moles avatar
(FB) Resumé kontaktar Dumpens annonsörer

Resumé kontaktar företag som annonserar på Dumpen.

Lite småslantar som kommer in där. Hade varit något helt annat om dom ifrågasatte Swish möjligheterna och vilken bank som tillåter det att fortsätta. Men det kanske kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in