Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Så du tycker det är ok skjuta ihjäl människor som bara råkar vara släkt/vänner till kriminella?

Utländska eller ej så är det helt sjukt Sverige vi lever i.

Skiter i vem som skjuts
Umgås inte med kriminella blattar. Innan de kom fanns inte dessa problem.
Citera
2023-10-13, 20:44
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Men fortfarande oskyldig. Kolla din LinkedIn eller Facebook om du har. 3 nivåer bort är du bekantas bekant med vääääldigt många.
Hur många av dessa bekantas nekanta är kriminella i någon form, säkerligen en hel del.
Är du då skyldig eller oskyldig?
Sätt dig gärna och räkna en stund ;-)
Garanterat att du minst blir medskyldig till skattebrott med din logik.

Lyssna på Ibou ”Louise Gucci” Badjie i Prime Crime, brorsan som fick 18 år och sägs ha "rekryterat barnsoldater" och varit en ledande person i gängkriget.
Tog Pa avstånd från honom? Tvärtom verkar han ju vara tight med sin brorsa. Mycket prat om "pengar från familjen", vem i familjen gav honom pengar? Jag vet inte, men det ser ju inte bra ut direkt för någon som påstås vara en drivkraft för att få unga att lämna kriminalitet.
Lyssna och avgör själv.

https://www.youtube.com/watch?v=uQyUH-nTTnU
Senast redigerad av doncroce 2023-10-13 kl. 20:47.
Citera
2023-10-13, 20:45
Medlem
Ung kvinnlig juriststuderande mördad när staten har tappat kontroll av upprätthållandet av landets suveränitet. Uppenbarligen går ingen säker längre när staten har abdikerat från att försvara sitt våldsmonopol. En exemplarisk ung och inspirerande ung medborgare mördad…som en i raden i ett lågintensivt inbördeskrig. Fy skäms, regeringen—denna och tidigare.
Senast redigerad av BravoSierra123 2023-10-13 kl. 20:48. Anledning: Typo/felstavning
Citera
2023-10-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Lyssna på Ibou ”Louise Gucci” Badjie i Prime Crime, brorsan som fick 18 år och sägs ha "rekryterat barnsoldater" och varit en ledande person i gängkriget.
Tog Pa avstånd från honom? Tvärtom verkar han ju vara tight med sin brorsa. Mycket prat om "pengar från familjen", vem i familjen gav honom pengar? Jag vet inte, men ser ju inte bra ut direkt, lyssna och avgör själv.

https://www.youtube.com/watch?v=uQyUH-nTTnU
Ha i åtanke att räven sponsrade negerns arsle o han sitter o ljuger, inte en chans att dom var tighta.
Citera
2023-10-13, 20:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Vem i Panetoz är det?

Pa.
Citera
2023-10-13, 20:47
Medlem
Scires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Jag förmodar att dina kollegor på utvecklingsavdelningen kan tala, läsa och skriva på åtminstone ett språk. Grejen i diskussionen var ju att barn som är födda i Sverige lyckas ännu sämre än sina invandrade föräldrar. Allt eftersom integration är helt frivillig.

Jag gissar att du är en av dem som tror integration betyder assimilation.
Citera
2023-10-13, 20:48
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Liza har kongolesiskt påbrå. Kongo/Sverige?
Panetoz-sångaren har rötter i Gambia. Dessa två är alltså inte släkt.

Den 20 år yngre halvbrodern till Panetoz-medlemmen är kriminell och sitter inne för tillfället.
Man kan undra hur mycket den kriminelle halvbrodern bryr sig om att hans halvbrors
sambos mamma och en helt utomstående person dör?
Hur mycket har han ens träffat dem?

Tror mördaren eller anstiftaren att halvbrodern känner sig hotad på grund av detta?
Han sitter ju redan?

Det är ju ganska intetsägande. Menar du genetiskt ursprung, nationalitet eller var de är födda? Kan inte gambianer få barn med kongolesiska kvinnor? Om jag far till Nederländerna eller USA och föder ett barn där så har barnet rätt till nederländskt eller amerikanskt pass. Jag med mitt svenska pass är ändock legal och genetisk mor till barnet (som blir registrerad som svensk först när jag söker om det med födelsebeviset).
Citera
2023-10-13, 20:51
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Det här är ren terrorism och ska klassas som terror handlingar.
Vad gör man med terrorister och deras släktingar.
Ut med dem!
De är en fara för samhället.

Faktiskt. Terrorlagstiftning skulle faktiskt kunna tillämpas här. Ger väl högre straff?
Citera
2023-10-13, 20:51
Medlem
vem är gärningsmannen?
Citera
2023-10-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ha i åtanke att räven sponsrade negerns arsle o han sitter o ljuger, inte en chans att dom var tighta.

Nä tror inte de är tighta alls, ja tror det är Räven som ligger bakom för detta med!
Citera
2023-10-13, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scire
Jag gissar att du är en av dem som tror integration betyder assimilation.
Självklart!
allt annat är otänkbart förstår du väl
Citera
2023-10-13, 20:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ye-
Liza är ju adopterad in i familjen

Jag har lite svårt att tänka mig att att en adoption skulle godkännas där adoptivbarn man är ca 10 år äldre än barnet. Såvida inte adoptivmoder lever med barnets legala vårdnadshavare (vanligtvis bioförälder), Pa är ju i rätt ålder, 20 år äldre än Liza
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in