Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 19:56
Medlem
kaktjuvens avatar
Så om jag fattar detta rätt.

Jordgubben (kallas han så?) är en sida i strid mot kurdräven?
Har jordgubben tagit och ersatt greken?

I ärlighetens namn så fattar jag fan noll av alla namn, svängningar och skit. Rörigt som fan.
Citera
2023-10-13, 19:57
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Sådan söt tjej, fyfan vad för jävligt, och hennes mormor? Vad var det här bra för? Vad har dom med det att göra ingenting... freda oskyldiga...

Nej, jag tror inte det var hennes mormor. Jag vet inte hur hon relaterar till artistens partner. I artikeln kallas hon för "extra mamma" vilket ofta innebär styvmamma eller som fosterföräldrar (eller typ gudmor). Men åldersskillnaden är väl lite för liten, ca 10 år?
Citera
2023-10-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Han ser så jävla äcklig ut. Tram pundare

Han blev friad i TR för grova brott efter att ha suttit häktad i elva månader. Samma mål där bla DC dömdes. Jag vet inte hur det gick i HR men blev han friad även där lär han ha fått en saftig skadestånd från staten.
Citera
2023-10-13, 19:58
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananballen72
Har Panetozmedlemmens en dotter som heter Liza? Och hon är skjuten till döds? Tänkte eftersom det i artikeln om Liza i tidningen stod "extramamma" om medlemmens fru?
Såvitt jag förstår var den äldre kvinnan mamma till henne som bodde där, medan Liza ska ha varit adoptivdotter eller liknande. Paret var bortresta och de dödade passade barnen.
Citera
2023-10-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananballen72
Har Panetozmedlemmens en dotter som heter Liza? Och hon är skjuten till döds? Tänkte eftersom det i artikeln om Liza i tidningen stod "extramamma" om medlemmens fru?

Liite kort åldersavstånd, men om artisten är pappan så stämmer det kanske
Citera
2023-10-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Liite kort åldersavstånd, men om artisten är pappan så stämmer det kanske

Kan folk bara börja läsa tråden för helvete!!!!

Gör det så får du reda på om han är pappa eller inte din jävla idiot!
Citera
2023-10-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Inte alls. Hon var en ung tjej med rötter i Belgiska Kongo som ville komma bort från "utanförskapshelvetet" i Brandbergen. Pa och Marinka tog sig an henne för att hon skulle hamna i en trygg miljö där hon kunde satsa på sina studier. Hon pluggade juridik på Stockholms Universitet och jobbade ideellt med integration för att, som det heter, "lyfta" ungdomar i den s.k. "orten".

Nu är hon död.

Så otroligt tragiskt och ledsamt att hon inte fick möjligheten att uppleva och ge världen av kärleken hon verkar ha haft inom sig😢💔
Citera
2023-10-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Såvitt jag förstår var den äldre kvinnan mamma till henne som bodde där, medan Liza ska ha varit adoptivdotter eller liknande. Paret var bortresta och de dödade passade barnen.

I denna artikel https://www.expressen.se/nyheter/skolan-domde-ut-lizas--drommar-nu-vill-hon-bli-jurist/ framgår det att 20-åringen ville komma bort ifrån Brandbergen för att få bättre möjligheter i livet. Jag tror att familjen Pa och Ma*inka helt enkelt ville bistå med den hjälpen.
Citera
2023-10-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus

Möjligen styvmamma, "extramamman" är bara ca 10 år äldre än den unga kvinnan. Mannen är dock ca 20 år äldre (än Liza). Isf, var den kriminelle barnrekryteraren farbror?
Citera
2023-10-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven

I ärlighetens namn så fattar jag fan noll av alla namn, svängningar och skit. Rörigt som fan.

Räven och Jordgubben var kompanjoner under kriget mot Greken. Det kom fram i en fup att Räven ville blåsa Jordgubben. Greken finns kvar på första parkett med popcornen men det har skrivits att han också kör för fullt.

Det händer så mycket att det är svårt att hänga med i svängarna och det verkar vända snabbt i lojaliteten. Tex det här dådet. Vem var det riktat mot? 🦊 eller 🍓? Det var nära till Ibou aka Louise Gucci som drabbades men vem sida är han på nu? I början av året låg han bakom flera dåd i Rävens namn. Han var med i Zero nätverket som tidigare var lojala mot Räven men det nätverket har splittrats. Vilken sida hamnade Louise Gucci på? Han har då suttit häktad under den här tiden och dömdes nyligen till 18 års fängelse.
Senast redigerad av TopDogg08 2023-10-13 kl. 20:09.
Citera
2023-10-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Enligt Expressen i förmiddags. De har sedan dess ändrat sin text. Imorse stod det -En rörmokare hade ringt och sagt att han skulle komma och åtgärda ett akut fel/problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nån ringde huset o sa sig vara rörmockare o behövde fixa ett akut problem.

Till vems telefon har den så kallade rörmokaren i så fall ringt?
Citera
2023-10-13, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven

Greken lever livet o titta på när 2 vänner utrota sig själva sen blir hela kakan över till greken . Vinnare är greken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in