Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Vad har detta att göra med faktumet att du presenterade ett argument du själv i nästa inlägg erkände att du inte trodde på?
Att du agerar på det viset visar ju bara att du inte går att ta på allvar. For all I know så menade du inte det här inlägget heller.
Vilken clownshow.

Jag argumenterar ju inte efter vad jag tror, utan vill peta hål på hur "Maja made in hell" har byggts upp.
Av spindelväv och månstålar.
Kan hända jag "tog i" lite eftersom jag ser generaliseringar, överdrifter och byggen på ingenting som läggs ihop på ett rent ut sagt kriminellt sätt.
Sanningen är att vi inte vet vad som hände där inne på Nöjet, men vi vet vad A*lbin berättat och vad Johanna berättat om att Tove har sagt något till Johanna och när det kommer till det fysiska bråket går det isär. Tove berättar för vakten at det är Johanna som börjar och Johanna hävdar tvärtom. Inga vittnen finns.Några armar i luften...Det är vad vi har att förhålla oss till.
Men om nu Maja var så aggressiv, varför är hon inte aggressiv mot Tove i den här situationen, där faktiskt både Maja och Johanna hävdar hamrande överfall mot Johannas huvud.
Din hånfulla och arroganta stil, med multipla hånskrattande emojis, den är otrevlig. Den tyder på att du upplever dig överlägsen.