2023-10-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Som av en slump har Panetoz stängt av kommentarsfältet på sin Instagram….

Det är ingen slump...
Citera
2023-10-13, 11:28
Avslutad
Är ni alla helt cp här eller?
M*rink* är 33? Läst att hon är 60 i typ 3 inlägg.

Vilka är BO??
Citera
2023-10-13, 11:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rattan104
Du åsyftar dansbandsturken som plågar våra äldreboenden?

Hahaha han är både uppskattad och grym.

Vad har du åstadkommit i livet?
Citera
2023-10-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Eller om man själv är född utomlands (tillägg till det fetade). Varför ska stora delar av mina kollegor på min utvecklingsavdelning, som ju tillhör de 25% med utländsk bakgrund, "åka ut"? Kan inte förstå detta alls faktiskt.
Hur lyckas du läsa in att utlänningar ska åka ut? De är här och blir kvar och vi väntar på vinsten som kommer längre fram, kanske om vi gräver ännu lite djupare i det bottenlösa hålet och fyller på med pengar, liksäckar och TV4-galor under tiden.

Jag förmodar att dina kollegor på utvecklingsavdelningen kan tala, läsa och skriva på åtminstone ett språk. Grejen i diskussionen var ju att barn som är födda i Sverige lyckas ännu sämre än sina invandrade föräldrar. Allt eftersom integration är helt frivillig.
Citera
2023-10-13, 11:29
Medlem
Hermi-Tages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Sjukt onödigt och amatörmässigt. Hade jag varit beställare hade jag varit förbannad att utföraren inte ens sköt "rätt" personer, om man kan uttrycka sig så.
Tror inte gucci gråter några tårar att hans farbrors (?) frus morsa/hans farbrors nanny och dennes inneboende (?) blir skjutna. Han har ju noll släktskap med dessa och säkert ingen närmare kontakt med dessa heller.
Jag har tex ingen aning vem min farbrors frus morsa är eller vad hon heter, jag hade således inte sörjt henne ifall hon gick bort.

Klart att det är skrämmande att våldet når långt ut i bekantskapskretsen och släkten.
Det är ett tydligt budskap av att ingen är säker och att andra står på tur.

Nu kanske inte de här personerna har några familjemiddagar eller släktträffar men om de har det, så kan man tänka sig att det kommer att vara dålig stämning
Citera
2023-10-13, 11:30
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ja PK-medias kelgrisar nummer 1 som är med i varenda jävla storsändning: Allsång på Skansen, Lotta på Liseberg, Bingolotto, Postkodlotteriet, Melodifestivalen=allt vad Svt sänder. SJÄVKLART!!!

Jajjemän.

Bad boyzen som får programledare på P3 och våra kämkäcka programledare och bli våta i trosorna vid intervjuer.
Hårda killar som visar sina känslor i sin häftiga orten-musik.

Är fan så man vill spy.
Citera
2023-10-13, 11:30
Medlem
Mycket skit på tråden, till lite mer intelligentare svar. Gucci är från zero-nätverket, då verkar det som att zero helt gått över till jordgubbens sida? Turken från grekens sida som förlorade pappan i Tullinge, är det en tjänst? Detta kanske är ett sätt att få alla tre nätverk och fler att gå ihop och eliminera Räven och hans allierade helt. Ni som följt detta mer, finns det en anledning eller kör man bara på?
Citera
2023-10-13, 11:31
Medlem
Citat:
Som av en slump har Panetoz stängt av kommentarsfältet på sin Instagram….
Kan man ju förstå om det gör även om det inte skulle vara han. Med tanke på att ryktet går.
Citera
2023-10-13, 11:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valtieri
Blir osäker nu när man börjar kika på artiklar igen, saknas ålder på de flesta, står bara "två kvinnor".

Kan det vara M*arinka och Liz* som är BO?
20 år o 60år de är vilma o liza.
Citera
2023-10-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Ännu 2 oskyldiga miste livet i gängkonflikter . Tack moderaterna o SD att ni gör allt ( inget) . Har blivit värre sen ni tog över

De kan inte göra någonting heller. Det här är något som byggts på under 20-30 års tid till dagens läge, det kommer ta minst lika många år till att få bort det. Troligen kommer det aldrig helt att försvinna. Det man kan kritisera dem för är om något att de själva lade ett misstroendevotum mot Morgan Johansson för att brottsligheten var utom kontroll, som att de på något sätt skulle kunna göra något annorlunda inom kort. De gjorde brottsligheten till en stor valfråga, och vann troligen tack vare det. För många lågbegåvade hjon till väljare framstod det nog bara som att bara de får makten så kommer det hända grejer över en natt. Nu händer det som vanligt ingenting. Det finns en risk att väljarna blir besvikna, och kanske går tillbaka till sossarna, kanske går till ännu extremare alternativ? Det kan man bara sia om, men det är aldrig bra att erbjuda enkla svar på komplicerade problem.
Citera
2023-10-13, 11:32
Medlem
Något litet positivt är iaf att många av de unga värdelösa mördarna åker fast. Det borde ändå ringa någon liten klocka i andra ungdomar som glidit snett att risken att åka fast om man gör det här är överhängande. Även om de inte får välrdens hårdaste straff.
Citera
2023-10-13, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det mest trovärdiga tråden presenterat är att 20-åringen är bonusdotter till hans hustru och att 60-åringen är en nanny. Det yngre BO mer säkert än det äldre.
Liza är ju adopterad in i familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in