2023-10-13, 08:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
vem då? en känd artist borde vara enkel att gräva fram, är det hans fru då och mamma/syster något som strukit med

Pa Modou Badjie

Pa Modou Badjie är en av Sveriges mest inflytelserika artister. Han har turnerat landet runt med bandet Panetoz och tävlat i Melodifestivalen ett flertal gånger. Det stora genombrottet fick han med låten ”Dansa Pausa” 2012. Han har även synts till i olika TV-program, bland annat i TV4s Pappapanelen tillsammans med Manne Forsberg, Bingo Rimér med flera.
https://www.sverigestalare.se/talare/pa-modou-badjie

Jag har inte en aning om vem han är -- men tydligen väldigt känd och viktig om man skall tro på presentationen.
Citera
2023-10-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
2 kvinnor ska blivit mördade.

M*rink* V*rstrand som var sambo med artisten lär bli skjuten av misstag/pga koppling?

Den andra kvinnan är mer oklart. Kanske på besök eller bott tillfälligt hos familjen?

* = a, a, å

Gissar att det var artisten man var ute efter? Eller så gav de på hans anhöriga.
Artisten verkar varit i växjö igår kanske sov borta?
Citera
2023-10-13, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Panetoz

men ingen av dessa är kriminella skriver jag utifrån ren gissning nästan? eller?
Citera
Medlem
Citat:

M*rink* V*rstrand som var sambo med artisten lär bli skjuten av misstag/pga koppling?

Den andra kvinnan är mer oklart. Kanske på besök eller bott tillfälligt hos familjen?

* = a, a, å

Det är en 20 årig kvinna skriven på samma adress.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clvi
Hennes mamma brukar vara där ofta.

Bör då vara mamman eller 20 åringen som står skriven på adressen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Sorgligt om det är Panetozgrabben. Såg honom i något studieprogram på SVT för en vecka sen när jag stod på löparbandet på gymmet. Han verkade verkligen vara hygglig. Det galna är att jag tänkte att en sån som han nog får akta sig i dagens gängkonflikt, tyvärr lätt hänt med en felskjutning. Så händer här inatt!

Det här var ju ingen felskjutning.
Citera
2023-10-13, 08:19
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pa Modou Badjie

Pa Modou Badjie är en av Sveriges mest inflytelserika artister. Han har turnerat landet runt med bandet Panetoz och tävlat i Melodifestivalen ett flertal gånger. Det stora genombrottet fick han med låten ”Dansa Pausa” 2012. Han har även synts till i olika TV-program, bland annat i TV4s Pappapanelen tillsammans med Manne Forsberg, Bingo Rimér med flera.
https://www.sverigestalare.se/talare/pa-modou-badjie

Jag har inte en aning om vem han är -- men tydligen väldigt känd och viktig om man skall tro på presentationen.

Ojdå. Panetoz är ju ganska långt från våldsförhärligandet gangsterrap. Är han kriminell i smyg eller är han syssling till nån som är det?
Citera
2023-10-13, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clvi
Hennes mamma brukar vara där ofta.

hon ser helt normal ut på bild, vad fan är kopplingen till brottslighet här, har idioterna igen tagit fel hus?
Citera
2023-10-13, 08:21
Medlem
Zloths avatar
Citat:

* = a, a, å

Denna kvinna?

https://sverigesradio.se/artikel/chi-phenos-ke-sim-romni-ke-kodo-kerlas-feri-problemura
Citera
Medlem
är detta en av de döda kvinnorna, nämns i artikeln som "extra mamma" https://www.expressen.se/nyheter/skolan-domde-ut-lizas--drommar-nu-vill-hon-bli-jurist/
Citera
Medlem
Citat:

* = a, a, å

Bonus dotter?

https://www.expressen.se/nyheter/skolan-domde-ut-lizas--drommar-nu-vill-hon-bli-jurist/

Vet inte.
Citera
2023-10-13, 08:22
Medlem
Mercedes avatar
Fyfan va hemskt.

Svårt att tro att han skulle ha nått kriminellt i bakfickan mer än släktskapet med "Gucci"

Jag gillar Panetoz, man kan inte direkt dra kopplingar till de rappande kriminella avskummen

Detta skrev han på insta på Sveriges nationaldag "Och idag firar vårt vackra, bästa land"

Han är i alla fall stolt över vårt land till skillnad mot de kriminella smutsen.

Stackars hans 3 barn som måste blivit vittnen till att se sin mamma (jag drar slutsatsen till att hon är en av kvinnorna) mördas

Mitt hjärta gråter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in