2023-10-13, 03:12
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Är det "hans" slott som är med i Förrädarna på TV4?

Han har inget slott/herrgård, han är anställd för att driva/sköta det som jag förstått.

Förrädarna är inspelat på Häringe Slott och inte alls det du syftar på.
Senast redigerad av Skvisten 2023-10-13 kl. 03:16.
Citera
2023-11-15, 09:01
Medlem
Nu var han fanimej på Nyhetsmorgon för har såklart skrivit en bok!
Har han 2 tårar intatuerade? Såg dåligt.
Citera
2023-11-15, 09:24
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli

Såg det ja. Och han vill ge sin in i politiken, inom vilket parti spelar ingen roll. För ” han är en kapten, som kan segla vilken båt som helst i hamn”.🙃
Citera
2023-11-15, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Snart....Louie och Hans Schimoda öppnar boxningsklubb för kvinnor ihop
- för vi båda gillar när det smäller ordentligt
Säger den glada boxaren Louie Marti

Fast loui kan ju inget om boxning??
Citera
2023-11-15, 13:21
Medlem
Jag blir provocerad när jag hör honom sitta i TV-soffan och låtsas som att han inte varit kriminell när han varit medlem i HA.
Han sa att han såg inte HA som ett kriminellt gäng utan han var med bara för att han gillade motorcyklar...

Han fick frågan "Men märkte du inte av den delen av gänget?" Då blev han alldeles ställd jo svamlade något om att det finns kriminella hos polisen också...

Nu ska han tjäna pengar på bok o skådespeleri där han vill spelar gangster och även in i politiken.
Han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.
Han sa att han ville göra gangsterfilmer så att det blir bra förebilder för unga....!
Gangster som inte knarkar....
Vet han ens vad en gangster är? En kriminell person. Det tycker han är en bra förebild för unga.
Citera
2023-11-15, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Nu ska han tjäna pengar på bok o skådespeleri där han vill spelar gangster och även in i politiken.
Han sa att han ville göra gangsterfilmer så att det blir bra förebilder för unga....!
Vet han ens vad en gangster är? En kriminell person. Det tycker han är en bra förebild för unga.

Fy fan vad dålig han var som skådis. Seriöst. Såg en snutt med en av bröderna Wahlgren. Jag finner inga ord
Citera
2023-11-15, 17:50
Medlem
Citat:
Jag blir provocerad när jag hör honom sitta i TV-soffan och låtsas som att han inte varit kriminell när han varit medlem i HA.
Han sa att han såg inte HA som ett kriminellt gäng utan han var med bara för att han gillade motorcyklar...

Han fick frågan "Men märkte du inte av den delen av gänget?" Då blev han alldeles ställd jo svamlade något om att det finns kriminella hos polisen också...

Vilken soffa satt han i? Och när? Har missat!
Citera
2023-11-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Vilken soffa satt han i? Och när? Har missat!
Nyhetsmorgon idag, onsdag. TV4.
Citera
2023-11-15, 18:35
Medlem
Citat:

Mina tankar gick i exakt samma bana när han och Maggan glorifierade kriminalitet och identifierade sig som Bonnie&Clyde. Det var ganska ofta gangsterreferenser i deras jargong och tydligt att Marti identifierade sig med den världen i någon mån och nästan stolt nämner sin bankrånare till mormor. Sedan sitter Maggan och beklagar sig över dagens kriminalitet och folk som är ohederliga.

Förresten, är det någon som kikat i hans bok som kan återge vad han skriver om Maggan och deras relation?
Senast redigerad av Solinvictus86 2023-11-15 kl. 18:38. Anledning: Tillägg
Citera
2023-11-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli

Nej, det är ett ankare ⚓️ Ser ut som tårar på avstånd.
Citera
2023-11-16, 02:43
Medlem
Han är en Bedragare rakt igenom, Louie gör allt för rampljuset. Han är en blåsare och spelade på HA färgerna och ett under att han inte blivit knäppt! HA blev galna när dom såg dokumentären ingen ängel, efter det ändrades hans status till out! , han flyttade till Spanien några månader för han var livrädd! Jag vet mycket om honom, han är uppväxt i Rinkeby och spelar på att han växt upp i orten. Jag har endel vänner i Rinkeby och ingen känner till honom bland dom som va aktiva busar på den tiden. Han va så kåt på att bli skådis att han betalade egna film sekvenser och hängde o smörade för Gago och andra för att komma in i branschen. Han är en desperat statist på sin höjd!!! Kallar sig skådis. Du är en skådis när du har dialoger och kan spela karaktärer eller teater roller. Jag är ingen hatare MEN nu måste jag fan dissa honom! Han säger oxå NÄR jag köpte bergby herrgård, obs det är inte hans gård! Den var i stort sätt knappt igång! Han har lurat ägarna att driva den på prov 3 år och med reservation att köpa den. Killen gör allt för att få följare och bli kändis! Att Maggan inte fattat det förstår jag inte, så fort han fick sin pitch till dokumentären om Zigenare och den producerades så var han klar med Maggan oxå! Lägg märke nångång om ni ser honom, han sitter med telefonen hela tiden och ska ta selfie med folk och erbjuda dom reklam, reklam till att få en gratis klippning osv eller tigga kläder hos östermalms skräddaren! Han glorifierar sig själv hela tiden som den som kan röra sig i båda världarna där det är svart eller vitt, pratar om hur han har löst problem osv, jag vet av fakta när han skulle lösa ett problem och spelade på färgerna mot ett kille från fittja fick han en sån örfil och dansade två varv flamenco! G##le piskade honom på öppen gata när han kom som uppbackning, Louie försökte sedan pressa pengar från killen som han skulle backa upp! Hur den historien slutade står nog inte i hans bok! Han har varit teater hela sitt liv.
Citera
2023-11-16, 02:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Han är vän med Patrik Sjöberg, han har sex med Magdalena Graaf och han har en väldigt fånig hemsida*. Vad finns mer att säga om denne självutnämnda superhjälte?

* "Louie Marti is a bit like a favorite cocktail, one part entertainer, one part badass, one part protector, and one part lover — shake and serve in a fancy glass, and voila, you have a rock solid person you can always count on."
Never heard of. En till wannabe kändis? Fan, orka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in