2023-10-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
FITTPICK
tror mig se fittpicen, ett urklipp från en chattlogg precis innan loggarna börjar.
Avklippt tyvärr, svårt att se vad det föreställer..
Ser rätt välanvänd ut.

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

Du tänker på denna bilden
https://bilddump.se/bilder/202310121...33.139.152.png
Senast redigerad av Curren 2023-10-12 kl. 11:41.
Citera
2023-10-12, 11:35
Medlem
Secs avatar
Citat:
FITTPICK
tror mig se fittpicen, ett urklipp från en chattlogg precis innan loggarna börjar.
Ser rätt välanvänd ut.

FAN det kan nog stämma. Hur kunde vi andra missa det haha. Ser vidrigt ut det lilla man ser.
Citera
2023-10-12, 11:36
Medlem
Citat:
FITTPICK
Ser rätt välanvänd ut.

Ser så ut. Mariefreds skola har dessutom precis skickat ut ett meddelande till alla elever och föräldrar om den berörda gäddan.
Citera
2023-10-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det är tydligt att det bara handlar om fantastier just pga det överdrivna, men poängen är att man ska inte jobba med barn om man har såna fantasier.

Nej det är inte tydligt att de bara är fantasier, det är naivt att tro det, jag tror att hon har gjort saker mot sina barn och barnbarn till 100%. På sättet hon skrev, så detaljerat och välskrivet så har hon nog gjort allt hon skrivit. Att tro annat är bara naivt
Citera
2023-10-12, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Du tänker på denna bilden
https://bilddump.se/bilder/20231012113404-83.233.139.152.png

Precis, kan inte sån bildlänkning bara.
Citera
2023-10-12, 11:46
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ser så ut. Mariefreds skola har dessutom precis skickat ut ett meddelande till alla elever och föräldrar om den berörda gäddan.

Vill du dela med dig?
Citera
2023-10-12, 11:46
Medlem
palikirs avatar
Gissar att hon i och med uthängningen kommer få en drös med meddelanden från diverse män som delar hennes fantasier. Har hon inte agerat på dom förut så kommer det regna in chanser nu.

Tror mycket om det som påstås försigå i hemmet bara är fantasier, men det betyder inte att hon inte begått övergrepp på annat håll. Har man jobbat med barn i 35 år så..

Skriver hon att hon själv hållt på med sin egen pappa sen hon var 4? Kan nog stämma. Skulle förklara en hel del.
Senast redigerad av palikir 2023-10-12 kl. 11:55.
Citera
2023-10-12, 11:49
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Hongäddan kan nog vara en av de värsta pedofilerna som dumpen hängt ut. Fy fan. Mycket möjligt att en del av grejerna hon skrev bara var fantasier, men säkert inte allt. Hon dras främst till barn som är för unga för att ”slå larm”. Fatta hur många offer som säkert finns! Kan detta vara Sveriges värsta seriepedofil kanske? Jag skulle inte bli förvånad. Hon har ju jobbat med barn i typ 35 år samt spridit bp. Jag hoppas att alla barn som varit i hennes närhet får hjälp. Hon är ett monster. Hon är lika äckligt sjuk i huvudet som tex robinsongäddan, nylongäddan, mr x. Hoppas hon tar livet av sig.
Citera
2023-10-12, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Hongäddan kan nog vara en av de värsta pedofilerna som dumpen hängt ut. Fy fan. Mycket möjligt att en del av grejerna hon skrev bara var fantasier, men säkert inte allt. Hon dras främst till barn som är för unga för att ”slå larm”. Fatta hur många offer som säkert finns! Kan detta vara Sveriges värsta seriepedofil kanske? Jag skulle inte bli förvånad. Hon har ju jobbat med barn i typ 35 år samt spridit bp. Jag hoppas att alla barn som varit i hennes närhet får hjälp. Hon är ett monster. Hon är lika äckligt sjuk i huvudet som tex robinsongäddan, nylongäddan, mr x. Hoppas hon tar livet av sig.

Nu överdriver du din dramaqueen, hon har MAX rotat i en varm bajsblöjja. Inte mer.
Citera
2023-10-12, 11:59
Medlem
Citat:
Nu överdriver du din dramaqueen, hon har MAX rotat i en varm bajsblöjja. Inte mer.

Hon har garanterat tusentals fall av barntafsande på sitt samvete. En kärring som är helt fine med barnporrspridning kan inte hålla sig från den riktiga varan i tre och ett halv decennium
Citera
2023-10-12, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Hon har garanterat tusentals fall av barntafsande på sitt samvete.

Och du är garanterat efterbliven.
Ska vi anta saker?
Citera
2023-10-12, 12:08
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nu har nog kåtkärringen arbetat sin sista dag och lär heller inte få någon avtackning med blommor och guldklocka.
Är hon lite lösningsorienterad behöver inte arbetslivet vara slut nu, eftersom hon verkar vara en jävel på att suga kukar så dom blir blå, borde hon öppna en massageklinik.
Kommer vara kö för att få vaderna masserade av henne och det kan också bli en och annan dressyrridning.🏇🏼
Dessutom får hon arbeta med sin hobby!

Bensinlukt ⛽️ Du har möjlighet att få köpa ett 10-kort.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-12 kl. 12:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in