Citat:
Går såklart inte att utesluta att det är på riktigt och hon har förvisso skickat övergreppsbilder på barn i åldrarna 1-5, så där har hon såklart begått ett brott. Men får verkligen vibbarna av att detta bara är fantasier.
Så mycket som är underligt:
- Systern knullar fortfarande med pappan, som rimligtvis borde vara runt 80 år vid det här laget, (hongäddan ser ut att vara runt 55-60).
- Kan ens en pojke på drygt 1 år bli styv?
- Barnbarn på 4 år onanerar? Right...
- Sonen ollar barnbarnen. Mamman till barnen går med på detta?
Tycker det är lite märkligt att man dels hänger ut henne, men också att polisen inte ingriper, om det nu var så att det finns en incestuös som våldtar barn och barbarn under +40 års tid. Känns som att denna story isåfall skulle hamna på förstasidorna i kvällstidningarna.
Så mycket som är underligt:
- Systern knullar fortfarande med pappan, som rimligtvis borde vara runt 80 år vid det här laget, (hongäddan ser ut att vara runt 55-60).
- Kan ens en pojke på drygt 1 år bli styv?
- Barnbarn på 4 år onanerar? Right...
- Sonen ollar barnbarnen. Mamman till barnen går med på detta?
Tycker det är lite märkligt att man dels hänger ut henne, men också att polisen inte ingriper, om det nu var så att det finns en incestuös som våldtar barn och barbarn under +40 års tid. Känns som att denna story isåfall skulle hamna på förstasidorna i kvällstidningarna.
Ang 290
Den kan bli styv, men de kan inte runka i den bemärkelsen. Det hon skriver låter långsökt, otroligt och konstigt. Jag tror inte på det. Hennes påstående om att det är fantasier stämmer säkert.
Blir säkert en obekväm stämning för henne runt julbordet nästa gång dock. Med tanke på barnbarnen menar jag.
Angående barnporren så har jag inge aning. Dumpen påstår att hon skickat det. Finns inget bevis på något alls.
För övrigt så är det jäääävligt oklart hur många porrbilder du får efterfråga "oskyldigt". Får du en lång rad med barnporrbilder från en och samma människa du snackar barnsex med så kan du ju inte påstå att du inte "beställt" dem.

Hennes övergreppsregister kan vara längre än kinesiska muren