Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Han såg nästan glad ut när han såg dem. Om vi ska dra mer växlar på psykopatspåret där så tolkar jag det som att han blev lika glad för det för att han gillar att hota folk. Tror han sitter hemma och söker efter något att åtala dem för. Han är van att få som han vill. Och nu när det blev utlagt så tror han att han kan hota dem med anmälan eller stämning. Men jag tror inte att han vill göra det. Han tycker nog att han visat sin kuk för mycket och inser att det är skrattretande. Att det är för jävligt tror jag inte att han bryr sig om. Men att skratta åt honom det gillar han inte.
Tycker han var lite mer vidrigt men det är nog hanns arrogans som gör det. Skrattade som fan när han sa: Jag tror inte att jag ska säga något mer nu.
Att söka negativ uppmärksamhet och skapa kaos är klassiskt. Man måste ta in att de är som utomjordingar. (De tycker samma sak om oss) De repeterar beteendet trots bestraffning och allvarliga konsekvenser. De förstår inte ett jota om sociala koder. Finns alltid arrogans med i bilden...
Den intressanta frågan. Har den mentalsjuka gäddan lärt sig något? Troligtvis inte men vi har försvagat och begränsat honom i en ganska stor omfattning och det kan vi tacka Dumpen för.
Vill tillägga att han fick mer uppmärksamhet än väntat. Kollar man på t.ex. Instagram så har han väckt ännu fler reaktioner.
Facebook-gruppen har nästan 200 000 följare så gäddorna kan lägga ner nu.