Till islamisterna, bla -DaRuDe- som försökte förneka att Hamas huggit halsen av barn här inne, ni kan inte gräva ner sanningen för att den inte passar er agenda.
Vidrig läsning!
Citat från artikeln:
"Flera av de soldater som guidar pressgruppen är luttrade vid krig. Men alla säger samma sak: Att det här är något annat, något mörkare, outgrundligare och obegripligt.
Vi befinner oss på en safari i dödsriket.
Soldaterna slogs i skärselden.
– Jag såg döda barn, kvinnor och ungdomar. De hade halshuggits, granater hade kastats in i barnkammare… Jag vet inte. Det är som om vi slogs mot onda djur. Jag har själv barn där hemma, säger soldaten Davidi Ben Zion, 37, och skakar på huvudet.
Han letar efter ord som inte verka räcka till:
– Det är sinnesjukt, säger han till slut."
Det är inte bara här inne som islamister visar sina rätta färger. Det finns alltså "svenskar" på våra gator som hyllar dessa vidriga ursäkter till människor. Även inom Vänsterpartiet har vi politiker som stöttar det här.
Det är dags för alla svenskar att våga stå upp för de judiska medborgare som finns i det här landet. Ingen sa någonting när de fördrevs ur Malmö, ingen tog deras rop på hjälp på allvar. Och nu befinner vi oss i en helt ny situation där vi är infiltrerade utav islamister som måste tryckas tillbaka.