2023-10-10, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Du håller på fortfarande? Jag efterfrågade källor, vet du vad en källa är? Det är inte att berättiga något din ohederliga lilla lögnare. Du verkar inte särskilt smart.

Foxnews är ett att världens främsta nyhetsbolag.

Gå in där och läs om de 40 bebisarna du pissar på.
Citera
2023-10-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Får hoppas inte detta i kombination med Ryssland och Ukraina blir starten på ett världskrig…

Risken för ett tredje världskrig har väl tyvärr aldrig varit större än idag? Lägg till att Kina så gärna vill ta över Taiwan och när "alla" har fullt upp med sitt eget plus att USA dessutom är med lite överallt så ser väl även dom sin chans
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Avhuggna huvuden låter inte som Hamas. Mer som Osamas kompisar.
Vi har hört såna hör historier förr då det har visat sig vara ren krigspropaganda. Säkert har barn sprängts i luften, och då kan de lika gärna bre på för att vinna support. Vi får nog aldrig veta, både Palestina och Israel är två barnamördande skurkstater som konstant beskyller varandra.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Sverige pausar biståndet till Palestina enl TV4 Nyheter....
Citera
2023-10-10, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Fy faen, jag såg också inslaget med journalisten som stod mitt i kibbutzen och berättade om föräldrarna blivit skjutna och de små barnen som terroristerna skurit halsen av.
Det här är så jävla vidrigt.
De har gått runt och mördat.

Länkar finns här i denna tråd.

Detta kommer aldrig sluta väl.

Tack. En vettig människa som inte tror jag fantiserar.
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
At least 40 babies killed’: Foreign reporters taken to massacre site in Kfar Aza

A reporter from i24 News said that an IDF commander told her that they had found the bodies of some 40 babies, some of whom had been beheaded.
https://www.timesofisrael.com/israel-takes-foreign-journalists-to-see-massacre-site-in-kfar-aza/

Men vet inte om 40 stycken. Jag såg inslaget på i24 när det gick men kommer inte ihåg att hon sa någon siffra.
Citera
Medlem
Bartman777s avatar
Här ska vi tydligen kunna se pressträffen live: https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2023/10/presstraff-med-johan-forssell-jimmie-akesson-camilla-brodin-och-fredrik-malm/
Citera
Medlem
Hamas-grisarna bränner en kvinna levande på festivalen

https://twitter.com/i/status/1711770589579694096

Jag blir så fruktansvärt bestört... Finner inga ord

EDIT: det kan vara falskt, är obekräftat
Citera
2023-10-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Lutar åt att du är ett jävla troll.

Gå in på foxnews och läs.
Lutar åt att du är slö i skallen om du hänvisar till foxnews, skulle inte förvåna mig om det stämmer men något sånt här extremt behöver bli bekräftat ifrån israeliska myndigheter innan det är helt legitimt.
Citera
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Du håller på fortfarande? Jag efterfrågade källor, vet du vad en källa är? Det är inte att berättiga något din ohederliga lilla lögnare. Du verkar inte särskilt smart.

Källor?? Pravda är väl den ända du godtar??
Citera
Medlem
Citat:

Du efterfrågar källor, när källor redan finns i tråden, hur inavlad är du egentligen? Eller blir man automatiskt lika dum i huvudet som du när man växer upp med muslimska föräldrar? Genuin fråga.
Citera
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Fy faen, jag såg också inslaget med journalisten som stod mitt i kibbutzen och berättade om föräldrarna blivit skjutna och de små barnen som terroristerna skurit halsen av.
Det här är så jävla vidrigt.
De har gått runt och mördat.

Länkar finns här i denna tråd.

Detta kommer aldrig sluta väl.

Jag ser fram emot när PK hororna på SVT och tv4s nyheter berättar om det här.
De kommer se ut som om att de hade svalt 40 omogna citroner när de gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in