2023-10-09, 18:17
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Ok, ja sa jag skulle lägga ned men tror jag behöver svara på det där trots allt avseende gädda 289.

Ja, det stämmer att Dumpen ber andra att EJ ta kontakt med anhöriga. Och det är det i min värld ingen som har gjort heller.

Googla Anhörig så får du nog ett svar likt det här

"Socialstyrelsen definierar anhörig som en person inom familjen eller bland de närmaste släktingarna. Närstående är en person som den enskilde anser sig ha en nära relation till."

Jag kan förklara lite enklare för dig

En vän eller bekant på sociala medier likt Facebook är således ingen a n h ö r i g

Och, så vitt jag vet och förstår så är det ingen som har kontaktat gäddan, gäddans fru, gäddans kusiner, bryllingar eller tremenningar- tvärtom - folk i relativ närhet likt Facebookvänner odyl

Strunt samma, jag tycker att det var bra att gäddans "vänner" på Facebook får reda på vad han är för typ, medan du orerar om annat.

Ha det bra

On topic
Gädda 289 är ett sådant skit- as så han förtjänar att hängas ut på alla sociala medier och till och med bilder på den lokala ICAbutiken

Nu tror jag att dom närstående får reda på det i vilket fall
Citera
2023-10-09, 18:26
Medlem
fittslems avatar
Ah fyfan vilket samtal #289.

Riktigt vidrigt, skäggubben hamnar högt upp på listan. "Fiskaren" låter ju helt efterbliven och han pratar till henne som om hon vore 5år, något som gör det hela ännu äckligare.
Skulle inte bli förvånad om han redan har lämnat landet.

"Oooh Trevligt, Ooooh" "mhhhm trevlig"
Senast redigerad av fittslem 2023-10-09 kl. 18:34.
Citera
2023-10-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Aha my bad! Då blir det säkerligen ingen skilsmässa heller utan hon stannar nog tyvärr kvar.
Varför tror du det om man får fråga?
Citera
2023-10-09, 18:40
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Nej jag hade inte velat få en massa mess från okända fåntrattar om vad mina facebook-vänner ev håller på med.

Hade min Facebookvän varit en promille så vidrig som denna hade jag varit tacksam för att få infon
Citera
2023-10-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Dessutom är människan IT-tekniker och sådana tror man ju är proffs på röstförvrängare, bildsök osv, men som vanligt tappar många gäddor all intellektuell kompetens när de tror att de träffat på ett kiddo 🤔

Telefonsamtalet kommer att göra att gäddan blir oförglömlig. Han ska köpa glass till ett barn som låter som åttaåriga Skurt, de ska "mysa" och senare göra barn. Tragikomik på hög nivå !
Den där generationens IT-tekniker är mest mansplaininggubbar som tekniken kört ifrån fast deras chefer inte fattat det/inte kan sparka dem.
Citera
2023-10-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Den där generationens IT-tekniker är mest mansplaininggubbar som tekniken kört ifrån fast deras chefer inte fattat det/inte kan sparka dem.

Ja, det verkar ju som att hans IT-kompetens ligger minst 15 år bakåt i tiden, men han visste åtminstone vad en chat bot är, haha.
Citera
2023-10-09, 18:53
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
så om jag dyker upp och ringer på hans dörr då har någon hackat mig för hur kom jag dit? ja vet inte jag måste blivit hackad för ja skulle ta skura golvet i trapphuset men hamnade utanför hans dörr?

Sssh, vi är alla hackade...
Citera
2023-10-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
I en ev vårdnadstvist är det knappast till gäddans fördel.

Men staten tar naturligtvis inte någons barn för en uthängning på Dumpen. Inget brottsligt har skett heller såvitt vi vet.
Sexchatta med Patrik Sjöberg är inte olagligt. Än.
Nej staten tar ingens barn pga en uthängning på dumpen, därav att jag undrade om dumpen även gör anmälan till polis och soc. Det borde de göra, annars blir det väl inga konsekvenser alls.
Citera
2023-10-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nej staten tar ingens barn pga en uthängning på dumpen, därav att jag undrade om dumpen även gör anmälan till polis och soc. Det borde de göra, annars blir det väl inga konsekvenser alls.

Ja det brukar anmälas till soc och polis
Citera
2023-10-09, 19:15
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
Ja det brukar anmälas till soc och polis

Känns ju rätt lönlöst då inget brott begåtts.
Citera
2023-10-09, 19:16
Medlem
Tur för den perverterade ekonomen #288 att #289 som blev så omtalad blev publicerad så tätt inpå! Knappt man kommer ihåg ekonomen, så mycket som skrivits om nr 289.
Citera
2023-10-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Undrar vad ”skäggpeddots” egna barn tycker om att pappa sitter på nätet och skriver att han inte har några barn.

Glöm inte att han kallar sig pappa till det fiktiva barnet som han vill befrukta. Vidrigt för hela familjen 😞
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in