2023-10-09, 18:31
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag har diskuterat saken med folk från båda grupperingarna.
Till slut sa jag. Ja men då så fortsätt att ha ihjäl varandra då om ingen utav era grupper kan enas om något. Alla andra länder kan väl låta er hålla på då, ni slutar ju ändå inte.
Sedan gick jag därifrån.

Sitta i trygga Sverige och önska att man maler folk till grus.
Det var just det jag tog upp i ett utav mina inlägg. Folk är hatiska.
Du sitter och hatar och önskar livet utav människor du aldrig träffat. Kanske för att du har det så tryggt och bra så du kan leka världsproblemslösare genom att önska söndermalning av människor. Hets, hets hat. Har du någon anledning att mala sönder dem ?

Idioteri på hög nivå.

Inget jag hade önskat, men nu har Hamas satt igång det. Som du säger eländet där nere har pågått i decennier. Dags att sätta P för Palestina och se om det kan tona ner det lite grand.
Senast redigerad av SugaredThoughts 2023-10-09 kl. 18:36.
Citera
2023-10-09, 18:31
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Jaha!? Israel har ca90st…hur tänker du nu?
Kan någon i tråden berätta vilken källan till dessa uppgifter är? Alltså till påståendet att Putin skulle ha gett kärnvapen till Iran.
Citera
2023-10-09, 18:32
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Nej, Biden administrationen betalade Iran 6 miljarder usd för 5 amerikanska fångar som var fängslade i Iran. Dessa pengar anser D.Trump och många fler har använts att stödja Hamas.
Som vanligt skapar USA möjlighet för terrorism.
OK ja illa är det hursomhelst
Citera
2023-10-09, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Kan någon i tråden berätta vilken källan till dessa uppgifter är? Alltså till påståendet att Putin skulle ha gett kärnvapen till Iran.
Det finns ingen källa på det, var något troll som yrade om det.
Citera
2023-10-09, 18:33
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Palestinierna stod på Hitlers sida och hade nog blivit lovade ett och annat. Haj Amin al-Husseini, medlem i SS, sände ju nazisternas propaganda på arabiska över radio. Han var även med och rekryterade araber till en egen legion inom SS.

Resterande världen har gått vidare, om araberna inte hade satt sina pengar på fel häst hade det inte sett ut som det gör idag.
Det tror du på ? Har världen gått vidare?
Nej inte alls.
Sverige var polare med Hitler de också.
Glöm inte bort din egna historia.
Det räcker med att säga " de som inte vaccinerar sig skall portas" och de vaccinerade intar direkt patrull och avhumanisering.

Jag säger som det är. Vi är fan inte kloka i huvet och blir det heller aldrig.

Skulle du själv gå med på att FN kommer och delar in Sverige i två läger ?
Du får flytta endera norrut eller söderut.

Jag förstår deras konflikter, men är trött på allt jävla dödande och på alla människor världen runt som hejar på den ena eller den andre med ord som " rätt åt dem ha, ha, ha "
Politiska ledare kan kriga eftersom de vet att folk beter sig så.
Citera
2023-10-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Inte helt ofarligt att gå in och strida i tätbebyggt område, även om Israel har ett numerärt övertag. Kan vara just det Hamas hoppas på, de kan ha förberett sig på det. Sen är det ju även oroligt i norr och vad jag förstår har Hizbollah betydligt större stridskraft än Hamas.

Möter de motstånd de inte klarar av på marken lär de jämna byggnaden med marken istället.
Citera
2023-10-09, 18:36
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Inget jag hade önskat, men nu har Hamas satt igång det. Som du säger eländet där nere har pågått i decennier. Dags att sätta P för Palestina och se om de kan tona ner det lite grand.
Du och jag har inget med deras konflikt att göra.
Vi befinner oss inte i krigszonen och grundkonflikten.
Vi ska inte önska livet utav någon utav grupperingarna.
Citera
2023-10-09, 18:37
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Ni ger bidrag till subversiv verksamhet inte till palestinierna. Ni ger bidrag till israeler och andra judar , fortsätt göra så när era gamlingar äter pressad mat som serveras av muslimer

jude pensionären som lyckades överleva vv2 och alla tortyr (avsaknad av god mat) nu överlever Agda och Bengt för deras pensionspengar

Ingen riktig muslim tar avstånd från palestiniernas rätt att försvara sig.

Off topic, när går nästa peng till ukrainska nazisterna , förlåt jude oligarkerna

Israel får inga bidrag. Inte av Sverige iaf. De står på egna ben. De är en utvecklad industrination.

Vad är ukrainska soldaterna, judar eller nazister? Oklart där i din beskrivning och känns som att det är rätt stor skillnad beroende på benämning. De kan knappast vara judar och nazister samtidigt väl? En sak är säker iaf, de ukrainska soldater mördar och våldtar inte civila emedan de skriker "Gud är stor".

Just det "riktiga muslimer". Det är det allt kokar ner till. Hamas skiter i Palestinas vanliga befolkning. Det är dårreligion som är viktigast för de flesta som är just muslimer. Palestina är ovidkommande verkar det som. Huvudsaken man får föra en barbarisk kamp mot otrogna och vråla "Gud är stor" på gatorna. Fattar ni inte att det är 2023 nu? Medeltiden ringde just och ville ha tillbaka muslimerna.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2023-10-09 kl. 18:41.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Ni ger bidrag till subversiv verksamhet inte till palestinierna. Ni ger bidrag till israeler och andra judar , fortsätt göra så när era gamlingar äter pressad mat som serveras av muslimer

jude pensionären som lyckades överleva vv2 och alla tortyr (avsaknad av god mat) nu överlever Agda och Bengt för deras pensionspengar

Ingen riktig muslim tar avstånd från palestiniernas rätt att försvara sig.

Off topic, när går nästa peng till ukrainska nazisterna , förlåt jude oligarkerna

Du hejar både på terroristaraberna och ryssjävlarna. Föga förvånande för dig och din sort..
Citera
Medlem
HeroesSilencios avatar
Bomba rent hus nu skicka Gaza in i evigheten. Att inte mussarna lär sig någon gång.. fega jävla muslimer som ger sig på en musikfestival och dödar ca 300 pers med absolut den värsta råheten som finns. Sen tar gisslan och tror det kommer hjälpa dom.. Israel ser redan nu gisslan som förlorade och döda så de kommer bomba och skjuts ihjäl hela Gaza remsan. Den här gången så byter dom inte 1 Israel mot 1100 kriminella muslimer utan kommer döda 1000 muslimer för varje Isarel de kallblodigt mördat.

Önskar ingenting hellre än ond bråd död åt Hamas och andra jävla terrorister!
Citera
2023-10-09, 18:38
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Så är det, det har ryssarna sagt själva. Men det är väl ändå lite förvånande om de i nuläget har så stora resurser att avvara för ytterligare ett krig. De flesta "experter" tycks ju vara av den åsikten att ryssarna är hårt ansträngda materiellt och personellt just nu.

De har nog byggt upp lagret över lång tid. Det är knappast något som skickats senaste veckan.
Citera
2023-10-09, 18:38
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Israel är ett av tre länder i världen som kan
...
svälta ihjäl miljoner människor utan att det blir några större reaktioner.

Israel har svultit ihjäl cirka noll personer sedan 1948.
De enda palestinier jag känner till som dött av hunger är palestinska fångar som hungerstrejkat.
Vad är det för miljoner människor du känner till som jag missat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in