2023-10-09, 16:01
Medlem
Familjen gör stor sak av att vara adliga och har fester på Riddarhuset. Mycket måna om att visa att de inte är nyrika utan har gamla pengar.
Jobbade i sin ungdom som dörrvärd på Cafe Opera. Där jobbade även systern som är mäklare hos Eklund Stockholm New York. Ni*a har drivit diverse krogar i Stockholm, den senaste tror jag låg i Operan eller om den senaste var uppe på Östermalm? Blir osäker.
Alltid undrat hur hon får ekonomin att gå ihop med sin livsstil och misstänkt uttag av svarta pengar från krogen. Men detta... spyfärdig!! Hagga!!!
Citera
2023-10-09, 16:04
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Hon lär ha en jävlig låg profil.

Inte helt säkert. Jag tror hon kan bita ifrån sig bra mot de intagna arab- och negerbrudarna samt psykopater av nordisk härkomst. Nina är ju ett stadigt fruntimmer, av bilderna i skvallerpressen att döma runt 1,85 lång. Ser vältränad ut, inte den första man ger sig på.
Citera
2023-10-09, 16:09
Bannlyst
Är hos släkt med Isac V K som tog medalj igår i orienterings EM ??
Citera
2023-10-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Inte helt säkert. Jag tror hon kan bita ifrån sig bra mot de intagna arab- och negerbrudarna samt psykopater av nordisk härkomst. Nina är ju ett stadigt fruntimmer, av bilderna i skvallerpressen att döma runt 1,85 lång. Ser vältränad ut, inte den första man ger sig på.

Hon är en kärring i pensionsålder, det lär inte spela nån roll hur lång hon är inne på kåken. Kommer det fram att hon har pengar, är af adlig härkomst, och ändå blåst fattigpensionärer på cash så tror, och hoppas jag, att babbebrudarna gaddar ihop sig och utpressar subban maximalt.
Citera
2023-10-09, 16:53
Medlem
Ja nu blir konsekvenserna av att vilja leva i lyx och flärd och ha ett rymligt samvete att hon får se ny del av Sverige från insidan av fängelse och umgås med nya typer av människor som hon antagligen inte tidigare haft i sitt liv. Var det värt det? Få sitt namn draget i smutsen pga sitt ego och att dessutom stjäla från de svagaste? Undrar om hon är stadd nog i kassan och kan betala böterna och advokaten? Tycker staten borde inrätta fabriker där individer med stora bötesbelopp och skulder till brottsoffer skulle vara tvingade att jobba av det. Först när det är betalt och att de har sonat sina brott blir de fria.
Citera
2023-10-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av little-dreams
Ja nu blir konsekvenserna av att vilja leva i lyx och flärd och ha ett rymligt samvete att hon får se ny del av Sverige från insidan av fängelse och umgås med nya typer av människor som hon antagligen inte tidigare haft i sitt liv. Var det värt det? Få sitt namn draget i smutsen pga sitt ego och att dessutom stjäla från de svagaste? Undrar om hon är stadd nog i kassan och kan betala böterna och advokaten? Tycker staten borde inrätta fabriker där individer med stora bötesbelopp och skulder till brottsoffer skulle vara tvingade att jobba av det. Först när det är betalt och att de har sonat sina brott blir de fria.

Jag kan tänka mig att hon är en sådan som kan dupera och manipulera människor med sitt adliga namn, eleganta livsstil och sitt stora kontaktnät och Jeanette blev säkert imponerad av henne. Många blir fortfarande imponerade av adliga namn och Östermalmsstilen. Hon duperar människor med sitt fina och välformulerade språk och jag lyssnade på en intervju mellan henne och Mi Ridell om Ninas arbete på Vid din sida och hon talade väldigt väl och hon lät väldigt god och välmenande. Men sen läste jag att hon sökte sig själv till Vid din sida och det kanske var för att kunna komma över pengar. Men jag tycker att det är mest tragiskt för alla inblandade. Så kan det gå!
Senast redigerad av drajjan 2023-10-09 kl. 17:33.
Citera
2023-10-09, 17:33
Medlem
Aldrig hört nåt värre??? Och Jeanette med sängen och allt? Förklara gärna detta för mig?

https://youtu.be/WZiB-HMCrwg?si=fmj-OYnLsF-kF44M
Citera
2023-10-09, 17:37
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av little-dreams
Vi behöver inte oroa oss. Nina kommer med stor sannolikhet ha råd att betala. Arvet efter fadern (minst 10 mille, sannolikt väsentligt mer) plus bostadsrätten vid Karlaplan (värde 10 miljoner) säkerställer att skattebetalare inte behöver rycka in.

Även om Nina länge levt på stor fot och delvis intecknat sina tillgångar borde hon ligga rejält på plus.
Citera
2023-10-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vi behöver inte oroa oss. Nina kommer med stor sannolikhet ha råd att betala. Arvet efter fadern (minst 10 mille, sannolikt väsentligt mer) plus bostadsrätten vid Karlaplan (värde 10 miljoner) säkerställer att skattebetalare inte behöver rycka in.

Även om Nina länge levt på stor fot och delvis intecknat sina tillgångar borde hon ligga rejält på plus.
Mycket vill ha mer då verkar det ju som!
Citera
2023-10-09, 18:20
Medlem
Merwinnas avatar
Det är komplett botten. Att stjäla från de allra mest utsatta! Och det blir ÄNNU värre i och med att människan alltid varit så privilegierad själv. Det kan liksom inte bli lägre...
Citera
2023-10-09, 18:52
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Är hos släkt med Isac V K som tog medalj igår i orienterings EM ??

Har för mig att det fanns en Isak som fått swishar från VDS vid några tillfällen dvs från det konto som hon levde på i ett år.
Kanske en annan Isak…. Vad vet jag?!

Tycker hon kom lindrigt undan.
Borde fått något åt till.
Senast redigerad av Krickedixan 2023-10-09 kl. 18:56.
Citera
2023-10-09, 18:54
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Enligt Svensk Damtidning var hon 2019 chef för utvecklings- och tillväxtsektorn i Eksjö kommun??? Dessutom rymdingenjör som gillar snabba bilar, skytte och höns. Var det hennes bror som grovt sol-och-vårade P G Gyllenhammars dotter på alla hennes juveler? Hon fick köpa tillbaka hela rasket på pantbanker runt om i Stockholm.

Det är fel Nina du skriver om.
Hon som har samma namn ( Stackarn) bor i södra Sverige och är rymdingenjör.
Två olika personer vilket också skrivits om i tråden vid flera tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in