2023-10-08, 20:05
Medlem
Fan vad jag tycker genuint illa om krig och våld. Det för bara elände med sig. Skylla på den o den ditt o datt går fetbort. Det är i grunden förkastligt och aggresiviteten kommer aldrig kunna rättfärdigas och.oskyldoga drabbas som regel alltid.

Rått våld normaliseras och sinnena avhumaniseras, ska människan aldrig lära sig?.

Vad innebär ett civiliserat samhälle egentligen?

Det skapar ett vakuum på blodshämnd över 4 5 6 7 generationer framåt.

Jag är inte troende men ska skänka offren mina tankar.
Citera
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Härlig video:
https://t.me/work2873/133029

Fy fan vad vidrigt, lägg in en varning för känsliga. Dansande terrorister som sliter ut och skändar en israelisk soldat. Inte helt olikt pisseriskändningarna som blivit populära i Sverige sedan massinvällningen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney

USA lämnade Afghanistan och ville fokusera på china och Ryssland. Men Israel tvingar de att gå in i MÖ igen.

Citat:
Ursprungligen postat av AnonOnMouse
Wait… what? 👀

Biden lämnade Afgh och försedde Talibanerna med massor av vapen för att satanisterna i bakgrunden vill se Israel falla. Även därför de bistod Iran med 6 miljarder dollar nyligen.

Också därför de förstör hela väst med sin sataniska kommunist/hbtq-politik. De som styr är djävulsdyrkare som vill ha kaos på jorden och vill störta väst och kristendomen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Härlig video:
https://t.me/work2873/133029
Bevis på att araber är världens avskum. Smuts.
Citera
2023-10-08, 20:06
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det nybildade FN som utelämnade en stor del av världens befolkning som var under kolonialt styre....

Samma församling har fastslagit att zionismen är en rasistisk ideologi, jag förmodar att du håller med.

Trustor, Allra, We Work, fake-biskop i Malmö, Tinder-dejtare, Epstein, Weinstein, Madoff, "fransk fake-minister" porrindustrin etc etc etc etc etc. Kom inte att kackla om andra moral tack.
Så du är den typiske antisemiten alltså..
Tragiskt att det finns såna som dig 2023.
Vet du om att du hatar judar för att man gjorde det redan på romarnas tid....
Zionismen rasism?, hahahah, säg när jag ska sluta skratta, det bor mängder med araber i Israel, det är dom araber som har det bäst i hela mellanöstern...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Jo det gör de.
Helvete, Israel har flera miljoner soldater i reserv.
Vid ett fullskaligt krig är Libanon och Palestina borta.

Du har inte lärt dig vad krig är.

Manskap säger ingenting om vem som klarar av att kriga.

Kolla Ukraina mot Ryssland.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Du försvarar terrorattacker mot civila menar du?
Har du inte förstått att man kan fördöma flera saker samtidigt?

Vem av israelerna är civila? Räknar du ”settlers” som civila? Då försvar jag palestinierna som slaktar dessa då dessa inte har någon human syn på palestinier och gör saker mot palestinier som inte är försvarbart.
Citera
2023-10-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Va?? Vilka är idioterna?
Bor i Malmö men inte hört något om detta

De ska ha möts upp i Rosengård och sedan börjat köra. Lägger inte många sekunder på det men såg klipp på någon internationell twitter på vad jag tror var vid Hansakompaniet.

Edit: https://twitter.com/visegrad24/status/1711036750309576949/mediaViewer?currentTweet=1711036750309576949&curre ntTweetUser=visegrad24&mode=profile
Senast redigerad av Kockumskranen 2023-10-08 kl. 20:09.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DecolonizeEurope
Och vart kommer den informationen ifrån? Länka källa. Skäm inte ut dig en gång till med att inte kunna stödja det du skriver med en stark källa. Var god svara inget annat än med en länk. Inget annat efterfrågas.
.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Så varför är du inte på plats redan? Eller det är andra muslimer som du tror ska sköta detta åt dig? Ditt muslimska mjäkhuvud.

Angelägen om att få njuta av några sista moderna privilegier innan även Sverige äntligen skickar tillbaka dig och resten av ditt arabpatrask dit ni hör hemma? I en jävla öken någonstans där det står er fritt att våldta barn, gärna kusinbarn, det är därför er medel-IQ är åt helvete, helt enligt gubb-mohammeds usla förebild?
Det verkar klara sig galant där nere av rykten så ska tusentals hamas mobiliserats och väntar på Israel intåg det kommer smälla gott folk jag tror Israel faller snart om du går in kommer alla deras fiender enas mark my words
Citera
2023-10-08, 20:08
Medlem
KillPus avatar
Det börjar närma sig 1000 döda israeler, dvs fler än under tidigare största krig i området. Vilket ger Israel all rätt att jämna hela Gaza ned marken. Gaza folket bör flyttas ut och fördelas bland EU:s sossar och vänsterpartister som gillar dem!
Citera
2023-10-08, 20:08
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Problemet är att gränserna runt Gaza är stängda så hur skall de lämna? Flyga genom att flaxa snabbt med armarna?

Jag kan ju låsa in dig i ett fängelse o h säga att om du inte lämnar inom 10 minuter dör du. Men är det verkligen ditt fel att du inte lämnat efter de 10 minuterna?

Är havet stängt?
Jag må låta brutal, men jag förhåller mig till konventionerna och inte praktiken.
Israel har varnat. Det räcker.
Mitt förslag (i ett tidigare inlägg) är att Hamas utropar Gaza till en "öppen stad". Då får de inte bombas, men israeliska styrkor få fri tillgång till hela staden.

Jag hoppas, för alla civilas skull, att Hamas väljer att utropa just "Öppen stad".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in