2023-10-08, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Var frågan för svår för dig?

Svarade just med en uppenbar parallell som visar västs och ditt hyckleri.

I denna kan det jämställas att Kosovoalbanernas paramilitära organisation är Hamas och att Serbien är landet i fråga precis som Ukraina.

Så varför får Ukraina stöd men inte Serbien? Varför får UCK stöd men inte Hamas?
Citera
2023-10-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Den enes terrorist den andres frihetskämpe

Som sagt, du kan inte bara utgå från din världsbild.

Antar att du tycker Ukraina försvarar sig genom att gå in i ryskt territorium och döda oskyldiga ryssar?
Ännu en vedervärdig russofil och terrorvurmande amenduråistare. Om ukrainare går in i Ryssland och uppsåtligen avrättar oskyldiga civila med berått mod så är det inte heller ok men nu är det ju inte det som händer. Kör upp din världsbild och "frihetskämpar" någonstans där varken sol eller måne lyser.
Citera
2023-10-08, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Ännu en vedervärdig russofil och terrorvurmande amenduråistare. Om ukrainare går in i Ryssland och uppsåtligen avrättar oskyldiga civila med berått mod så är det inte heller ok men nu är det ju inte det som händer. Kör upp din världsbild och "frihetskämpar" någonstans där varken sol eller måne lyser.
Ännu en "blablabla du är rysstroll och använder whataboutism-argumentet"

Citat:
men nu är det ju inte det som händer
Har du levt under en sten?
Citera
2023-10-08, 13:31
Medlem
Citat:
Ännu en "blablabla du är rysstroll och använder whataboutism-argumentet"

Har du levt under en sten?
Nej men du har nog också levt med ditt huvud uppkört i Putins röv om du faller för rysk desinformation och propaganda. Sovjetisk whataboutism används i princip uteslutande av russofiler och annat löskefolk i de här sammanhangen.
Senast redigerad av pf10 2023-10-08 kl. 13:34.
Citera
2023-10-08, 13:36
Medlem
Citat:

Svarade just med en uppenbar parallell som visar västs och ditt hyckleri.

I denna kan det jämställas att Kosovoalbanernas paramilitära organisation är Hamas och att Serbien är landet i fråga precis som Ukraina.

Så varför får Ukraina stöd men inte Serbien? Varför får UCK stöd men inte Hamas?
Svara då på frågan.
Citera
2023-10-08, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Nej men du har nog också levt med ditt huvud uppkört i Putins röv om du faller för rysk desinformation och propaganda. Sovjetisk whataboutism används i princip uteslutande av russofiler och annat löskefolk i de här sammanhangen.
Att säga att någon ägnar sig åt whataboutism gör ni enbart för att själva slippa stå till svars för er genomskinliga hyckleri. Därför försöker ni nedvärdera varje försök till "whataboutism".

Och det är därför du också saknar svar på den parallellen jag drog, då den uppenbarade ditt hyckleri.
Citera
2023-10-08, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Svara då på frågan.
Svarade på den. Inte mitt fel att du är så korkad som inte ens kan ta till dig min poäng.
Citera
2023-10-08, 13:42
Medlem
Melker9889s avatar
Ukraina består inte av grottmänniskor. Det är den stora skillnaden.
Citera
2023-10-08, 13:46
Avslutad
Citat:
Är det inte så att Hamas "försvarar sig" om man utgår från att Israel är ockupationsmakten?

Löjligt att göra det så enkelt för dig som du gör.

Det är du som gör en löjlig förenkling som betraktar Hamas som offer. De är hämningslösa islamistiska terrorister som föder än värre monster till avkomlingar.

https://www.youtube.com/watch?v=xALTzyDiwcM
Citera
2023-10-08, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Det är du som gör en löjlig förenkling som betraktar Hamas som offer. De är hämningslösa islamistiska terrorister som föder än värre monster till avkomlingar.

https://www.youtube.com/watch?v=xALTzyDiwcM
Typ som UCK då?
Citera
2023-10-08, 13:49
Medlem
Citat:
Svarade på den. Inte mitt fel att du är så korkad som inte ens kan ta till dig min poäng.
Poäng kan vi fundera på när du är i samma universum.
Det är förvisso inte dit fel om hur korkad jag är, men du kan bidraga med att svara på en till synes ganska enkel logisk fråga.
Jag har två påståenden. Du säger att det är fel men kan inte ens svara på vilket av dess två som är fel.
Citera
2023-10-08, 13:50
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Jo eftersom ditt svar utgår från din världsbild

Du är ju inte ett dugg bättre som utgår från DIN världsbild..

70% erkänner terroristerna som en stat/land och 30% gör det inte.

I min bok och resten av världen borde INTE 70% räcka . Men de är ju fanatiska muslimer så
då har de per automatik offerkofta fastlimmad 24/7.

De får gärna göra världens största glaspark om de vill där med ett par nukes.
Muslimer är och kommer aldrig bli civiliserade .

DET ÄR MIN VÄRLDSBILD !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in