2023-10-07, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Varför? Inga svenskar lär ha varit inblandade. Att hitresta kaosfolk firar säger inget om svenskar.

Jag vet inte, jag håller inte med. Dom är i sverige och jublar över hamas och palestina, jag skäms iallafall.
Citera
Medlem
Det viktiga nu är att musselmanerna förintas. Därefter deras beskyddare mullorna i pestlandet Iran. Slutligen bolsjevikerna i Kreml. Ta kål på dom allihopa. Smuts.
Citera
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Det är faktiskt första gången jag ser svenskar stödja Israel i så stor utsträckning. Det är på tiden. Jag har aldrig riktigt fattat varför sverige altid ska ställa sig på terroristernas sida, men det är ett vänsterfenomen som har hänt på andra ställen på jorden också. Sen vinner terrorsiterna, med hjälp av vänstern, och vips så mördas vänstern av terroristerna.

Har dom börjat vakna nu, vänstern?

Tror jag inte. De håller helt enkelt tyst för tillfället då de vet att det här inte ser bra ut.
Vänta en dag eller två när israel rensar i Gaza och det kommer ut lite bilder på döda palestinier så kommer det återgå till det gamla.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Har jag sagt det? Jag vill varken ha judar eller araber här.

Sorry my bad, då är vi helt överens.
Citera
2023-10-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Det här är Israels 11/9. Alla vet vad USA gjorde sedan i MÖ. Israel kommer nu under lång tid att göra det USA gjorde..

Israel har ju alltid slaktat araber och arabisk mark. Inget nytt. Jag tycker illa om muslimer. Men judar vill verka fina fast det är ett ondskefullt och drygt folk.
Citera
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Undra hur dum svensken ställer sig till detta?
Många palestinier är ju kristna, men araber i svenskens ögon.
Och juden hatar svensken också, eller avundas rättare sagt.

Vad säger svensken?

Det bor inte många kristna palestinier i Gaza.
Citera
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Nu ljuger du så det bara skvätter om det.

israelvänner vill inte att NÅGON ska dö.

Vi är inte antisemiter bara, det är egentligen väldigt enkelt. Vi stöder ett folkslag som har varit utsatta i tuseltals år, vi stöder fred. Vi vet att 0,2 procent av jordens befolkning inte är ett stort hot mot 25 procent ( muslimer) av jordens befolkning. Det stora hotet kommer från arabvärlden, och det är ett konstant och långvarigt problem. Så länge som islam har funnits så har dom varit ett hot mot judarna, (precis som kristendomen har utgjort ett hot.) Tvångsomvändning, tortyr och försök till utplåning har hänt i omgångar.

Vi är inte sionister, vi är helt enkelt inte antisemiter.

Eehh va? Så om du inte är antisemit är du automatiskt på Israels sida? Dvs om du inte är på deras sida är du per automatik Antisemit...

Du är bra korkad du..
Citera
2023-10-07, 23:24
Medlem
Gracefulminds avatar
Såg tidigare inlägg angående ev extern påverkan.
Och även att ni diskuterade huruvida Israel och RU är vänliga på riktigt.

Hamas och Ryssland har haft flera möten varav det senaste i Mars 2023 och det är bara att googla.

Därutöver finns det uppgifter på nätet nu som säger att Ryssland för flera timmar sedan gått ut och tagit Hamas sida.

Kadyrov har sagt sitt vilket han kanske vore försiktig med om inte Putte hade varit på samma sida.

Anfallet tog Israel på sängen-det kan bero på många saker men framförallt för att det kan finnas infiltration i landet som spelat på fel sida. Exempelvis.

Och nej, Israel har varit mycket försiktiga med att stötta UA just för att de inte ville stöta sig för mycket med RU. De blev alltså pressade. Eftersom RU sitter på kontakter med ex Iran och Israel tvingades därmed gå på lina, balansera, för att inte utlösa repressalier.

Så detta är komplext.

Men dum i huvet får man inte vara, utan ta av skygglapparna, och inse att vi står inför mycket större saker än vad vi gjort tidigare.

Och någon skrev att de inte kan förstå vad RU skulle vinna på detta?
Herregud...
Hur kan man INTE förstår det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
det är denna video där de ensamkommande firar att de (troligen först knullat sen mördat ) en tysk tjej som var pa festival i israel

källa

https://twitter.com/BrennpunktUA/status/1710626447658762426

hennes insta

https://www.instagram.com/shanukkk/?img_index=1

Vilka vidriga kretiner. Mänskliga sopor.
Kvinnan blev troligen överkörd när araberna stormade en festival. Därav det skadade benet
De kör alltså omkring och tjoar glatt med en okänd persons lik ... Hon var ju inte ens israel.
Jag är inget fan av Israel men jag har förståelse för deras förakt för araberna.
Detta förakt visar de såklart inte offentligt
Men lita på att israelerna är djupt rasistiska mot araberna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Trump kan resonera, och kan även hålla Israel under kontroll, något Biden inte kan, som dessutom är i full fart att förklara krig mot Ryssland. Endast Trump kan stoppa ett tredje världskrig. Vad folket tycker är därmed extremt viktigt eftersom de kan rösta bort den korrupta Biden.

Aha! The second coming of Trump will save us all! Prisa Trump! Denna Messias och Jesus-figur. Den största Israel-vännen av alla ska tillsammans med sin judiska svärson Kushner hålla Israel under kontroll... eller är det kanske tvärtom?
Citera
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Det bor inte många kristna palestinier i Gaza.
Nej det är sant.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Filmklipp på när grupper av män från hamas släpar runt våldtagna och avrättade kvinnor och skriker "allahu akbar" kan nog ha den effekten till sist.

Eller har dom tröttnat på att bli kallade svennehora medans dom förnedringsrånas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in