Citat:
Ursprungligen postat av
Tokan123
Alingsås socialtjänst suger balle som sitter på sina små äckligs arslen o ser genom fingrarna och låter saker passera förbi och gör inte ett skit!!! Oavsett om H hittas vid liv eller inte så kommer iaf jag göra en anmälan mot dem!!! Detta har gått överstyr och alldeles för långt. Om vissa i denna tråden inte vill att man ska smutskasta någon bara för att H är borta så kanske man borde tåla att se sanningen i vitögat och inte vara så jäkla blåögd och faktiskt inse att vissa saker stämmer som de säger i tråden. För det har hänt saker tidigare som gjort att socialtjänsten sett mellan fingrarna trots varningar. Jag vet egentligen mer än vad jag vill säga, inte om det som skett nu men det som skett tidigare. Måtte han finnas vid liv! 💗🙏
Hoppas också han är vid liv. Killen verkar ha fått en minst sagt värdelöst start på sitt liv. Men ni som ropar att soc gör för lite, låter ni likadant när folk lipar om att soc "stjäl" barn? Fan vad det måste suga att jobba där, inget beslut du tar är uppskattat.