2023-10-04, 21:39
Medlem
olasvenssons avatar
Alingsås är en gangsterstad. Är man dessutom svensk och 170 centimeter lång då är man ett offer tyvärr...
Citera
2023-10-04, 23:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knytet1996
Enligt obekräftade uppgifter ska Fabbe ha golat Henrik till någon som kallas MD.
MD ska sedan ha tagit Fabbe och Henrik.
Enligt uppgifter ska Fabbe ha varit borta och okontaktbar sedan samma tidpunkt som Henrik.
Vet någon vem MD och Fabbe är?

Du är en nyregistrerad användare med ett konto som skapades idag. Dina uppgifter om en person som enligt dig benämns som MD skapar tvivel. Något säger mig att du försöker förminska Fabbe och hans roll kring Henriks försvinnande.
Citera
2023-10-05, 07:04
Medlem
Citat:
Du vet inte vem md är?

Kollade runt lite igår och detta ska vara ett problembarn utan spärrar tyvärr.
Citera
2023-10-05, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du är en nyregistrerad användare med ett konto som skapades idag. Dina uppgifter om en person som enligt dig benämns som MD skapar tvivel. Något säger mig att du försöker förminska Fabbe och hans roll kring Henriks försvinnande.

Definitivt inte! Jag är här precis som alla andra och spekulerar kring vad som hänt.
Jag vet inte vem någon av dessa människor är utan delger bara den ”information” samt ”rykten” som jag fått höra.
Även hört att där varit någon pågående konflikt mellan Fabbe och Henrik och att Fabbe ska ha hotat Henrik med md.
Citera
2023-10-05, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Kollade runt lite igår och detta ska vara ett problembarn utan spärrar tyvärr.

Vet bara vad han heter i förnamn. Ungdomarna runt om verkar vara ”rädd” för honom.
Citera
2023-10-05, 09:17
Medlem
Citat:
Vet bara vad han heter i förnamn. Ungdomarna runt om verkar vara ”rädd” för honom.

Rädda på vilket sätt? Och varför?
Senast redigerad av Jahre30 2023-10-05 kl. 10:02.
Citera
2023-10-05, 11:37
Medlem
Citat:
Om det nu finns någon form av sanningshalt i det du skriver, så tycker jag att du skall tipsa polisen om det.
Citera
2023-10-05, 11:43
Moderator
pudelluss avatar
Rubriken kompletterad med den försvunnes ålder.

/Mod
Citera
2023-10-05, 11:44
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolnetsBroder
Om det nu finns någon form av sanningshalt i det du skriver, så tycker jag att du skall tipsa polisen om det.

Polisen i Alingsås följer tråden, så skriv ut hans namn här. Det ger polisen i Alingsås möjlighet att undersöka MD och hans förehavanden.

Vilken härkomst har MD?
Ålder på MD?
Vad bor han?
Har han ett arbete?
Vilka brott är han dömd för sedan tidigare?

Vill ni hjälpa den försvunna killen är det nog tid att vakna upp. Fram med namnen på alla blattar som kan vara inblandade i hans försvinnande.

På Flashback är man anonym. Forumet lämnar aldrig ut användares identitet.
Citera
2023-10-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Polisen i Alingsås följer tråden, så skriv ut hans namn här. Det ger polisen i Alingsås möjlighet att undersöka MD och hans förehavanden.

Vilken härkomst har MD?
Ålder på MD?
Vad bor han?
Har han ett arbete?
Vilka brott är han dömd för sedan tidigare?

Vill ni hjälpa den försvunna killen är det nog tid att vakna upp. Fram med namnen på alla blattar som kan vara inblandade i hans försvinnande.

På Flashback är man anonym. Forumet lämnar aldrig ut användares identitet.

Personen som avses är moh*mad al b*red
Folkbokförd i Alingsås.

Det skulle inte förvåna mig om alla de här tre personerna som just nu är försvunna har blivit rekryterade till det pågående gängkriget så polisen bör nog leta brett över hela Sverige just nu.

Denna person har precis den profil som de letar efter tyvärr

*=a
Senast redigerad av Jahre30 2023-10-05 kl. 12:40.
Citera
2023-10-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Personen som avses är moh*mad al b*red
Folkbokförd i Alingsås.

Det skulle inte förvåna mig om alla de här tre personerna som just nu är försvunna har blivit rekryterade till det pågående gängkriget så polisen bör nog leta brett över hela Sverige just nu.

Denna person har precis den profil som de letar efter tyvärr

*=a
Du menar att H isf lever iaf??
Citera
2023-10-05, 13:26
Medlem
3 personer frihetsberövade misstänka för människorov

https://www.alingsastidning.se/nyheter/pojke-forsvunnen-i-alingsas-misstankta-frihetsberovade.1fe16afc-6091-4ebd-b828-05a4b32a1ee5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in