2023-10-01, 13:13
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
Du verkar rätt besatt av att försvara Dumpen mot en bunt irrelevanta losers, bara så att du vet.

Har man mer en ett inlägg per sida på en tråd är man en spammande sopa oavsett vilken sida man står på.
Dumpenhatarna spammar och de ska inte gråta för att folk besvarar deras skit. Vi ser att de inte får fram så många budskap och har gjort framsteg. På tal om att starta konton hela tiden, vi ser ju vad det är. Finns ingen drivkraft som är starkare än empati och kärlek. Det är skillnad på engagemang och besatthet. Pedofiler och ondska kan packa väskan.
Citera
2023-10-01, 13:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Om Sara är så omtyckt som du belyser det, varför är hon inte transparent med sin verksamhet? Var tar alla dagliga Swishpengar vägen?

Är du en sådan stackars krake som gör sig till eller är du bara sinnesslö?
De enda som inte tycker om henne är gäddor och dumpenhatare.

Det ska väl du skita i. De utför arbetet och får göra vad de vill med sin belöning. Ska nån bestämma vad du gör med socialbidraget eller a-kassan?
Citera
2023-10-01, 13:22
Medlem
Citat:
Om Sara är så omtyckt som du belyser det, varför är hon inte transparent med sin verksamhet? Var tar alla dagliga Swishpengar vägen?

Är du en sådan stackars krake som gör sig till eller är du bara sinnesslö?
Vad är det med dig och alla onödiga invektiv? Det gör verkligen att du inte går att ta på allvar.

Men det kanske är din avsikt? Du kanske kör någon omvänd psykologikampanj för Dumpen? Annars hade du säkert vetat att deras bokföring är lika transparent som alla andra, att de välkomnar att bli stämda i rätten pga av dels en skjuts i debatten och att msm kommer ta upp problematiken, dels att saken prövas rättsligt och det är ett sätt att skynda på lagändring.
Senast redigerad av VVVulpes 2023-10-01 kl. 13:31.
Citera
2023-10-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zingah
Märkligt sammanträffande. Satt just och tittade på avsnittet av SVT Debatt från 2013 där Patrik medverkade. Tragiskt att det inte hänt mer på dessa 8 år sedan dess

Patrik och Sara visste att karriären gick mot en återvändsgränd. Fanns liksom inget ljus att blicka mot.

Affärsidén i ett fik i centrala göteborg var att göra så mycket pengar som möjligt.

Etik och moral vad är det?

Så valde man att beröra det känsligaste som liksom finns och existerar för människor. Barn. Utsatta.

Resten kan du räkna ut själv…
Citera
2023-10-01, 13:28
Medlem
whack-a-moles avatar
Blev det succé eller praktfiasko idag på Cirkus i Stockholm?

Blev Dumpen utbuade, om nu det fanns någon publikum eller gjorde man vågen och sjöng ”We shall overcome” i unison.

Blev det något klirr i Swishkassan? Eller gick man runt med kollektbössan?

Kan inte tänka mig något sämre än att ödsla bort sin tid på det jippot.

Någon video från väckelsemötet? Please share.

Blir det besök hos kungahuset i eftermiddag måntro?
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-10-01 kl. 13:34.
Citera
2023-10-01, 13:29
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Patrik och Sara visste att karriären gick mot en återvändsgränd. Fanns liksom inget ljus att blicka mot.

Affärsidén i ett fik i centrala göteborg var att göra så mycket pengar som möjligt.

Etik och moral vad är det?

Så valde man att beröra det känsligaste som liksom finns och existerar för människor. Barn. Utsatta.

Resten kan du räkna ut själv…
Saknar gäddor affärsidéer? Man får inte betalt för att kontakta barn så de borde väl ha lärt sig ett och annat. De kan göra en affärsidé att hjälpa arbetslösa gäddor?
Citera
2023-10-01, 13:33
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

Blev Dumpen utbuade, om nu det fanns någon publikum eller gjorde man vågen och sjöng ”We shall overcome” i unison.

Blev något klirr i Swishkassan?

Succé.
De har alla människor på sin sida. Snart kan AI göra halva arbetet tack och lov. Energimödan läggs mest ner på att kontrollera. Men att behöva bemöta de efterblivna gäddorna kvarstår.
Citera
2023-10-01, 13:34
Medlem
Citat:
Kolla Facebook. Eller Dumpens egna kommentatorsfält. Fullt av White trash som du beskriver det.

Så är det tyvärr. Det sura är att jag inte längre få kommentera i Facebook gruppen och de har blockerat mig helt & hållet.
Citera
2023-10-01, 13:44
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Tittar inte på uthängda gäddor längre. Tappade orkanen för länge sedan.
Hur smart är det att försvara gäddor du inte känner till nånting om? Det ser inte så vettigt ut att försvara folk som våldtar barn i nåt avseende. Du nämnde om intelligens men om du är så lat och lägger ner krut i trådar som handlar om dem är inte heller vettigt.

One-liners och off topic. Vem är det som spammar? Jag kompletterar ert skitsnack också. Vad gör jag för fel - är en fråga du kan fundera över.
Citera
2023-10-01, 14:00
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Så är det tyvärr. Det sura är att jag inte längre få kommentera i Facebook gruppen och de har blockerat mig helt & hållet.

Sen försvinner alla samtidigt med precision.
När dumpenhatarna är tillbaka så behöver de inte spamma och anklaga andra för att spamma för att man svarar på deras inlägg. Du kan inte skriva vad du tycker är naturligt på ditt fejkkonto på Facebook. Föreställ dig om nån kritiserade pedofiler i en pedofilgrupp. Då skulle de stänga ner "verksamheten" och starta en helt ny. Vad de sysslar med är olagligt. Ska du fortsätta kalla det för naturligt?

Jag har inte hört en enda gädda som påstått det i en konfrontation. Det är då livet hänger på en skör tråd så då borde man göra en insats oavsett vad man har gjort. Är man efterbliven så är man.
Citera
2023-10-01, 14:08
Medlem
Citat:

Samma här. Genomskinligt. De kan inte ha med folk som vill belysa brister och fel. De vill bara ha med hjärntvättade apatiska människor på båten som håller varandra om ryggen och inte vågar säga annat än vad övriga vill höra.

Patetiskt egentligen. Men synd om de. Hjärntvättade in i det yttersta. Dessa Dumpen-fotsoldater.
Citera
2023-10-01, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

Blev det något klirr i Swishkassan? Eller gick man runt med kollektbössan?

Blir det besök hos kungahuset i eftermiddag måntro?

Fråga Sunless. Är övertygad om att hen vet mer.

Sunless ska bara veta en sak, vi är fler än Dumpen-anhängarna. Vi är väldigt många som är vakna och ser, ser igenom Dumpens dolda agenda. Fler kommer vi och bli. Dag för dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in