Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktivatis
KØS er ikke innblanda. Slutt å spre sånne rykter a
https://www.nrk.no/osloogviken/ny-mann-_32_-pagrepet-etter-jonas-drapet-1.16578107
Citera
2023-10-01, 09:00
Medlem
Er vi sikre på at det er denne KØS?
Noen mente å kjenne igjen området der han bor fra noen bilder fra NRK
Citera
2023-10-01, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh

100% sikkert. 110% og!
Citera
2023-10-01, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh

Vel først ligner det veldig på bildene på NRK om du bruker Street View på google maps. Er en Shell stasjon der og greier. Men den på street View ser annerledes ut, og veien ser rettere ut på nrk enn på street View. Så vanskelig å si med mindre det er noen lokale som kan bekrefte. Kanskje stasjonen er utarbeidet eller noe
Citera
2023-10-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Slik som saken utarter seg, så tyder det på en ting: RF har sprukket i avhør. Vi vet hvem som nettopp satt en hel dag med politiet.

Kan jo være at det er ØH som har tystet på KØS, også.
Citera
2023-10-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honningen
Vel først ligner det veldig på bildene på NRK om du bruker Street View på google maps. Er en Shell stasjon der og greier. Men den på street View ser annerledes ut, og veien ser rettere ut på nrk enn på street View. Så vanskelig å si med mindre det er noen lokale som kan bekrefte. Kanskje stasjonen er utarbeidet eller noe

Det er han.
Citera
2023-10-01, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Kan jo være at det er ØH som har tystet på KØS, også.

Kan være, men tviler.
Citera
2023-10-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honningen

Enig, på bildene på NRK er det bilde en Shell, og hvis det er Shell ved KØS så skal det være bilde av Shell Veme og bildene av Shell Veme på Facebook/google og de i nrk stemmer ikke, både utseende messig og plassering av Shell skilte. Jeg kjørte vel forbi der i våres og følte ikke den bensinstasjonen trengte en oppussing, men lokale kan vel svare på om den er pusset opp eller ikke?
Citera
2023-10-01, 09:10
Medlem
Hvilken forbindelse er det til Jonas og KØS.
Hva er motivet hans? Jeg skjønner ikke hva han har med "Tyster Jonas" å gjøre
Citera
2023-10-01, 09:11
Medlem
Står Noresund på Shellbildet på nrk.
Citera
2023-10-01, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spookey123
Enig, på bildene på NRK er det bilde en Shell, og hvis det er Shell ved KØS så skal det være bilde av Shell Veme og bildene av Shell Veme på Facebook/google og de i nrk stemmer ikke, både utseende messig og plassering av Shell skilte. Jeg kjørte vel forbi der i våres og følte ikke den bensinstasjonen trengte en oppussing, men lokale kan vel svare på om den er pusset opp eller ikke?

Var vel i Noresund han ble arrestert?
Citera
2023-10-01, 09:12
Medlem
Kan noen gi meg en oversikt over de som er siktet? Jeg har fugl med i tråden her og fått det med meg underveis, men husker ikke navnene nå og vanskelig å bla seg tilbake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in