2023-09-29, 20:34
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Du tror inte grannar, kollegor, fd vänner och bekanta minns nån som varit med på Dumpen.......
Skulle tro att ovanstående hade sina misstankar innan. Nu blev dom bekräftade. Den uthängda får väl starta om sitt liv på någon ny plats. Är ju inte så att han förekommer i brottsregistret. Att folk skulle sitta och gräva på Dumpen bland snart 300 personer betvivlar jag starkt. På Google är dom inte sökbara och här på Flashback får man inte skriva ut deras fullständiga namn. Dom försvinner i bruset.
Citera
2023-09-29, 21:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
https://dumpen.se/2023/09/28/den-overgreppsutsatta-underklassen/

”Den övergreppsutsatta underklassen”

Nu har det bokstavligen brunnit i proppskåpet hos pleb S. Har hon fått skov/delirium, är det syfilisen som gör sig påmind?

Numera är det ett klasskrig och S har iklätt sig rollen som agitator.

Skulle inte bli överraskad om hon är en hårsmån från att bli tvångsomhändertagen inom en snar framtid. Helt enkelt skogstokig och har hjärnspöken.

Några citat:

”Svaret är enkelt: En klassfråga.
Ingenting annat.
Vi kan inbilla oss att vi inte lever i ett klassamhälle.
Men det gör vi i högsta grad.”

”Precis som arbetarna en gång i tiden bygde upp en grundtrygghet i form av arbetslöshetskassa.
Från pressens håll lägger man spaltmil på att vända perspektiv för att belysa baksidan.
Organisationen nagelfars och kan man hitta nackdelar så drar man fram dem.”

”När helt vanliga människor, som vet hur farliga förövare är, sätter ner foten och använder pressens egna metoder.
Ingen ska nagga på borgarpressens arbetsmetoder.
Det kallas missbruk.”

”Och det skrämmer.
För pöbeln ska inte komma med pekpinnar.
Och borgarklassens fasa går igen.
Precis som i början av förra seklet
Då för arbetarklassens rätt
Nu för barnen”

”Och borgarpressens klass står som ett klister mot ett adekvat skydd för våra barn.
Skomakare bliv vid din läst
Och våldtagen håll din käft
Pöbeln skränar för sin rätt”

Tja, vad skall man säga? Ingen kan ta detta dravel seriöst.
Jag säger
Hon har har så konstiga länkningar och sammankopplingar i samhällsdebatten.
Nu skriver hon att Josefsson försvarar borgarpressens positioner, efter debatten skrev hon att han var vänster, så något har hon lärt sig i alla fall. Fast om hon tror pedofili är en klassfråga så behöver hon mer education. Hon påstår att borgarpressen kallar Dumpen en skränande pöbel, vet inte var hon hittat det, men vänsterpress är ungefär lika negativa. Utgår från att hon är fri från pedofili så intressant viken klass hon tillhör och som därmed går fria.
Citera
2023-09-29, 21:13
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag säger
Nu skriver hon att Josefsson försvarar borgarpressens positioner, efter debatten skrev hon att han var vänster, så något har hon lärt sig i alla fall. Fast om hon tror pedofili är en klassfråga så behöver hon mer education. Hon påstår att borgarpressen kallar Dumpen en skränande pöbel, vet inte var hon hittat det, men vänsterpress är ungefär lika negativa. Utgår från att hon är fri från pedofili så intressant viken klass hon tillhör och som därmed går fria.
Tankevurpa utan motstycke. Hon blandade i Nazism också, men det citerade jag inte. Hennes lärljungar borde fått sig en rejäl tankeställare. Men det är troligen för mycket att hoppas på.
Citera
2023-09-29, 21:53
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Inte skulle jag ljuga för dig bror. Får hoppas att Sara sköter detta snyggt så Dumpen i framtiden bjuds in till ännu större scener. Kom att tänka på när Dumpen var hedersgäster vid seminariet Gräv för journalister. Patrik och Sara är numera väldigt rutinerade journalister så dom passade perfekt på tronen där dom myste och tittade ner på övriga. Patrik och Sara är heta kandidater till Guldspaden.

Med risk för att verka tjatig men när kommer omröstningen i tråden??
Du ska inte kalla de fina för bror. Kommer inte ihåg om det är idag eller imorgon Patrik och Sara themselves in persons har föreläst men jäklar vilket arbete de får i det så kallade finrummet som dumpenhatarna har nämnt. Skål för den.
Citera
2023-09-29, 22:06
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicMind
Du kanske har svårt med läsförståelsen?

Det finns definitivt många gäddor i tråden.
Det är väldigt lätt att avgöra på en del användare. Sinnesjukt HAT mot Dumpen, månad efter månad = Gädda, dvs ett missfoster som borde avlivas omedelbart!
Sabemos. En sak ska jag tala om för dig. Det finns bevis på vilka som är vilka...Men det intressanta är att flera styrker att de förtjänar vad de fick. De ångrar sig inte. De förklarar enligt sin uppfattning att de gjorde rätt i att kontakta barn. Men då så. Njut av konsekvenserna och håll käft då....
Citera
2023-09-29, 22:13
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Jag säger
Dumpenhatarna pratar en del om vad som är en pedofil och inte. Hebefil verkar vara ett påhittat ord av pedofiler och det får man ta med en liten gnutta humor. De som drabbats av dem är ärrade för livet. Vi är på deras sida. Inte på deras förövares sida ditt jävla as. Tror du till exempel att vår lilla Uffe är det eller nån annan politiker? Då skulle de också vara en gädda och om det är så fint att vara det...Vad är problemet ducky, vill du berätta det eller ska du fortsätta suga på din lilla nappflaska?
Senast redigerad av sunless 2023-09-29 kl. 22:36.
Citera
2023-09-29, 22:39
Medlem
Ja det hade varit intressant att ta en titt i Sara Nilsson huvud. Att kunna se hur många procent av henne som lägger ner så mycket tid på dumpen för att hon bryr sig om ”barn” & hur många procent som handlar om att enbart förnedra & tjänar pengar i processen?

Det kommer vi aldrig få reda på då jag misstänker att Sara inte vill och säga hela sanningen. fast det hade varit väldigt intressant att veta hur mycket procent som faktiskt handlar om att bry sig om ” barn”
Citera
2023-09-29, 22:50
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Ja det hade varit intressant att ta en titt i Sara Nilsson huvud. Att kunna se hur många procent av henne som lägger ner så mycket tid på dumpen för att hon bryr sig om ”barn” & hur många procent som handlar om att enbart förnedra & tjänar pengar i processen?

Det kommer vi aldrig få reda på då jag misstänker att Sara inte vill och säga hela sanningen. fast det hade varit väldigt intressant att veta hur mycket procent som faktiskt handlar om att bry sig om ” barn”
Hur ska pedofiler göra det om inte pedofiler har förmågan att titta i sina egna huvuden?
Vill du bli hennes vän?
Citera
2023-09-29, 22:59
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Ingen som har tänkt, med S&Ps droghistorik, att dom har åkt till Thailand för att hitta en knarkleverantör?

Dumpen går inte runt finansiellt. Då får man ombesörja det på andra sätt.
Se över din egna. Gäddorna har nämnt det tusen gånger men de bör se över sina egna. Vi betalar hög skatt så att människor med såna besvär ska kunna få vården de behöver. Inkluderar pedofiler. Värt att fundera på. Gäddorna är stora fans av narkotika så de kan söka hjälp för det?
Senast redigerad av sunless 2023-09-29 kl. 23:07.
Citera
2023-09-29, 23:40
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Jag har skrivit att jag inte svarar på anklagelser på att vara pedo, det blir så tjatigt. Tror säkert det blir reaktioner, eller att de tror jag skämtar. Men reaktionerna kommer nog främst från att de tror de måste, utifrån samhällsklimatet som Dumpen anstränger sig för att behålla.
Icke nödvändigt. Jag förstår hela innehållet men det jag inte kan förstå är hur det är att leva som en pedofil. Om jag visste att det är fel att skada andra och att det innebär hårda konsekvenser så skulle jag inte göra det om jag saknade medkänsla. Är det så lockande att förlora tänderna? Intressant är det. Jag väntar på en radikal version av Dumpen. Då skulle jag ansöka och jobba kostnadsfritt kan jag lova på hedersord.
Citera
2023-09-29, 23:48
Medlem
Citat:

Jag tror Sara bryr sig om barn, hon bryr sig bara om barn på ett annat sätt än du gör.

Relaxandtakeiteasy
"Personligen tycker benämningen Hebo eller Ebo ej bör existera då jag är säker på att ganska stort antal män finner tjejer 13-14 & upp väldigt vackra.Hade jag fått bestämma så hade bara Pedofili fått räknas som störning & så är det i många länder. Sjukt att dessa ämnen finns i parafila störningar egentligen."
(FB) Vad beror detta hat mot Hebefiler på ?
Citera
2023-09-30, 00:04
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Precis som någon annan sa har han varit känd för att sätta på 14-15 åringar i Göteborg.Fast nu när han själv är för gammal för att få tjejer i den åldern är det ” så himla fel när andra gör det” Patrik är typiska definitionen av svenska avundsjukan i kombination med att vara en sur gubbe.
Går inte livsstilen under våldtäkt? Gäddorna tänker på att det är naturligt men ingen vill ha dem. Deras fruar har varit desperata efter ekonomi kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Filade du länge på det inlägget? Nu fick du till det. Eftersom det tydligen är viktigt för dig att veta så mötte jag dom på en trottoar. Dumpenloggan var iögonfallande.
Sluta skicka privatmeddelanden. Slår vad om att du filade på det i flera veckor. För du har ju pratat om det i flera veckor. Riktigt sjukt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in