2023-09-25, 17:24
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killdozer666
Vad får han för straff?

Om du hade läst artikeln hade du sett att.

“Artisten är redan inskriven på behandlingshem för narkotikamissbruk eftersom han sedan tidigare är dömd och redan avtjänar ett straff,
Den utdömda skyddstillsynen ska omfatta även brottet falskt larm, beslutar tingsrätten.
Om artisten skulle dömts till fängelse för brotten han begått så hade straffet blivit 1 år och 6 månader.”
Citera
2023-09-26, 13:29
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=Y-mRRDA9NGc

Nu kan man lyssna på den såg jag.
Citera
2023-09-26, 17:24
Medlem
knark-kungens avatar
Är han påverkad i senaste rättegången eller har han blivit typ hjärnskadad av alla sömnlösa nätter?

Han har inte haft sånadär extreme talsvårigheter förut. Eller kan det vara ångest som påverkar talet nu när han inte kan trycka i sig benz?
Citera
2023-09-26, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anderst01
https://m.youtube.com/watch?v=Y-mRRDA9NGc

Nu kan man lyssna på den såg jag.

Låter som att han fick panikångest och trodde han fick överdos
Citera
2023-09-26, 20:38
Medlem
GeleZachas avatar
I rättegången erkänner Alex att Alva egentligen var med på den gamla prank-videon hela tiden. Fattar inte hur någon kunde gå på det, jag märkte bara någon minut in i videon att allting var fejkat.
Citera
2023-09-27, 05:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
I rättegången erkänner Alex att Alva egentligen var med på den gamla prank-videon hela tiden. Fattar inte hur någon kunde gå på det, jag märkte bara någon minut in i videon att allting var fejkat.

Tänkte på det jag med. Så jävla lame, så fort han sa det i inspelningen från rättegången tänkte jag på alla stackars naiva människor på Youtube som verkligen tror att dessa keffa försök till pranks är äkta. Man ser ju på långa vägar att det är fake om man har något innanför pannbenet, man ser till och med på Alva att hon små-flinar mot kameran flera ggr, inte ens det kan dom göra rätt.
Citera
2023-09-27, 18:46
Medlem
JoeMama1337s avatar
Har någon annan lagt märke till att båda gånger Lillen torskat på vapen är det på sätt och vis Alex fel? Skickligt
Citera
2023-09-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeMama1337
Har någon annan lagt märke till att båda gånger Lillen torskat på vapen är det på sätt och vis Alex fel? Skickligt

Har du lagt märke till att du pratar om två personer vars IQ-nivåer ligger närmare en apas kontra en genomsnittlig människa?
Citera
2023-09-28, 22:33
Medlem
Vi kommer inte se något utav Alex förrän januari. Vi får se hur länge de håller mellan honom och tjejen nu när han inte får ha telefon
Citera
2023-09-29, 03:02
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är han påverkad i senaste rättegången eller har han blivit typ hjärnskadad av alla sömnlösa nätter?

Han har inte haft sånadär extreme talsvårigheter förut. Eller kan det vara ångest som påverkar talet nu när han inte kan trycka i sig benz?

Efter alla år av studerande av förhörstekniker samt åklagare är det så här en tvättäkta gangster agerar och svarar i en rättegång. ” mamma födde 100 shuno”.

Måste vara jobbigt att bära gatans lagar&regler på sina axlar.
Livet är tufft för en gangster.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-09-29 kl. 03:06.
Citera
2023-09-29, 03:05
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadere
Vi kommer inte se något utav Alex förrän januari. Vi får se hur länge de håller mellan honom och tjejen nu när han inte får ha telefon

Kontakt med sina anhöriga får han ju dock ha? Det får man ju ha även på dom högt klassade kåkarna i landet.

Tror dock med begränsad kontakt så tynar nog kärleken snabbt, om han inte love bombar henne med massa manipulativa kärleksbrev istället.

Har hon lite mer vett innanför pannbenet än Alva så ser hon till att bli ett överspelat kapitel snarast.
Citera
2023-09-29, 19:05
Medlem
Verkar ju inte vara mycket till behandling. Det där!
Han pysslar ju mer med youtube Desperat att vilja synas och höras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in