Militära insatser (den lilla vi har) inom det civila området kommer att försämra läget på Gotland. Om du inte kan något om militären och vad den går ut på är det bättre att hålla mun. Men något säger mig att både du och Arga Maggan kommer fortsätta skrika er hesa om saker ni inte vet ett skit om.
Det behöver inte försvaga Gotlands försvar. Koppla inte ihop mig med Arga Maggan. Ibland råkar man
hamna nära politiska motståndare, liksom med Jomshof, som också har rätt ibland.
En högerliberal storstadsväljare vill alltid skydda landet, även med vapenmakt.
Det är tullens uppgift, militären saknar alla förutsättningar för att klara en sådan uppgift
Om man på natten kan smyga in i hamnområden , bryta upp containers för att plocka ut cola så kan de nog hjälpa till med den numer helt obefintliga bevakningen där iaf.?
Man skulle satt in militären 2015 för att stoppa införseln av illegala som korsade våra gränser.
Idag kan militären utföra avrättning av de politiker och tjänstemän som gjort massinvandringen möjlig. För detta krävs dock retroaktiv lagändring, men sånt har skett förut. Militären kan även hjälpa till att återföra invandrare som fått PUT och medborgarskap de senaste 30 åren, samt upprätta koncentrationsläger för de som inte har något land att återföras till.
Om man på natten kan smyga in i hamnområden , bryta upp containers för att plocka ut cola så kan de nog hjälpa till med den numer helt obefintliga bevakningen där iaf.?
Ar det inte bättre att ge tullen bättre förutsättningar istället för att utarma militären
Svenskt wehrmacht som slåss mot barn? Brunskjortorna inom S förnekar sig aldrig.
Vad vi behöver är säkra zoner som exempelvis bättre fritidsgårdar. Svenskar som tar sig an ett barn på glid. Bli fader, storebror, storasyster till ett barn som är på väg eller helt rekryterad till kriminalitet.
Man skäms för att vara svensk när nazism är inne igen.
Vad var det S sa när Åkesson med SD föreslog militären för att bekämpa gängen? Någonting någonting fascism, inhumant
Ok så du vill ha artilleri, stridsvagnar och jas som patrullerar i att stort antal områden. På vilket sätt minskar det brottsligheten.
Ja, det vill jag. Men jag vill inte att dem patrullerar. Jag vill att dem rensar upp ordentligt. Sen vill jag också att Sverige tittar på hur man har det i fängelserna i Honduras och Colombia samt övriga länder i central- och Sydamerika. Jag vill ha riktigt hårda och tuffa tag mot dessa gängkriminella.
Ja, det vill jag. Men jag vill inte att dem patrullerar. Jag vill att dem rensar upp ordentligt. Sen vill jag också att Sverige tittar på hur man har det i fängelserna i Honduras och Colombia samt övriga länder i central- och Sydamerika. Jag vill ha riktigt hårda och tuffa tag mot dessa gängkriminella.
Om det systemet skulle införas i Sverige så skulle inte våra korrupta politiker kunna fortsätta sina lönekarriärer och pensionskarriärer. Så det kommer aldrig att hända. Tyvärr.
Men ditt alternativ är både mer humant och mer ekonomiskt för oss hederliga.
Du får min röst i nästa val.