2023-09-25, 12:49
Medlem
Liam Öhgren tröttnade på Färjestad och drog. Det konstiga är att det sker mitt under säsong, så återstår att se om han kommer tillbaka.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-09-25 kl. 12:53.
Citera
2023-09-25, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Liam Öhgren tröttnade på Färjestad och drog. Det konstiga är att det sker mitt under säsong, så återstår att se om han kommer tillbaka.

Nu ljuger du igen! Varför inte skriva som det är?
Citera
2023-09-25, 14:31
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Nu ljuger du igen! Varför inte skriva som det är?

Verkar vara en allvarligare skada då Minnesota vill kika på han. Har det kommit fram vilken typ av skada det är?
Citera
2023-09-25, 15:51
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Lagomt missvisande inlägg. Sök jobb på Aftonbladet vetja.
Citera
2023-09-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
4 matcher in och det börjar redan gapas från Leksand och HV-anhängare med raljerande kommentarer om att alla experter var fel ute som hade de i botten.

Leksand har vunnit två av fyra.

HV har vunnit en av tre.

Krävs inte mycket för att de där byfånarna ska börja få hybris kring sina lag.

Faktum är att som helt utomstående, så är just Leksand och HV71 otroligt intressanta i år.
Leksand verkar ju börja få fart på stjärnorna, HV71 kanske kan fortsätta som de gjorde senast, Linköping har gått OK, Malmö har gjort det riktigt bra och Oskarshamn brukar ju minst sagt ha produktion av Karlkvist oc några till, MoDo verkar ha stå emot med bra spel nu i början, håller det?

Vilka fasen blir bottenlag?
För tidigt att spekulera i, men ruggigt intressant som objektiv, jag slipper lägga känslor i att Djurgården kämpar där nere.
Citera
2023-09-25, 15:58
Medlem
Citat:

Dra på dig läskunnigheten ba, inte alls svårt att steppa upp här på forumet några nivåer allmänt;
– De vill ha en ”second opinion”, vilket inte är konstigt då det är deras spelare. Vi har alltid kontakt med spelarens NHL-klubb i liknande ärenden, i det här fallet Minnesota.
Citera
2023-09-25, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maag80
Dra på dig läskunnigheten ba, inte alls svårt att steppa upp här på forumet några nivåer allmänt;
– De vill ha en ”second opinion”, vilket inte är konstigt då det är deras spelare. Vi har alltid kontakt med spelarens NHL-klubb i liknande ärenden, i det här fallet Minnesota.

Inte konstigt alls. Vad ska han säga?
Han är där en vecka eller längre. Ingen i Färjestad vet, när och om han kommer tillbaka till Färjestad. De sitter i baksätet.
Citera
2023-09-25, 18:30
Medlem
B-Dawks avatar
Liam Öhgren är skadad och eftersom han tillhör Minnesota Wild vill de själva att deras egna läkare tittar på det närmre.
Inget konstigt i det. Vi vet inte vad det är för skada eftersom locket ligger på både från Liams och Färjestads sida hittills.
Vi vet däremot att Färjestad inte har räknat med honom spelklar i närtid. Allt det där är fakta.

Så länge killen inte är spelklar spelar det mindre roll om han är i Karlstad, Minneapolis eller St Paul.

Att sedan en användare här ska tramsa om att Liam tröttnat på Färjestad och bara drog det är helt enkelt patetiskt. Dock verkar denne användare vara sjukt beroende av Färjestad eftersom klubben nämns i hög frekvens av dennes inlägg i tråden.
Citera
2023-09-26, 14:19
Medlem
Carrocks avatar
Känns inte Joel som expert i TV lite stel? Tycker alltid han varit lite stel.
Citera
2023-09-26, 18:24
Medlem
Malmö ska alltså hissa Percy Nilssons kostym på lördag. Känns fräscht!
Citera
2023-09-26, 19:25
Medlem
perry2s avatar
Scandinavium..mindre än halvfullt
Citera
2023-09-26, 19:28
Medlem
BlackQuartzs avatar
LHC ser riktigt dåliga ut. Helt identitetslösa. Skulle förvåna mig om de spelar i SHL nästa säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in