2023-09-23, 01:33
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Börjar kassan sina hos Dumpen?Hänger ut snubbar på löpande band numera. Förmodar att Swishandet inte genererar några intäkter som får lekstugan att gå runt längre.
Det kostar att ligga på topp.
Du har missförstått det hela så det är dina önskningar du uttrycker. Det går jävligt bra skulle jag säga grisen. Svårt att citera och hålla diskussionen när det mentala sviktar. Sakfakta har aldrig varit en huvudpunkt. Förnekelsen fortsätter efter konfrontationen. Mentalt skulle de kunna vara sju år på sin höjd. Känns förnedrande att behöva dela ord med dem. Ankan-mannen Gipsy-tears whack-a-mole håller inte bindestrecken. Inga argument men vad ska vi argumentera om. Att pedofiler befann sig på fel plats vid fel tillfälle är karma.
Senast redigerad av sunless 2023-09-23 kl. 01:46.
Citera
2023-09-23, 01:35
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Patrik Ss nya sajt dumpen.se har fått utgivningsbevis, nåt som kanske gör att filmerna där pedosarna ställs till svars, får vara kver?
Första konfrontationen, gubbe i 60årsåldern tror har stämt träff med en 12-åring:
https://dumpen.se/2021/08/16/gammelgaddan-blev-blast-pa-tolvaring/

Enligt ett senare inlägg ska pedon blivit avstängd från sitt jobb.

Vad tror ni, OM sajten får ligga uppe, kommer den ha ett preventovt syfte?

Låter dumt det där. Det bästa vore väl om de höll sina begär för sig själv och anmälde resten.
Citera
2023-09-23, 11:00
Medlem
whack-a-moles avatar
Någon som har observerat hur fiskarna har sänkt ribban i sina 2 sista chattkonversationer. Dom är påstridiga och frågar om den uthängda vill knulla. Dumpen är drivande i chatten.

Hur kommer det sig att alla fiskarna är fjortisar? Är det lågt hängande frukt på något vis? Tror inte någon skulle skulle chatta med någon <14. Säg en tolvåring.
Citera
2023-09-23, 11:32
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Någon som har observerat hur fiskarna har sänkt ribban i sina 2 sista chattkonversationer. Dom är påstridiga och frågar om den uthängda vill knulla. Dumpen är drivande i chatten.

Hur kommer det sig att alla fiskarna är fjortisar? Är det lågt hängande frukt på något vis? Tror inte någon skulle skulle chatta med någon <14. Säg en tolvåring.
Glömde bort att vissa ser det här som en dagbok. Kära dagboken, vilken typ av fiskare menar du?
Finns över 280 gäddor som chattat med barn. Kom igen nu whacky, kan du inte mer om människor nu?
Senast redigerad av sunless 2023-09-23 kl. 11:39.
Citera
2023-09-23, 17:05
Medlem
Citat:
Av det jag har läst så har det varit mer eller mindre standard under längre tid. Dvs fiskaren är mycket pådrivande och är den som tar initiativet. Möjligt att de senaste är ännu mer aggressiva. Jag har inte kollat på dem.

Jag var själv med i ett mindre nätverk för flera år sedan som fiskade efter män som sökte kontakt med minderåriga på diverse plattformar. Vi hade dock tydliga riktlinjer. Till exempel fick vi aldrig vara den som tog kontakt och även om vi var delaktiga i konversationer var vi alltid passiva så fort motparten gjorde sexuella anspråk genom att fråga om sex, skicka dick pics eller liknande.

Anledningen till vår passiva hållning i konversationerna var för att ett pådrivande beteende kan öka risken för att vederbörande ger sig på faktiska barn. Det gör mycket med deras självbild att få sina dick pics bekräftade. Med Dumpen vet vi inte hur många hundratals eller kanske tusentals de har chattat med men inte lyckats konfrontera.
Citera
2023-09-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Typiskt skånskt beteende att vara helt efterbliven och inte kunna tänka som en normal människa.

Och vad är grejen med att kärringen ska gapa så förbannat? Nu har hon ju världens chans att få reda på varför och hur den här gubben tänkte. Men istället står hon och gapar som en jävla nigger.

Sen har de mage till att uppmana till swish-donationer också. De ska alltså tjäna pengar på detta? Vart går pengarna? Ner i fickan eller till barn som faktiskt utnyttjas sexuellt av främmande män på nätet?

Dumpen skapar bara elände i samhället. Splittring av familjer! När tar cirkusen slut?

"Sara Malika Kristina Nilsson"
Om vilka brott hon själv kanske utgör med att leka polis med att jaga pedofiler.
Sara Nilsson har själv ett gediget brottsregister/straffregister som är fullbokat enligt söksajterna.

*(helt rätt att pedofiler ska straffas, men på ett lagligt sätt)*

https://dumpen.se/2022/02/13/nu-vaxl...adda-pa-menyn/

Dags och kasta ljus på Sara Nilssons agerande?

https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe

Mot bakgrund av självmord efter självmord enbart senaste året; https://www.etc.se/kommentar/daerfoer-saeger-jag-nej-till-att-debattera-med-dumpen

"De hittade honom död i sovrummet. Tobias, i 50-årsåldern, skulle fira midsommar med sin syster och mamma. Men han dök aldrig upp.

– Jag ser bara den bilden av honom framför mig hela tiden, hur han hänger där. Det är så hemskt och fruktansvärt. Jag ser honom framför mig varenda kväll när jag sluter ögonen, säger systern.

Tobias tog sitt liv någon gång mellan kvällen 22 juni och midsommarafton – ett och ett halvt år efter att ha hängts ut på pedofiljägarsajten Dumpen".

Relevanta frågor på detta blir; Vem är Sara Nilsson som gett sig själv mandat och leka rättsväsende polis och bödel?

Har hon utbildning inom området? Eller är detta enbart en finansiering som passar hennes egna agenda?
I en sann och sund demokrati har vi ett rättsväsende som fungerar. Vi låter inte en människa med ytterst misstänksam personlig bakgrund få agera folkdomstol och bödel. Ett projekt som egentligen enbart skapar splittring och hat.

Splittringen av familjer som Dumpen bidrar till, varför står inte fler människor bakom detta? Bör vi inte en gång för alla ta bladet från munnen och säga som det är? Att det är tabu att beröra ämnet utan och bli kallad för förövare själv?

Jag är av den mening att jag tror att Dumpen bara finns till för att splittra, splittra och söndra. Den skapar inget gott i samhället i stort. Bara elände. Visitkortet Sara och hennes undersåte Patrik ger till de "förövare" de kommit åt via deras manipulerade angreppssätt på nätet (notera att det genomgående är efterblivna typer de kommer åt) detta visitkort är enbart en fasad. En fasad skapad av två charlataner som fejkar att de verkligen bryr sig om männen.

I själva verket är det bara pengarna de vill åt, och bli berömda på köpet.

Vad är era tankar angående det samhälle Dumpen skapar och redan nu skapat? Står ni rakryggade och menar på allvar att sidan enbart medför gott till samhället? Om ni rannsakar er själva och tittar nyktert på saken i stort, vad bidrar Dumpen med för något förutom hat, splittring och ett samhälle som bara går mot det dömande hållet?
Citera
2023-09-23, 17:35
Medlem
Att hänga ut gäddor är som att hänga ut fattiga personer som sagt ja till att langa knark för att överleva. Precis samma princip sak! De skapar sina gäddor & det kan ingen förneka innerst inne.
Citera
2023-09-23, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
[b][u]I själva verket är det bara pengarna de vill åt, och bli berömda på köpet.

Plus att de söker hämnd för saker de inte bearbetat på rätt sätt & att de avskyr äldre killar med yngre tjejer. De hatar ”pedofiler” mer än de vill skydda barn.
Citera
2023-09-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Plus att de söker hämnd för saker de inte bearbetat på rätt sätt & att de avskyr äldre killar med yngre tjejer. De hatar ”pedofiler” mer än de vill skydda barn.

Har någon jurist anlitats för att få bort Sara Nilsson från Dumpen?
Citera
2023-09-23, 17:52
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount
Av det jag har läst så har det varit mer eller mindre standard under längre tid. Dvs fiskaren är mycket pådrivande och är den som tar initiativet. Möjligt att de senaste är ännu mer aggressiva. Jag har inte kollat på dem.

Jag var själv med i ett mindre nätverk för flera år sedan som fiskade efter män som sökte kontakt med minderåriga på diverse plattformar. Vi hade dock tydliga riktlinjer. Till exempel fick vi aldrig vara den som tog kontakt och även om vi var delaktiga i konversationer var vi alltid passiva så fort motparten gjorde sexuella anspråk genom att fråga om sex, skicka dick pics eller liknande.

Anledningen till vår passiva hållning i konversationerna var för att ett pådrivande beteende kan öka risken för att vederbörande ger sig på faktiska barn. Det gör mycket med deras självbild att få sina dick pics bekräftade. Med Dumpen vet vi inte hur många hundratals eller kanske tusentals de har chattat med men inte lyckats konfrontera.
Det var ett nyanserat inlägg.
Problemet med Dumpen är att dom inte har fått någon fälld i domstol. Tror dom undergräver polis och åklagarmyndigheten. Även mördare har rätt till ett försvar och besvara åtalet i en opartisk domstol. Dumpen utgår från andra principer, eller rättare sagt avsaknaden av rättspatos.
Citera
2023-09-23, 17:55
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Man kanske borde göra ett experiment och trolla trollen så att säga.
Citera
2023-09-23, 17:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount

Jag kan nämna i den anonymitet som Flashback ger att jag långt tidigare haft känningar för barn, när jag var barn, Det faktiskt också fortsatte när jag var vuxen. I en situation där det var mycket jobbigt på jobb så gick hela min tankeverksamhet till detta, och jag upptäckte att jag inte längre kände, bra då ska jag låta det vara så, sedan dess har jag inte haft problemet. Det gäller att inte ta upp tråden igen. Hade någon sagt 28 år och tänt mig för att sedan säga 14 så vet jag inte hur jag agerat. Nu är jag pensionär och kan inte påverkas på samma sätt, har inte samma tryck som när man var yngre.

Jag tror som du skriver att Dumpen i vissa fall skapar pedofilerna, alla vill vara uppskattade, och få av dem har blivit så uppskattade som Dumpens fiskare ger. Ofta hävdar Dumpen att de chattat med alla deras fiskare, för att sedan stämma träff med en av dem. Vad gör det med deras preferenser att ständigt få bli bekräftade av fiskare, och vad gör det med deras tankeverksamhet. -- Väck inte den björn som sover. --
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in