Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Hej kommunist eller afs-apa, som älskar Sovjet och hatar Väst!
Du avskyr allt vaccin, med dina 200000-radiga pseudo-nyheter, så det är inte bara covid? Vill du hävda att vi (fåren) varit lurade sedan länge, typ polio, smittkoppor, eller menar du att att Bill Gates började först vid covid? Var det judarna innan Bill?
Lever du ett riktigt liv, eller finns du bara på flashback?
Rätt stark motståndare till kommunism och röstar inte öht. Vet inte vad Afs är, nån nazist org? Älskar sanning och bekämpar lögner oavsett om lögnhalserna får hela världen att tro på dom.
Vaccin kan vara bra som jag säger, den virala delen. Bättre att spotta någon i ansiktet än att injecera sig själv med gifter så som kvicksilver etc.
Jag delar heller inga nyheter direkt utan vetenskapliga artiklar utav riktiga forskare.
Säger även att vaccinen funkar emot sjukdomarna ofta men att de också skapar adhd, autism, allergier och andra utvecklingsstörningar på köpet. Du kan ju se det lite som en trojansk häst. Vet du vad en sån är? Hänger du med på poängen?
Ja vaccinen funkar, men man har lagt i andra gifter som är väldigt skadliga.
Jag är villig att träffa vem som helst från flashback så länge de visar relativ respekt trots triggade och inte beter sig som en psykopat.