2023-09-10, 04:37
Medlem
KoktPotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
såg den i går
Vilken lidl
Citera
2023-09-10, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoktPotatis
Vilken lidl
haninge
Citera
2023-09-10, 11:28
Medlem
Något jag saknar är deras gröna wasabi på flaska som var rent fantastisk till att höja upp smaken i snart sagt allt, ex. köttfärssås med några stänk wasabi och sedan var den ljuvligt god och en av de bästa köttfärssåserna. Förr när den fanns i Lidl butiken, så kostade den dessutom 10 kr flaskan, så mycket nice price som det kan bli.
Citera
2023-09-15, 19:41
Medlem
Jultrollets avatar
Har inte sett Vita D'Or avokadoolja på Lidl de senaste 3-4 veckorna. När jag frågar personalen så "vet de inte". Är det bara när det är vissa kampanjer som den finns i sortimentet eller har de tagit bort den helt?
Citera
2023-09-15, 20:40
Medlem
godboys avatar
Lidl är generellt en kass butik att handla i. Personalen har ofta noll servicekänsla att öppna kassor vid behov, detta gäller i princip alla Lidl. Dessutom har de ofta kass koll på det egna sortimentet.

Deras sortiment är instabilt, jag saknar t ex W5.s olika rengöringsmedel som både var bra och billiga. Även vanliga varor som hallonsylt kan vara slut så man vet aldrig om de har vad man är ute efter. Sen har de ju lite andra märken än de övriga kedjorna och det uppskattas. Jag tycker det hade varit lite kul om de hade lite mer utländska saker.

Det är ändå bra att Lidl finns i Sverige och jag tycker vi behöver fler kedjor av detta slag, både för att konkurrera med Lidl men även för att piska de stora drakarna.
Citera
2023-09-18, 23:40
Medlem
Kroulls avatar
Hur är det med vanlig saft?

I min butik är den helt borta sedan i våras.

Nu finns bara "dryck" som är gjord på allt annat än frukt och bär, samt "ekologisk" gourmetsaft.
Citera
2023-09-19, 00:53
Medlem
Coca-Cola på enlitersflaskor.
Citera
2023-09-19, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Filip600
W5 rengöringsmedel 1L innehöll Vinäger otroligt bra ta bort smuts/ kalk med

Köp vinäger istället. Finns överallt.
Citera
2023-09-21, 12:11
Medlem
swebarbs avatar
Finns dom där hamburgarna kvar det var 10 pack i dom minns inte exakt hur många ? men dom var jävligt goda inte sett dom på länge..
Citera
2023-09-25, 09:32
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckeboby
Ketchupen, "Kania" 500ml, ????, den är jättegod och innehåller mer nyttiga grejor än andra kvalitetsketchupar och är jättebillig, faan att den verkar vara borttagen?

Konstigt att deras egen ketchup försvunnit ur svenska butiker. Fanns gott om samma Kanias ketchup i danska Lidl för någon vecka sedan. Kostar 8.50 dkr motsvarar omkring 13.50 i svensk valuta. Skickade en fråga om detta till Lidls kundtjänst och fick ovidkommande svammel som svar.
Citera
2023-09-25, 19:44
Medlem
Ingvar123s avatar
Har Lidl och alla andra kedjor slutat helt med 1kg ärtsoppa i "plastkorv"?
Jag har inte hittat några det senaste halvåret.
Citera
2023-09-30, 17:52
Medlem
Desert_Foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Är det någon som någonsin sett batterier till några av deras sladdlösa verktyg? Alla deras verktyg som skruvdragare, figursåg eller slip säljs utan batteri. Vilket förpackningen är tydlig med. Det verkar som att samtliga verktyg använder samma typ av batteri. Ingenstans i butiken säljs dock batterier för dessa verktyg.

Jag kan i och för sig för lite om sladdlösa verktyg. Det kanske finns universalbatterier som passar de flesta sladdlösa verktyg på typ Biltema eller Clas Ohlson. Men det känns ju som att Lidls sladdlösa verktyg är helt jävla osäljbara när det inte existerar batterier i hela butiken.

https://grizzlytools.shop/

Här är hemsidan som de hänvisas till i instruktionerna för att köpa reservdelar. Där finns bla batterier att köpa. Till typ samma pris som i butik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in