2023-09-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2
Har du tillgång till listan eller agg om vilka som är med i den?
Nej litan gick ju inte att ladda ned skulle den ge nått svar på frågan jag ställde?
Citera
2023-09-18, 18:27
Medlem
TortyrMickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2
Ja recis
Jag tror att "den nya dödslistan" som Rapport pratar om är denna. Och att Rapport fick ett tips om den här tråden, så de gjorde ett inslag om "nya dödslistan", för att den var ny för Rapport.
Citat:
Ursprungligen postat av rottisen3
Vi får nog vänta på den tills alla på denna lista är avförda

Citat:
Ursprungligen postat av Rattan104
Nej litan gick ju inte att ladda ned skulle den ge nått svar på frågan jag ställde?
Vilken lista gick inte att ladda ned?
Citera
2023-09-19, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TortyrMicke
Jag tror att "den nya dödslistan" som Rapport pratar om är denna. Och att Rapport fick ett tips om den här tråden, så de gjorde ett inslag om "nya dödslistan", för att den var ny för Rapport.

Vilken lista gick inte att ladda ned?

Jag tror han menar FUPen. Jag är lite intresserad av Benzema och Animal som man fått läsa massa om från tidigare FUP:ar, de som ordnade med logistik åt räven, är det någon som har bild eller vet vem han Musse Musti (Benzema enligt listan) är?

På djupdalsvägen 12 i kista var det även en skriven som Animal, antar att detta är denna som varit logistikansvarig i många FUPar, finns dock fler med tidigare domar från den adressen, men en person flyttade bara för 10 dagar sen, kan det vara så att han flyttade för att minska chansen att en familjemedlem blir knäppt, eller är det en slump?
Citera
2023-09-19, 04:49
Medlem
TortyrMickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Finns det en ny, eller är detta senaste? Diskuterades på SVT nyheter att en ny lista cirkulerar.
Det finns en ny tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Rattan104
Här är den igen. https://gofile.io/d/XOuKMM Skynda dig, länken dör efter 1-2 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av vaihela
Jag tror han menar FUPen. Jag är lite intresserad av Benzema och Animal som man fått läsa massa om från tidigare FUP:ar, de som ordnade med logistik åt räven, är det någon som har bild eller vet vem han Musse Musti (Benzema enligt listan) är?

På djupdalsvägen 12 i kista var det även en skriven som Animal, antar att detta är denna som varit logistikansvarig i många FUPar, finns dock fler med tidigare domar från den adressen, men en person flyttade bara för 10 dagar sen, kan det vara så att han flyttade för att minska chansen att en familjemedlem blir knäppt, eller är det en slump?
https://gofile.io/d/XOuKMM
Skynda dig, länken dör efter 1-2 dagar.
Citera
2023-09-19, 08:16
Medlem
jymdjakets avatar
Undrar vad syftet med listan är rent praktiskt. Är det nån ledarfigur som skickar ut den till undersåtarna så att de vet vilka de främst bör inrikta sig på?
Citera
2023-09-19, 16:01
Medlem
Blodbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TortyrMicke
T.ex. att om man upptäcker att grannen är dömd för sexbrott, kopierar upp domen, sätter upp den i porten och kanske lämnar kopior i grannarnas brevlådor, samtidigt som man skriver
"Kolla vilket svin som är granne med oss. Han borde rövknullas med en hockeyklubba och sedan dränkas i klorin!"
Ja, då har vi ett förtalsproblem....

Ja precis. Där finns även en del som reglerar uppsåtet med spridningen. Om du har ett tydligt uppsåt att förtala personen så kan du bli dömd men om uppsåtet är att informera i ren allmänhet så är det inte förtal.
Citera
2023-09-19, 16:08
Bannlyst
Sverige ska veta att alla som stöttar Rawa Majid, alla som springer ärenden för honom, alla som köper narkotika av honom, riskerar att dö, berättade en källa inifrån Abdo-falangen för Expressen."
Citera
2023-09-19, 18:43
Medlem
Citat:

Räven har ju nickat Animal sedan länge, men detta är alltså en mini Animal som jobbar för honom?
Citera
2023-09-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Räven har ju nickat Animal sedan länge, men detta är alltså en mini Animal som jobbar för honom?

Ja, fast det verkar som han hette animal shopping, så det är säkert inte han.

Däremot lär ju Benzema vara samma person som funnits med i flera FUPpar, han har tydligen blivit kopplad till någon turk utan gränser, Furkan Kücükgöl
(FB) Sex åtalade i mål där Kurdiska räven lät råna sin egen langare, Stockholm, 2023-08-25.

Söker man på honom inser man att han har vart med i mycket skit, så som inblandningen vid morder på 12-åriga Adriana. Haha, han verkade vara rätt så schysst i de FUP:ar man läst, men han är ju tydligen någon som hans morsa önskat att hon slängde i rännstenen..

Haha att de ens rånar någon på 50-60 kg röka visar ju hur dåligt det går för idioterna. Inte undra på att det blir splittringar om det är så knapert att man går och rånar kunder..
Citera
2023-09-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ja, fast det verkar som han hette animal shopping, så det är säkert inte han.

Däremot lär ju Benzema vara samma person som funnits med i flera FUPpar, han har tydligen blivit kopplad till någon turk utan gränser, Furkan Kücükgöl
(FB) Sex åtalade i mål där Kurdiska räven lät råna sin egen langare, Stockholm, 2023-08-25.

Söker man på honom inser man att han har vart med i mycket skit, så som inblandningen vid morder på 12-åriga Adriana. Haha, han verkade vara rätt så schysst i de FUP:ar man läst, men han är ju tydligen någon som hans morsa önskat att hon slängde i rännstenen..

Haha att de ens rånar någon på 50-60 kg röka visar ju hur dåligt det går för idioterna. Inte undra på att det blir splittringar om det är så knapert att man går och rånar kunder..

Vet att många spekulerar i att Benzema är Furkan, men varför står Furkan separerad med Benzema i Dalens dödslista? Benzema står ihop med namnet Musse/musti om jag minns rätt?
Citera
2023-09-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Vet att många spekulerar i att Benzema är Furkan, men varför står Furkan separerad med Benzema i Dalens dödslista? Benzema står ihop med namnet Musse/musti om jag minns rätt?

Jag ser nu att någon skrivit att det inte ska vara han i den andra tråden, utan att de enbart använda samma nick, eventuellt samma lur. Det kan ju vara så att han sedan fick reda på att dessa personer hade skyddade uppgifter, eller inte hade någon kolla att dessa eventuellt skulle vara samma.

Men jag håller med dig, det verkar skumt att Benzema skulle springa runt och råna folk på 60 kg, när han verkar vara en av cheferna över hela logistik kedjan. Benzema hade han som gjort lista inget som helst på om man ska tolka listan så.
Citera
2023-09-20, 15:53
Medlem
Citat:
Jag ser nu att någon skrivit att det inte ska vara han i den andra tråden, utan att de enbart använda samma nick, eventuellt samma lur. Det kan ju vara så att han sedan fick reda på att dessa personer hade skyddade uppgifter, eller inte hade någon kolla att dessa eventuellt skulle vara samma.

Men jag håller med dig, det verkar skumt att Benzema skulle springa runt och råna folk på 60 kg, när han verkar vara en av cheferna över hela logistik kedjan. Benzema hade han som gjort lista inget som helst på om man ska tolka listan så.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/69Adg0/ismail-abdos-och-rawa-majids-anhoriga-flyr-sverige

Citat:
Dubbelspelet bakom
Våldsspiralen inleddes med att Ismail Abdos mamma sköts ihjäl i Uppsalastadsdelen Gränby. Dådet tros ha beordrats av Rawa Majid.

SVT rapporterar att detta föregicks av två dåd i Istanbul i Turkiet.

Men fröna till konflikten kan ha såtts ännu tidigare. I ett aktuellt rättsfall framgår att Majid misstänks ha ägnat sig åt ett dubbelspel där stulit narkotika från Abdo.

Aftonbladet antyder i alla fall idag i artikel att jordgubben är Dr.Phil aliaset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in