2023-09-19, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa ska ändå ha poäng för att han pumpar ut videos varje dag. Dem flesta youtubers postar kanske 1-2 ggr/vecka, om ens det.

Vet inte om det ligger hårt jobb bakom. Jag menar, låta käften glappa kan han, redigerar gör han knappt. Han klipper och gör en thumbnail, typ det enda!
Citera
2023-09-19, 19:21
Avstängd
Fick soffan igår men inte sängen så lillen och Linnea låg på golvet
Citera
2023-09-19, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vet inte om det ligger hårt jobb bakom. Jag menar, låta käften glappa kan han, redigerar gör han knappt. Han klipper och gör en thumbnail, typ det enda!

Han planerar 2 min, filmar 10 min, redigerar 3 min. Hårt jobb
Citera
2023-09-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han planerar 2 min, filmar 10 min, redigerar 3 min. Hårt jobb

Typ så

Svarar på den ovan också. Chrippa sov i soffan och L och C på golvet?
Citera
2023-09-19, 19:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är ju rent jävla skräp dock, vem fan vill se honom springa omkring på Ikeas parkeringsplats?
Inte vet jag, dem som följer honom? dem som gillar vloggar, och liknande?
Citera
2023-09-19, 19:33
Medlem
HeligaBrittas avatar
Han filmar 30 minuter av sin dag och kallar det för en vlogg. En vlogg skall filmas från morgon till kväll fattar han inte det. Han är totalt värdelös. Postar bara massa skräp ja. Helt osammanhängande skit bara drar upp kameran helt random i helt olika städer o platser från minut till minut.
Han kommer inte komma långt med detta skräp till videos. Han vräker ur sig massa skit som har noll logik munnen går i ett utan att det är logiskt eller kul sagt.
Citera
2023-09-19, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Typ så

Svarar på den ovan också. Chrippa sov i soffan och L och C på golvet?

2 rok på 45 kvm, trångt. En gubbe på 78 år är skriven på samma adress men han kan ju ha flyttat till äldreboende och så hyr dem i andra hand
Citera
2023-09-19, 20:38
Medlem
Dopys avatar
Okej, kollade igenom dagens video.
Får dem inte plats med köksbordet i köket, då vet jag inte hur dem har tänk lösa vart alla ska sova...
Hur tänker han att en bild på körkortet ska räcka? dem i butiken vet ju inte att han fått tillbaka körkortet, så dem kan ju inte lita på hans ord och en bild, det fattar väl vem som helst?
Citera
2023-09-19, 20:53
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Ja, alltså att inte betala av sina skulder är ju 40-50% av skuld-innehavare skyldig till. så just det ser jag inte så hårt på som er.

Men varför mäter inte kronofogden bara ut honom? Hade en vän som valde och fucka sitt namn + företag, kronofogden hotar honom med att sno hans fru's bil om han inte börjar betala.

Han äger väl inga prylar antagligen? Du måste tänka på att allt är ett luftslott. Jag tror att det enda som han äger är alla de där fula fake kläderna/accessoarerna. Kanske han även nån möbel men sånt mäter kronis sällan ut plus att om kronis inte kan bevisa att det är hans grejer så kan dem inte göra så mkt.

Ägar han inte en bil? Den hade dem kunnat klippa men han kanske har en målvakt på den?
Citera
2023-09-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Han äger väl inga prylar antagligen? Du måste tänka på att allt är ett luftslott. Jag tror att det enda som han äger är alla de där fula fake kläderna/accessoarerna. Kanske han även nån möbel men sånt mäter kronis sällan ut plus att om kronis inte kan bevisa att det är hans grejer så kan dem inte göra så mkt.

Ägar han inte en bil? Den hade dem kunnat klippa men han kanske har en målvakt på den?

Han leasar den av VW. Tycker de är konstigt att inte VW tagit tillbaka den då han har en skuld till dem på 20k
Citera
2023-09-19, 21:28
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Han leasar den av VW. Tycker de är konstigt att inte VW tagit tillbaka den då han har en skuld till dem på 20k

Man kan inte leasa bilar om man har betalningsanmärkningar. Eller han kanske gjorde det innan han hamnade hos kronis?
Citera
2023-09-19, 21:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Tror ni han är nervös inför morgondagen?

Tar han på dig kostym eller klär han sig mer ledigt med gucciskor, fiskehatt och balenciagahoodie?

Synd vi måste vänta en flera veckor innan vi får lyssna på spektaklet. Fö, vad händer om han är no show? Känns inte som denna rättegång körs utan honom men kanske har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in