2023-09-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
LA LA LA JAG HAR MUUUSIIIK I ÖÖÖRONEN SÅ JAAG INTE KAAAN HÖÖÖRRA SKRIIIKANDE DÄÄÄÄCK OCH VRÅÅÅLANDE MOOTOOOOR LALALALALA FNISS HIHIHI

JAG HAR RÄTT ATT BETE MIG OSÄKERT OCH OMDÖMESLÖST PÅ ALLMÄN PLATS DÄR DET KRYLLAR AV BLATTAR OCH NEGRER SÅ DET SÅ! DET ÄR BLATTENS FEL OM HAN KÖR IHJÄL MIG! JAG RESPAWNAR IGEN EFTER 15 SEKUNDER!

Om jogga med hörlurar (vilket inte ens har framkommit än) är osäkert och omdömeslöst, vad i helvete är då att köra för fort i fel fil i blött underlag utan körkort?
Citera
2023-09-19, 00:39
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Araben kommer släppas mot borgen av samma rättssystem som med näbbar och klor försöker fängsla Trump så han inte kan ställa upp i nästa val.

Lycka till, mamma. Men du har onda globalister emot dig.

Hade Trump varit president hade araben blivit benådad på studs, var så säker. Nu finns i alla fall hopp om att han åker in.
Citera
2023-09-19, 00:41
Medlem
Skriva under eller inte det är frågan?

Hur tänker ni andra?
Citera
2023-09-19, 00:45
Medlem
flashmaners avatar
Det nämns i slutet i video-inslaget på denna länken att han nekades borgen pga flykt-risken. Så det var väl bra så långt i alla fall.

https://wjactv.com/news/local/police-charges-death-vehicle-pedestrian-penn-state-psu-struck-uae-driver-witness-jogger-crime-invest igation-pennsylvania
Citera
2023-09-19, 00:50
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Skriva under eller inte det är frågan?

Hur tänker ni andra?

Självklart skriver man under.
Varför skulle man inte göra det?

Glöm inte att bekräfta underskriften bara.
Citera
2023-09-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Självklart skriver man under.
Varför skulle man inte göra det?

Glöm inte att bekräfta underskriften bara.
Jag har skrivit under. Han skall inte komma undan p,ga pappas pengar. Nu får han stå för det han gjort.Hoppas inga pengar i Världen kan rädda honom nu. Känns som en bortskämd snorunge som inte tar detta på allvar. han har skapat stor tragik. kommer aldrig gå att reparera med pappans pengar.
Citera
2023-09-19, 01:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Klart man har orsakat olyckan. Har man inte körkort så ska man inte köra bil och om han inte kört bilen så hade hon inte dött så han är skyldig till olyckan.

Men nu körde han bilen och hon var på fel ställe när han tappade kontrollen över bilen. Samtidigt går det att konstatera att hade inte hon studerat i USA (vad är det för fel på Sverige?) så hade inte olyckan inträffat heller.

Jag har redan tidigare fört fram teorin att det var ett tekniskt fel på bilen som förorsakade olyckan, gasen kan ha hängt sig eller så uppstod något okänt fel på styrningen? Vad tror du om denna hypotes? Ingen tror väl att han medvetet körde på henne?
Citera
2023-09-19, 01:11
Avslutad
I USA skojar de inte med straff. Han kan lätt få en 30+ år
Citera
2023-09-19, 01:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Om jogga med hörlurar (vilket inte ens har framkommit än) är osäkert och omdömeslöst, vad i helvete är då att köra för fort i fel fil i blött underlag utan körkort?

Kan olyckan möjligen handla om vattenplaning?

Två faktorer kan ha samverkat här. Kvinnan joggade med hörlurar och mannen tappade kontrollen över bilen pga blött underlag?
Citera
2023-09-19, 01:32
Avstängd
Han körde ihjäl henne för att hon var blond = otrogen. Vad som än händer rättsligt nu så är han garanterad en plats i muslimernas sketna paradis.

Döda otrogen = garanterad plats i muslimsketaparadiset. Det är det hela islam går ut på.

Han kanske bara var sur, inget körkort, utsparkad från skolan - enligt islam får han ändå en plats i sketaparadiset om han dödar en otrogen.

Nu är hon död och hans plats i sketaparadiset är garanterad enligt islam.
Citera
2023-09-19, 01:52
Medlem
styckets avatar
Säger varken bu eller bä. Kanske inte hon var världens bästa människa heller?

Var hon en god människa får man väl se det som tragiskt givetvis.
Citera
2023-09-19, 02:31
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu körde han bilen och hon var på fel ställe när han tappade kontrollen över bilen. Samtidigt går det att konstatera att hade inte hon studerat i USA (vad är det för fel på Sverige?) så hade inte olyckan inträffat heller.

Jag har redan tidigare fört fram teorin att det var ett tekniskt fel på bilen som förorsakade olyckan, gasen kan ha hängt sig eller så uppstod något okänt fel på styrningen? Vad tror du om denna hypotes? Ingen tror väl att han medvetet körde på henne?

Det sker tusentals olyckor varje dag där anledning till olyckorna är att folk kör för fort, onyktra, okoncentrerade, utan körkort och en promille av dessa olyckor är pga fel på fordonet. Man kan inte skylla på offren vid varje tillfälle (hade hon/han inte gått till skolan/arbetet/affären när jag körde för fort så hade hon/han inte dött) risken för att en olycka sker multipliceras när föraren av någon anledningen bryter mot lagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in