2023-09-17, 21:33
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Via instagram, en grupp för kvinnor som dödats och förföljts av "sina män"
En grupp för kvinnor som dödats? Vad fyller den för funktion?
Dessutom tvivlar jag skarpt på att kvinnan i detta fall var medlem i den gruppen. Hon hade, mig veterligen, inget behov av det.
Citera
2023-09-17, 21:58
Medlem
Född 1972
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
sluta lek i gåtor nu

ge oss namnet ?

vet du vad som har hänt ?
Citera
2023-09-17, 22:43
Medlem
anguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cavallo
Behandlingshemmet stängdes för över 20 år sedan låg på oskarsvägen 82. Där är nu bostadsrätter. Detta hände på Oskarsvägen 51, ett hus med hyresrätter. Kvinnan som dog var 51 år gammal och hennes sambo 41 år gammal är anhållen !

I så fall hittar man båda här
https://www.facebook.com/ellin*randers.j*hanss*n

* = o
Citera
2023-09-18, 11:00
Medlem
Då är alltså H*nrik mördaren ? * = e

https://www.hitta.se/henrik+rudg%C3%A5rd/liding%C3%B6/person/~SR2_nnnn1

https://www.facebook.com/henrik.rudgar*
* = d

de verkar bara ha bott ihop i cirka 1 år ?

känns ju som en typisk "det går alldeles för fort relation, så lider mannen av svartsjuka " situation .

kollar man bilder så verkar kvinnan vara levnadsglad, och H*nrik kanske inte klarade av det och begick mordet pga svartsjuka ? .
Citera
2023-09-18, 11:00
Medlem
Kungsholmen, har ingenting gällande detta i ett mailsvar

Citat:
Ursprungligen postat av Hajenihavet
Vet du vilken tingsrätt hamnade det här hos?
Citera
2023-09-18, 15:07
Medlem
någon från Lidingö måste ju sitta på info kring det som har hänt ? ? vem är Henri*? Har han problematik med svängande humör, ev. misshandel innan ?

vem är kvinnan ?
Citera
2023-09-18, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
En grupp för kvinnor som dödats? Vad fyller den för funktion?
Dessutom tvivlar jag skarpt på att kvinnan i detta fall var medlem i den gruppen. Hon hade, mig veterligen, inget behov av det.
Jag skrev även förföljda kvinnor.
Jag tror att mannen i fråga inte kunde låta kvinnan gå vidare med sitt liv.
Citera
2023-09-19, 04:40
Medlem
Kvinnan umgicks i alkoholiserade kretsarna som hänger på ”alkis” pubarna. Killen hon varit tillsammans med och flyttade ihop med är en kille som är en AIK huligan, senast för en vecka sedan var det ”stök” med honom på en lokal pub. Jag är inte förvånad … att något skulle hända i detta ” gäng”
Citera
2023-09-19, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomen77

Citat:
någon från Lidingö måste ju sitta på info kring det som har hänt ? ? vem är Henri*? Har han problematik med svängande humör, ev. misshandel innan ?

vem är kvinnan ?

Målet finns på Nacka TR med målnummer B 6474-23.
Häktningsframställan kom in i fredags, MEN då han (Henr*k) eventuellt bara var ”skäligen misstänkt” och utredningshäktades en vecka, alternativt rentav släpptes, vill jag inte lägga upp den här med alla personuppgifter.
Vet alltså inte hur det gick på förhandlingen, men nu kan ni ta reda på själva.
Citera
2023-09-19, 11:00
Medlem
Citat:
Kvinnan umgicks i alkoholiserade kretsarna som hänger på ”alkis” pubarna. Killen hon varit tillsammans med och flyttade ihop med är en kille som är en AIK huligan, senast för en vecka sedan var det ”stök” med honom på en lokal pub. Jag är inte förvånad … att något skulle hända i detta ” gäng”

Det är ju ett till viss del oroligt gäng, tragiskt med en sån här utgång ändå.
Citera
2023-09-19, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomen77

Citat:

vem är kvinnan ?

Sorry, ser att målet nu är överflyttat till Sthlms TR. (Nacka tog jourhäktningen i helgen.) Har då inte rätt målnummer, men det bör funka att endast uppge HR:s namn.
Citera
2023-09-19, 17:27
Medlem
Citat:
sorgligt .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in