2023-09-15, 12:00
Medlem
Nu 100% Elvir är en av dom gripna i Turkiet.
Även Rickard Ohio från Norrköping.
Citera
2023-09-15, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detta.var.namnet
Jag observerade något intressant när jag växlade pengar i Norrköping idag.

En äldre kristen arabisktalande kvinna (syrian eller kristen arab) skickade pengar (runt 6000 kr) till sin svärson i Spanien. Hon hade även några hundra dollar som hon först växlade för att sedan också skicka till sin svärson.
Hon kunde väldigt liten svenska, så hennes dotter var med på telefon från Spanien för att översätta.

Känns en aning suspekt att skicka så mycket pengar till en vuxen man i Spanien. Kan det hänga ihop med dessa konflikter? Har t.ex. rävens gäng också närvaro i Spanien (som så många ansdra gäng)?

Tycker inte det låter särskilt suspekt, Sedan har polisen ganska bra koll på de 2 växlingskontoren i stan.
Det är 15 idag. Troligtvis är personen förtidspensionerad eller har akassa och "flyttat" till spanien.

Hade gjort samma sak om jag hade en sådan inkomst från staten. levt gott i ett annat land
Citera
2023-09-15, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundentorsten
Känns som allt det som skett i Norrköping kan hänga ihop. Skjutning i Hageby tidigare, skjutning mot porten på Smedjegatan och bomben mot vad vi tror adnan osmanovic. Skulle inte förvåna om dom gripna i Turkiet är alla från Norrköping. Elvir vet vi har hängt med alla de som fått sina portar, hus osv spränga och skjutna.

Nej, det här har ingenting med det tidigare och göra.
Citera
2023-09-16, 16:16
Medlem
Förövrigt, är det inte otroligt kontraproduktivt att skjuta mot någons lägenhet när de vet att vederbörande sitter anhållen i Turkiet?
Citera
2023-09-16, 18:27
Medlem
Avengerssons avatar
Kan ge mig på att släkten Bekta*****....är inblandade också. Inga lammungar precis....
Marielund, Hageby, Smedby mfl platser i Peking kryllar av ulvar i fårakläder.
Kidsen till släkten lär sig snabbt hur man ska bete sig för att "lyckas" här i livet.
Citera
2023-09-18, 08:40
Medlem
Tre brudar från Skåne häktade.
Och från Malmö.

Där ser man
Citera
2023-09-18, 08:41
Medlem
Häktningsframställan

https://gofile.io/d/Wofkk0

.
Citera
2023-09-18, 08:45
Medlem
Den ena tjejen, med det svenska namnet från Helsingborg, har ju gjort allt hon kan för att konvertera till afrikan enligt hennes FB bilder.

Sjukaste jag sett.
Citera
2023-09-18, 08:57
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheckMixarn
Tre brudar från Skåne häktade.
Och från Malmö.

Där ser man

Är det tjejerna som har skjutit mot dörren? Verkar som om åtminstone två av dem precis tagit studenten också..
Citera
2023-09-18, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Är det tjejerna som har skjutit mot dörren? Verkar som om åtminstone två av dem precis tagit studenten också..
En man är också häktad.
Citera
2023-09-18, 10:01
Medlem
4 av 5 av de gripna nere i turkiet är väl från norrköping? därför dom attackeras på hemmaplan av jordgubben.

Rykten går att Norrköping och Bro nätverket var inblandade i mordet på jordgubbens mamma i uppsala.
Citera
2023-09-18, 10:03
Bannlyst
känner 2 av dom häktade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här