2023-09-17, 17:08
Medlem
snurresprettiss avatar
Tredje raka matchen för Utsikten utan att göra mål. 1 poäng av 9 möjliga. Börjar nerverna tryta?
Citera
2023-09-17, 17:11
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Skönt med en grisvinst mot utsikten!
Som de två så för några omgångar sen överlägsna lagen har börjat tappa mark och i morgon kan Öster klå Västerås på hemmaplan och så har SE-toppen plötsligt blivit tajt utav bara.....
Citera
2023-09-17, 17:13
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Som de två så för några omgångar sen överlägsna lagen har börjat tappa mark och i morgon kan Öster klå Västerås på hemmaplan och så har SE-toppen plötsligt blivit tajt utav bara.....

...helvetet.
Citera
2023-09-17, 17:30
Medlem
snurresprettiss avatar
Spännande match mellan Öster och Västerås i denna omgången.
Citera
2023-09-17, 19:24
Medlem
zebra121s avatar
Giffarna tog en blytung seger. Någon som kan förklara hur över 6000 personer såg matchen? Var det fri entre?

Helsingborg skiter ner sig igen... Dock är det åtta matcher kvar men jag räknar med division ett.
Citera
2023-09-17, 19:49
Medlem
MarlonBrandys avatar
Mina förhoppningar om en norrsuperetta 2024 med derbykaraktär rycker allt närmare. Helsingborg, Skövde och Örgryte lär kunna åka ur, och jag hoppas även att Plasttuna försvinner.

GIF Sundsvall, Örebro och förhoppningsvis Brage blir kvar. Upp kommer Sandviken och möjligen Dalkurd.

Ur allsvenskan förutom Varberg lär kanske ett par av lagen Degerfors, AIK, Sirius och BP åka. Vi får se om Utsikten börjar darra, Västerås lär väl gå upp men skulle annars addera till min norrserie.
Citera
2023-09-17, 20:04
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Giffarna tog en blytung seger. Någon som kan förklara hur över 6000 personer såg matchen? Var det fri entre?

Helsingborg skiter ner sig igen... Dock är det åtta matcher kvar men jag räknar med division ett.

Giffarna mötte ju ett topplag. Inte undra på att publiken kommer...
Citera
2023-09-17, 20:21
Medlem
Kaciguios avatar
Hoppas GAIS tar sig till Allsvenskan, ser väldigt starka ut just nu.
Körde över oss totalt på planen idag.
Citera
2023-09-17, 20:26
Medlem
Kaciguios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Sjukt vad som händer med hbg...även om jag hatar er vill jag ha er i Allsvenskan...alltid roliga derbyn mot er.
Total inkompetens överallt senaste åren, började efter vi fick in mycket pengar efter guldet och europaspel som investerades fel.

Åker vi ur så i år så vettifan när vi ser ett derby mot er i Allsvenskan igen, hoppas vi tar en kvalplats och håller oss kvar i alla fall. Ett par år i Superettan är självklart inte bra men att åka ner hade tvingat oss in i ett totalt nytt ekonomiskt läge och vem vet hur lång tid det tar innan vi tar oss upp till Superettan igen.
Citera
2023-09-17, 20:33
Medlem
Gratis entre.

En hemsk dålig match.
Citera
2023-09-17, 20:57
Medlem
Sommarfönster och Utsikten tyckte väl de var klara för Allsvenskan. Värvade massa nya spelare och ändrade på hela balansen i gruppen/truppen, och plötsligt verkar allt det där som de gjort så bra vara dött och begravet. Skall de verkligen sumpa detta? Tendensen är ju i alla fall att de slutar 3:a.. som bäst.
Citera
2023-09-17, 21:05
Medlem
preben12s avatar
Hoppas att Öster kan ge sig själva chansen nu genom att slå VSK hemma imorgon. Det är gratis entré och över 10000 biljetter "sålda"/uppbokade så ser ut att bli den högsta publiksiffran på väldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in