2023-09-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Du lever fattigt i ett land, du klarar knappt att mata din familj. Valutan i ditt land är rövknullad. Någon kurd jävel kommer och erbjuder dig en halv miljon (eller vad dom nu tar) per månad för att hålla käften. Kan garantera dig att du hade hållit käften.

Erdogan skiter i vad västvärlden tycker om honom. Turkiet är ett land som geografiskt kan knulla Europa när dom vill. Bara att låta alla syrier springa in i Europa.

För honom är detta bara ett sätt att vara ett steg före Sverige. I Turkiet bryr dom sig inte om de kriminella som förstör Europa. Dom betalar polisens lön åt dom.

Men ja förmodligen om Röven fortsätter det här i Turkiet så kanske dom tröttnar på honom till slut. Eller så kan dom lika gärna gripa hans fiender och låta honom fortfarande kontrollera i Turkiet.

USA har tröttnat. De genomförde idag sanktioner mot 5 Turkiska företag och en rad ämbetsmän. Det kommer inte sluta väl för Turkiet.
Citera
2023-09-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Enligt Demokratiindex är Turkiet en hybridregim, och med 4,25 demokratipoäng bara det berömda fitthåret från att räknas som auktoritär (4,0 p). I rankningen hamnar turkarna på plats 103 av 167 listade länder. Ingen sansad bedömare skulle kalla Turkiet (i någon mening) demokratiskt.

Mmm okej. Det är sådana här siffror som borde kablas ut av Joe Biden när han pratar om Turkiet och beskyller de för att förhala NATO processen. Jag tror ärligt talat inte vanliga turkar vet om att deras land är en enda stor skit kebab
Citera
2023-09-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dgk
En person i Sverige som passar;

Stell* M*rie Albertin* S*ndberg, 21 år, Sollentuna, *=a

Stella är mig veterligen inte genetiskt svensk, namnet till trots.
Citera
2023-09-16, 19:02
Medlem
Livstids Utvisa Alla kriminella från Sverige som har utländska medborgarskap. Ta bort deras svenska medborgarskap NU.
Dessa utländska kriminella ska livstids utvisas, de som har utländska medborgarskap även om de har kvar fängelsestraff i Sverige. Då spar vi massor med pengar som kan användas till oss skötsamma svenskar med enbart ett medborgarskap som ska vara svenskt medborgarskap.
Citera
2023-09-16, 19:05
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambessa
Så vilken etnicitet?
Citera
2023-09-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Så vilken etnicitet?

Hon kan omöjligt vara etnisk svensk hon är ju kriminell finns inga "etniska" svenska kriminella
Citera
2023-09-16, 19:27
Medlem
Det var ett jävla tjatande om etnicitet. Även maten ska definieras.

Hur stor är fördelningen mellan Räven och Jordgubben? Alltså hur många hängde med Jordgubbens lag? Kan ju inte vara helt lätt att splitta hur som helst när det varit buksvågrar och bröder innan.
Citera
2023-09-16, 19:45
Medlem
Citat:
Hon kan omöjligt vara etnisk svensk hon är ju kriminell finns inga "etniska" svenska kriminella
Du är visst född bakom en sten. Hedrar dig att du tror så gott om en hel folkgrupp
Citera
2023-09-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dgk
En person i Sverige som passar;

Fyfan vad många av dessa brudar som kommer från finare villakvarter och hamnar i klistret på grund av att de är naiva. Det skulle inte förvåna mig om hon åkte dit med någon av dessa gangsters för att hon tänkte att hon skulle få en schysst semester på köpet, men vid husrannsakan hittade dem henne förmodligen med massa vapen och skit i huset. Nu är det bara en teori, men om det stämmer att de hittade henne vid ett senare tillslag till en plats knyten till massa vapen och skit så har hon såklart gjort sig skyldig till medbrottsling.

Citat:

Nej jag såg det när jag hittade hennes FB. Så jävla dumt att utsätta sig för något sådant och speciellt sin familj då dessa idioter verkar skjuta på allt som har den minsta koppling till en koppling.

EDIT: Såg nu att den där H*rris skrivit ett hjärta på hennes nyligaste profilbild, så hon drog väl med störst sannolikhet med för att åka på semester, det blir nog en riktigt tråkig semester i Turkiska kvinnofängelset kan jag tänka mig.
Senast redigerad av vaihela 2023-09-16 kl. 19:57.
Citera
2023-09-16, 20:45
Medlem
Kommer de dömas och straffas tror ni?
Och vad för straff kan man tänka sig att dessa svenskar kommer dömas till i Turkiet?
Hur är fängelse i Turkiet?
Citera
2023-09-16, 20:51
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaihela
Fyfan vad många av dessa brudar som kommer från finare villakvarter och hamnar i klistret på grund av att de är naiva. Det skulle inte förvåna mig om hon åkte dit med någon av dessa gangsters för att hon tänkte att hon skulle få en schysst semester på köpet, men vid husrannsakan hittade dem henne förmodligen med massa vapen och skit i huset. Nu är det bara en teori, men om det stämmer att de hittade henne vid ett senare tillslag till en plats knyten till massa vapen och skit så har hon såklart gjort sig skyldig till medbrottsling.

Nej jag såg det när jag hittade hennes FB. Så jävla dumt att utsätta sig för något sådant och speciellt sin familj då dessa idioter verkar skjuta på allt som har den minsta koppling till en koppling.

EDIT: Såg nu att den där H*rris skrivit ett hjärta på hennes nyligaste profilbild, så hon drog väl med störst sannolikhet med för att åka på semester, det blir nog en riktigt tråkig semester i Turkiska kvinnofängelset kan jag tänka mig.

Hon släpptes ju på fri fot
Citera
2023-09-16, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Hon släpptes ju på fri fot

Utvisade t.o.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto