2023-09-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Och varför blev du av med körkortet?

Varför blev marxisten inte av med körkortet?
Citera
2023-09-14, 11:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Detta visar att poliser håller varandra om ryggen när en polis begår brott.

Hans körkort ska återkallas och han ska bli avstängd från jobbet en lång tid, alternativt få sparken.

Men är man extremvänster så verkar man få bete sig hur man vill eftersom man är så jävla god.

Och särskilt om man är polisens egna lilla husblatte som har samtliga etablerade medier och politiker på sin sida.
Citera
2023-09-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishr
Varför blev marxisten inte av med körkortet?
Det var inte frågan.
Citera
2023-09-14, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Exakt!

Min kollega förlorade körkortet i förrgår. Körde för fort.
Där var det inget att sätta emot. 90 km/h på en tom 70 sträcka.

20 för fort på 70 innebär inte indraget körkort
Citera
2023-09-14, 11:47
Medlem
Citat:
Det var inte frågan.

Det är hela frågan i tråden.
Citera
2023-09-14, 11:48
Medlem
Citat:
Svensk polis är en hop inkompetenta korrupta fittor. Om den här åsnan fick komma undan ostraffat, då ska ALLA som åkt fast för fortkörning få detta struket ur alla register, återbetalas och få en ursäkt av polismyndigheten.

Jag hatar redan snutfittorna sedan dagen de tog mitt körkort och jag hoppas de alla dör. Det här stärker enbart min ställning i detta. De har vänt en medborgare som stod på deras sida emot dom. Jag kommer alltid hata svensk polis och motarbeta dom i alla lägen jag kan.

Du kanske först skall hata dig själv. För du har såklart gjort något olagligt. Ibland kör man exempelvis för fort, men om man åker fast så är det såklart jävligt deppigt och surt. Sraffet och följderna av att inte ha ett körkort står inte alltid i proportion till brottet. Men det är en separat diskussion och att det hänt är bara mitt fel.
Citera
2023-09-14, 11:48
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av painthriller
20 för fort på 70 innebär inte indraget körkort
Prövotid.
Citera
2023-09-14, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Du kanske först skall hata dig själv. För du har såklart gjort något olagligt. Ibland kör man exempelvis för fort, men om man åker fast så är det såklart jävligt deppigt och surt. Sraffet och följderna av att inte ha ett körkort står inte alltid i proportion till brottet. Men det är en separat diskussion och att det hänt är bara mitt fel.

Du kanske är en självhatande liten cuck och bootlicker, men andra har mer självrespekt än så. I vissa fall är det bara patetiskt av polis att ta körkort, precis som de verkar ha ansett i det här fallet. Om inte så bevisar det bara ännu mer att de är förståndshandikappade, korrupta värdelösa små fittor.
Citera
2023-09-14, 11:52
Medlem
Citat:
Det är hela frågan i tråden.
Du hatar Polisen för att du blivit av med körkortet. Var då man nog för att tala om varför.
Citera
2023-09-14, 11:53
Medlem
Duvlorts avatar
Vad hände med lika inför lagen? Verkar som att tant Justitias ögonbindel glidit ner lite.
Citera
2023-09-14, 11:53
Medlem
Citat:
Du hatar Polisen för att du blivit av med körkortet. Var då man nog för att tala om varför.

Ändå blev marxisten inte av med körkortet för samma sak. Du är ingen man, du är en liten cuck och en bootlicker.
Citera
2023-09-14, 11:57
Medlem
Duvlorts avatar
Fungerar det även för oss vanliga medborgare nu framtiden också?
Lex Ghazale: -Jag har bråttom hem till familjen.

Tidigare har vi ju Lex Özz Nujen: -Fråga min svåger!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in