2023-09-13, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Det är dom, men NATO är inte USA. Att du inte ens vet vad NATO är men ändå sitter du här och sprider din ryska dynga är fan patetiskt. Läs på vad NATO är och hur det fungerar istället för att visa hela Flashback hur efterblivna ni Ryssar faktiskt är. Du vet att "Vit neger" är ett annat ord för ryss eller hur? Och det beror inte på att Negrer är kända för sina slipade intellekt och höga IQ.

Jaja! Jag ber bara att inte Ryssland blir pissed och orsakar mänsklighetens död men med rättshaverister som dig är sannolgheten väldigt stor!
Citera
2023-09-13, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Oj! Jag som trodde USA var ledande inom NATO..men USA har väl inget med i NATO och hade absolut inga soldater där?!

Ojj det spelar ingen roll om dom ör ledande inom NATO.

Om usa vill gå i krig själv så betydwr det inte att NATO är med i kriget.
Det kanske är för mkt för dig att förstå?
Citera
2023-09-13, 08:07
Medlem
Citat:
Det går bra! Ville bara slutligen poängetera att oavsett vad så är Ryssland fortfarande en supermakt man inte ska kaxa med men om alla tror att Ryssland ska sitta still och se på när dom blir ekonomiskt och militärt krossade så kommer dom få se på annat.

Vad då? En rysk nallebjörn?
Citera
2023-09-13, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vad då? En rysk nallebjörn?

Putin har studerat Team America och hur FN skulle hanterat det hela. Han kommer skicka ett argt brev och förklara hur arg han är.

https://www.youtube.com/watch?v=UIPSvIz9NDs
Citera
2023-09-13, 08:10
Medlem
Jag är säker på att det kommer bli ett Global holocaust med allt inkluderat så det är bara vänta och se.
Citera
2023-09-13, 08:14
Medlem
Citat:
Jag är säker på att det kommer bli ett Global holocaust med allt inkluderat så det är bara vänta och se.

Sätt inte pengar på att det kommer hända bara. Men du får gärna hålla andan tills det sker.
Citera
2023-09-13, 08:15
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Som en bitter 5 åring i sandlådan som inte får som han vill 🤭
Citera
2023-09-13, 08:16
Medlem
Citat:
Jaja! Jag ber bara att inte Ryssland blir pissed och orsakar mänsklighetens död men med rättshaverister som dig är sannolgheten väldigt stor!

Vaför skulle dom bli pissed? På vilket sätt hotas dess existens?
Citera
2023-09-13, 08:16
Medlem
Citat:

Ja, ni ryssjävlar har tjatat om det sedan februari 2022.
Citera
2023-09-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ja, ni ryssjävlar har tjatat om det sedan februari 2022.

Om ryska kärnvapnen hade fungerat så hade de redan avfyrats vid det här laget. Vi har inget att frukta därifrån, minsta antydning till att ryssland är på g att avfyra något, så förvandlas Moskva till en radioaktiv askhög.
Citera
2023-09-13, 08:31
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Det går bra! Ville bara slutligen poängetera att oavsett vad så är Ryssland fortfarande en supermakt man inte ska kaxa med men om alla tror att Ryssland ska sitta still och se på när dom blir ekonomiskt och militärt krossade så kommer dom få se på annat.

Att ryssland inte kan ta hela Ukraina trots det kolossala övertaget i antal vapen och manskap är extremt märkligt om man vill kalla sig en "supermakt". Din assburgare.

1vs1 så hade ryssland fått storstryk not USA. Man kan inte ens vinna över Ukraina.
Senast redigerad av Alseno 2023-09-13 kl. 08:33.
Citera
2023-09-13, 08:37
Medlem
Citat:

Vad inkluderas i 'Global holocaust'?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in