Citat:
Du verkar kritisk till det, så då blir det ett antagande från mig utifrån vad du sagt att du anser att han inte skulle få gå. T,ex kallar honom sabotören utan att kunna visa på något sabotage eller ens vad det skulle bestå av och hur han faktiskt har saboterat. Så kan du dra förhastade slutsatser har förstås alla andra rätt att göra det.
Citat:
Oj. Hela tråden handlar om kursen och granskningen. Det står till och med trådrubriken, har du missat det. Det skulle förklara en del.
Citat:
Det är förstå de som säger att kursen är vetenskaplig som ska visa det. Jag kan inte visa att Gud inte finns och vill ha belägg för saker. Jag ser inget som är vetenskapligt i vithetsstudier, bara olika narrativ och ovetenskapliga marxistiska metoder. Du får allt visa mig vad som är vetenskapligt i den.
Min fråga var förstås retorisk också och ingen halmgubbe, därmed blir ditt påstående om att det var det en halmgubbe, i sig självt, en halmgubbe. Liksom att jag skulle syssla med halmgubbar, vilket jag inte gör. T.ex. kan jag faktiskt visa likheten mellan påståenden inom vithetsstudier och de narrativ nazisterna förde mot judar. Som ingen verkar kunna vederlägga.