2023-09-09, 21:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Helvete vad gammalt ansikte. Och kolla vad kort och petite han är hahah.. short king. Han ser ut som 50+ i ansiktet… bredvid släta rena grabbar som inte tar de droger som chrippa tar dagligen. https://www.filemail.com/d/sdwpkeboxfwoiwi

Haha helt sjukt. Han till vänster är bara 2 år yngre. Skulle tippat på 15 år yngre i ansiktet
Citera
2023-09-09, 22:17
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha helt sjukt. Han till vänster är bara 2 år yngre. Skulle tippat på 15 år yngre i ansiktet

Han ser helt sjuk ut på bilden 🤣 sååå himla liten kropp till ett så stort rynkigt ansikte. Till o med byxorna släpar i marken och hans omkrets i kroppen är minst av de vanliga grabbarna bredvid.
Citera
2023-09-09, 22:44
Medlem
Jag har alltid gillat Chrippa och gör det fortfarande, men idag tabbade han sig rejält. Inte direkt det smartaste att va med på en live när man är helt slajfad. Det här kommer inte sluta bra
Citera
2023-09-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Jag har alltid gillat Chrippa och gör det fortfarande, men idag tabbade han sig rejält. Inte direkt det smartaste att va med på en live när man är helt slajfad. Det här kommer inte sluta bra

Ingen som hann att spara undan selfien från toaletten där han och influencern Luddze är helt koksade?
Citera
2023-09-09, 23:55
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Helvete vad gammalt ansikte. Och kolla vad kort och petite han är hahah.. short king. Han ser ut som 50+ i ansiktet… bredvid släta rena grabbar som inte tar de droger som chrippa tar dagligen. https://www.filemail.com/d/sdwpkeboxfwoiwi

Jävlar vad kort han är! AnabolaDvärgen!!!
Citera
2023-09-10, 00:05
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey

Finns den att se någonstans? Trodde fan han var vettigare än att ta droger... Sjunkit som en sten i min ögon de senaste månaderna.
Citera
2023-09-10, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jävlar vad kort han är! AnabolaDvärgen!!!

178 cm enligt egen utsago
Citera
2023-09-10, 00:27
Medlem
MudOvens avatar
[quote=JagandeBjornen|85684309]178 cm enligt egen utsago[/QUO

Och du tror på det? Han ser ut att vara MAX 168 cm.
Fy fan skäms inte hans tjej att ha en kille som är en dvärg?
Citera
2023-09-10, 00:30
Avslutad
[quote=MudOven|85684340]
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
178 cm enligt egen utsago[/QUO

Och du tror på det? Han ser ut att vara MAX 168 cm.
Fy fan skäms inte hans tjej att ha en kille som är en dvärg?

Återger bara vad han sagt. Undrar hur kort Jacke är som säger att han är 173 men kortare än Chrippa.
Citera
2023-09-10, 00:45
Medlem
MudOvens avatar
[quote=JagandeBjornen|85684360]
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven

Återger bara vad han sagt. Undrar hur kort Jacke är som säger att han är 173 men kortare än Chrippa.

Jag har sprungit på hans bror jocke en gång för längesen, det första jag lade märke till var att han är skitkort. Det ligger väl i generna.

Har Chrippas pillesnopp krympt till en vindruvas storlek och har pungkulorna skrumpnat bort pga allt anabolaanvändande?
Citera
2023-09-10, 06:25
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Jag har sprungit på hans bror jocke en gång för längesen, det första jag lade märke till var att han är skitkort. Det ligger väl i generna.

Har Chrippas pillesnopp krympt till en vindruvas storlek och har pungkulorna skrumpnat bort pga allt anabolaanvändande?
Hur menar du att vi ska veta det? Om du nu är så nyfiken på hans kön så får du väl kolla upp det på egen hand?
Citera
2023-09-10, 06:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Chrippa på klubben när ecstasyn han droppade för en halvtimme sedan börjar ge effekt.

https://instagram.com/stories/christoferberg/3187720272432180619?utm_source=ig_story_item_share &igshid
När ska ni lära er att typ 90% av flashback inte har tiktok, lunarstorm och alla era små pedonätverk? Högerklicka på filmen, ladda ned, ladda upp till imgur eller ge fan i att posta alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in