2023-09-08, 02:20
Medlem
vonfnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retardcarrot
Ofattbart, han var ju snubben i serien som var absolut coolast.
Jag blev inte det minsta förvånad, eftersom han alltid verkat vara lite av ett äckel, och sen scientolog ovanpå det.
Intressant hur man kan uppfatta en person så olika.
Citera
2023-09-08, 02:27
Medlem
Han fick 30 år till livstid!

Lite skillnad mot lilla svenneland där man inte ens kan få 30 till livstid, hur många man än dödar och våldtar. Här i Usa får man straff för VARJE brott man blir dömd för.
Citera
2023-09-08, 02:29
Medlem
Helt sjukt att dömas till 30 år när ingen teknisk bevisning finns utan ord står mot ord.
Citera
2023-09-08, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Seinfeld, Cosby och Nakna Pistolen (OJ) sänds ju fortfarande. Roman Polanski våldtog en 13-åring och gör fortfarande filmer.

Seinfeld..?
Citera
2023-09-08, 02:51
Medlem
snooper123s avatar
Hur länge behöver han sitta då?
Är det 30 år eller kan han komma ut tidigare?
Om det är 30 år så är han ju nästan 80 år när han blir fri. Då kunde det nästan lika väl kunnat vara livstid.
Citera
2023-09-08, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Om det är 30 år så är han ju nästan 80 år när han blir fri. Då kunde det nästan lika väl kunnat vara livstid.

Så tragiskt, jäkligt bra skådis
Citera
2023-09-08, 03:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Han kan ansöka om villkorligt efter 25 år.
Citera
2023-09-08, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happife11
Hade väl blivit 3 månader för en babbeluring i Sverige

30 år, får man ens det för mord?

Det är USA vi snackar om. Finns ju t.o.m svenskar som kört bil i USA och varit med om olycka och hamnat mååånga år bakom galler för vållande.
Citera
2023-09-08, 05:57
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Jag blir alltid väldigt misstänksam när jag hör sådana här historier om kändisar som våldtar.

Skulle en kändis ens behöva våldta , som manlig kändis har du ett harem av villiga kvinnor som vill ha kändissnopp att välja och vraka bland.

När sådana här scenarion dyker upp så handlar det snarare om lycksökerskor som försöker få ut skadestånd och vem är då en bättre måltavla än en kändis då det går att yrka på miljonbelopp i skadestånd.

I denna sjuka wokevärld där man inte får ifrågasätta varken kvinnor eller babbars narrativ så är det inte konstigt att skrupellösa kvinnor utnyttjar detta
Citera
2023-09-08, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
"Skådespelaren Danny Masterson döms till minst 30 års fängelse för två våldtäkter. Han riskerar att bli kvar i fängelset livet ut."

"Våldtäkterna ska ha ägt rum 2003 i Mastersons hem i Hollywood, då stjärnan stod på toppen av sin karriär efter genombrottet i ”That 70's show”.

"Åklagarna hävdade under rättegången att Masterson använde sin ställning inom Scientologikyrkan för att utnyttja kvinnorna, som också var medlemmar i den omstridda rörelsen."

https://www.expressen.se/noje/that-70s-show-stjarna-far-30-ars-fangelse/

Det här är ju helt sjukt! 30 år till livstid för två påstådda våldtäkter. Det är ju precis som han skulle ha varit en seriemördare!
Något är mycket fel i den här domen. Han har varit gift med samma kvinna sedan 2011. Har svårt att tänka mig att detta var regelrätta våldtäkter, utan mer övertalning och tjatsex. Han lurade två unga tjejer för att han var en kändis.

Jag tycker också domen är på tok för hård och jag tror inte han med våld, tagit dessa kvinnor i sängen utan de känns som de ångrat sig eller något. Helt obegripligt hårt straff. Hoppas han överklagar och det slutar med att han ger dom 100k USD var eller något.
Citera
2023-09-08, 06:17
Medlem
4608s avatar
Fy fan vad sjukt att man kan anmäla någon för en våldtäkt som hände för tjugo år sedan och sen få den man anklagar inlåst i trettio år. Hur fan bevisar man ens personens skuld? Om det inte är inspelat.
Senast redigerad av 4608 2023-09-08 kl. 06:20.
Citera
2023-09-08, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Jag blir alltid väldigt misstänksam när jag hör sådana här historier om kändisar som våldtar.

Skulle en kändis ens behöva våldta , som manlig kändis har du ett harem av villiga kvinnor som vill ha kändissnopp att välja och vraka bland.

När sådana här scenarion dyker upp så handlar det snarare om lycksökerskor som försöker få ut skadestånd och vem är då en bättre måltavla än en kändis då det går att yrka på miljonbelopp i skadestånd.

I denna sjuka wokevärld där man inte får ifrågasätta varken kvinnor eller babbars narrativ så är det inte konstigt att skrupellösa kvinnor utnyttjar detta

Bara för att man kan knulla runt enkelt betyder det inte att man har preferenser för våld när det kommer till sex. Däremot kan man ifrågasätta terminologin i vanlig ordning. Jag tror att det är precis som Soran Ismail en fråga om att kvinnorna ångrat sig. Man väntar inte 15 år med att anmäla någon och gör man det borde det rendera i att man kastar domen i sjön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in