Både husfasaden och formen på trädet stämmer överens. Polisbilen borde stå parkerad precis utanför Storkällsvägen 19 isåfall.
Var förbi nyss och kan bekräfta att det är avspärrat tvärs över hela gatan vid just hus-nr 19. Med tanke på att adressen figurerat på dödslistan så känns det som det mest rimliga antagandet.
Citat från SVT: "Enligt uppgifter till SVT så är en person som tidigare kopplats till det kriminella nätverket Foxtrot skriven på adressen. Enligt flera källor har det nyligen skett en intern splittring inom nätverket."
Det var även en händelse för några veckor sedan samband?
Vilka är de stora kulturerna i Gränby?
När jag ser uttrycket "splitring inom nätverket" så får jag en känsla av Somalier. Mest en av all dessa killgissningar som bygger upp tråden. Dock baserat på en del erfarenhet av somalier och hur de kan överreagera ibland och strunta gamla relationer.
Enligt obekräftade uppgifter av en polis i Uppsala "hon sa att de va en hög ledares mamma som blivit dödad" så ja mycket säger väl att det är rävens mamma men är ju bara rykten tills det kommer ut vem BO är
Nej det verkar vara ändrat, så då stämde det kanske inte. Jag ber om ursäkt för förvirring! OM det skulle vara Rävens mamma då kommer det väl att starta ett 3e världskrig
Enligt obekräftade uppgifter av en polis i Uppsala "hon sa att de va en hög ledares mamma som blivit dödad" så ja mycket säger väl att det är rävens mamma men är ju bara rykten tills det kommer ut vem BO är
är det rävens morsa som kan vara skjuten? om det är så är kriget i full gång igen, vem fan skjuter någons morsa