Ungen är 2 år, 11 månader och 19 dagar
Pretty much 3 år.. Och han sitter o försvarar sig att hans unge inte är 3 år i youtube kommentarerna med samma pissiga ”argument” -Fyfan vad sorgligt och vilken tragisk fattig förälder du är som inte kan resa med dina barn

mitt barn har upplevt mer än vad dina barn NÅGONSIN kommer kunna uppleva och det är jag jävligt säker på. fattiga föräldrar stackars barn som inte får uppleva det min dotter upplevt.”
Han skriver även att hans unge pratar bättre än alla andra barn i denna åldern, och hans unge har perfekta tänder och nappen är hennes trygghet. Han skriver att ungen får all utveckling hon behöver genom att åka utomlands… wayy better än från ett pissigt dagis” jaha vart är pedagogiken? Vart är hjärngympan av att ligga vid poolen? Läser du böcker för dottern och engagerar dig i hennes utveckling??
Hahaha han är så jävla bränd och störd i skallen. Bryr sig inte ett skit om sitt barn.
Han har tittat för lite på jockoibois familje vloggar eller så har han helt enkelt extremt låg iq och kan verkligen inte koppla och fatta..