2023-08-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Och det gjorde inte hon? Till skillnad från han så gick hon ut i media t.om och sa det.

Jag gillar inte ens grabben men att påstå att bianca är någon jungfru ängel i något sammanhang när hon skryter om varenda ligg hon har öppet i media, då vet man att du är efterbliven.
Jag håller med dig, men folk här inne tror Bianca är en en jungfru ängel när hon öppet pratar om sex 24/7. Bianca är en slampa.

Som jag sa innan dagens snubbar tycker kvinnors bodycount med 10-20 kukar är få. Män har låg standard nu för tiden. Verkar som dagens män tycker högt bodycount börjar från typ 100 pers.
Senast redigerad av Mjonjoka 2023-08-29 kl. 15:27.
Citera
2023-08-29, 15:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Jag håller med dig, men folk här inne tror Bianca är en en jungfru ängel när hon öppet pratar om sex 24/7. Bianca är en slampa.

Som jag sa innan dagens snubbar tycker kvinnors bodycount med 10-20 kukar är få. Män har låg standard nu för tiden. Verkar som dagens män tycker högt bodycount börjar från typ 60 pers.

Män har blivit cucks, speciellt i Sverige.
Resultatet det är att kvinnan skiljer sig från mannen 1-2 år efter de har gift sig.
Men det förstår inte svensken, som alltid ska agera efter något har skett.
Inte proaktivt innan.

Problemet med att kvinnor ligger runt är att det är ett maskulint beteende som påverkar kvinnor emotionellt på ett annat sätt, maskulint beteende fungerar inte i en relation från en kvinna.

Hur är uppfattar ni Bianca, ja NI i tråden?
Maskulin som fan.

Vad är Bianca?
Singel och olycklig.

= Är du tjej, ligg inte runt.
Senast redigerad av BlackRockInc 2023-08-29 kl. 16:04.
Citera
2023-08-29, 18:29
Medlem
526s avatar
Citat:
Hur jävla naiva och korkade svenssons är ni?

Har du hört talas om att en person kan ljuga, speciellt en kvinna.

Det räcker att hon nämner det en gång för påtala hennes mentalitet.
Det behöver inte upprepas.

Nej inte alls. Det är din confirmation bias som talar.

B har flera gånger sagt att hon äcklas av närhet till andra.

Hur som - finns det inget som tyder på att hon skulle ha fler partners än en vanlig tjej i samma ålder.
Snarare färre.
Citera
2023-08-29, 18:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Nej inte alls. Det är din confirmation bias som talar.

B har flera gånger sagt att hon äcklas av närhet till andra.

Hur som - finns det inget som tyder på att hon skulle ha fler partners än en vanlig tjej i samma ålder.
Snarare färre.

Hon säger också dagligen hur mycket hon knullar runt.

Du hittar henne också dagligen på närmsta uteservering, gärna en fylld sådan se de kan tillgodose hennes bekräftelsebehov med uppmärksamheten.
Citera
2023-08-29, 21:57
Avslutad
Enda anledningen till att jag är sur över att Bianca ligger runt är för att inte jag är en av de hon gör det med. I övrigt bryr jag mig inte om vilket.
Citera
2023-09-02, 08:45
Medlem
Citat:
Och sedan när stämmer de siffrorna?
Människors tillgångar i Sverige är inte offentliga uppgifter din korkade jävla svensson.

Va??? Hur ovetande kan man vara. Jo de är offentliga, alla deklarationer är offentliga och hört talas om taxeringskalendern ngn gång eller kvällstidningarnas listor de har ibland på de med mest förmögenheter. Herregud
Citera
2023-09-02, 09:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Va??? Hur ovetande kan man vara. Jo de är offentliga, alla deklarationer är offentliga och hört talas om taxeringskalendern ngn gång eller kvällstidningarnas listor de har ibland på de med mest förmögenheter. Herregud

Taxeringskalender är vad någon tar ut i lön och utdelning som de beskattas på

IQ-befriade fjortisar i tråden ^

Håll dig till att posta halvnakna bilder på sociala medier och låt männen prata ekonomi.
Citera
2023-09-02, 23:42
Medlem
Eller så skiter man bara i att vara avundsjuk och raljera över Biancas taxerade inkomst. Hon har gjort det jävligt bra och det är intressant att se hur det svider hos vissa människor som förmodligen inte kommer i närheten av hennes framgång. Punkt.
Citera
2023-09-03, 07:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisPelvis65
Eller så skiter man bara i att vara avundsjuk och raljera över Biancas taxerade inkomst. Hon har gjort det jävligt bra och det är intressant att se hur det svider hos vissa människor som förmodligen inte kommer i närheten av hennes framgång. Punkt.

Du kanske ska läsa kommentarerna innan du kommenterar.
Raljera?
Nu handlade det om att en person sa att hon är god för mer än en halv miljard.

Förklara vad hon har gjort istället för att säga att hon gjort det jävligt bra.
Svider gör det inte.
I det platta landet Sverige där ingen sticker ut, tjänar du pengar på att sticka ut och ni svenssons är så fascinerad när en halvitalienare beter sig som en hora på tv.

I slutet av dagen är pengar inte allt, vilket är varför bianca fortfarande mår psykiskt dåligt.
Senast redigerad av BlackRockInc 2023-09-03 kl. 08:36.
Citera
2023-09-03, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Sådärja, det mesta går Biancas väg nu och finansfolk jag samarbetar med hävdar att sötisen knäcker miljard-strecket inom 2 år

Det är mycket underhållande att läsa bittra inlägg från avis fittsmällor som inte tål att Bianca är ett fysiskt praktexemplar med ofattbart hög intelligens, jag skrattar gott åt dem
Hon har psykiska problem och har köpt läppar, bröst mm
Vad på henne är äkta? Hennes intelligens? Hon är så blåst att skämskudden åker fram.
Hennes IQ-befriade intervjuer, där hon inte ens kan uttala ord korrekt, när hln läser från sina manuskort, är ruggigt.
Hur kan det komma sig att denna "begåvade" förvuxna fjortis har hamnat i strålkastarljuset?
Svar: hon föddes in i det. Det är Wahlgrenklanen som kladdar av sig överallt.
Hon vann kristallenpris...brodern två, hmm hur kan det komma sig? Korrupt.
Usch
Citera
2023-09-03, 10:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har psykiska problem och har köpt läppar, bröst mm
Vad på henne är äkta? Hennes intelligens? Hon är så blåst att skämskudden åker fram.
Hennes IQ-befriade intervjuer, där hon inte ens kan uttala ord korrekt, när hln läser från sina manuskort, är ruggigt.
Hur kan det komma sig att denna "begåvade" förvuxna fjortis har hamnat i strålkastarljuset?
Svar: hon föddes in i det. Det är Wahlgrenklanen som kladdar av sig överallt.
Hon vann kristallenpris...brodern två, hmm hur kan det komma sig? Korrupt.
Usch

Hon och brodern slog igenom när Swedish House Mafia var som störst, det säger ganska mycket om varifrån strålkastarljuset kom ifrån. Efternamnet.

Kristallprisen vann hon och brorn för att juryn vill vara relevanta i kändiskretsar och inte uteslutas, det är så det är i lilla stockholm. Då håller man varandras rygg till fördel för ens sociala värde.

Oavsett om man gillar henne eller inte kan man inte påstå att hennes talkshow är något vidare.

Du glömde att hon har fettsugit magen med och injicerat det i rumpan.

Att folk håller hennes rygg i tråden visar bara hur lättblåsta svenskar är.
Senast redigerad av BlackRockInc 2023-09-03 kl. 10:21.
Citera
2023-09-04, 10:21
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/bianca-ingrosso-visar-upp-nya-lyxl%C3%A4genheten-nya-beskedet-om-flytten/ar-AA1gcHFj?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=f331bdc5f6294b 0bb338ce60330004dc&ei=7

Citat:
Bianca Ingrosso, 28, har haft fullt upp under senaste åren med en fullspäckad karriär och en stor renovering av sin nya lägenhet på 300 kvadratmeter. År 2021 köpte hon nämligen en våning på Östermalm som ska ha kostat långt över 40 miljoner kronor.

Hoppas hon kan flytta in snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in