2023-08-28, 21:37
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Härligt Sundsvall! Viktigt!

Någon som vet var Hallenius är?

Inget vidare för ditt Helsingborg, så svårt att förstå din glädje över deras vinst.
Citera
2023-08-28, 22:08
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Inget vidare för ditt Helsingborg, så svårt att förstå din glädje över deras vinst.

Som norrlänning vill jag ha Sundsvall kvar. En mycket fin förening. Vi når max kval, om ens det. Derby imorgon.
Citera
2023-08-28, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Som norrlänning vill jag ha Sundsvall kvar. En mycket fin förening. Vi når max kval, om ens det. Derby imorgon.

Du har tappat hoppet om säker plats då? Efter dagens resultat är jag nära på att hålla med. Så jävla pirrig inför imorgon.
Citera
2023-08-29, 07:13
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
Du har tappat hoppet om säker plats då? Efter dagens resultat är jag nära på att hålla med. Så jävla pirrig inför imorgon.

Säker plats tror jag aldrig vi grejar. Aldrig.
Citera
2023-08-29, 09:27
Medlem
Vad tror vi om derbyt idag? HIF vs L.BoIS?
Citera
2023-08-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carledde
Vad tror vi om derbyt idag? HIF vs L.BoIS?

Jag tror att HIF vinner. Verkar som om de har fått rätt på spelet och haft lite otur i slutet på sistone. Längesen de vann och det är dags nu. Sen är väl Landskrona mer eller mindre ett juniorlag. Säker etta enligt mig.
Citera
2023-08-29, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Jag tror att HIF vinner. Verkar som om de har fått rätt på spelet och haft lite otur i slutet på sistone. Längesen de vann och det är dags nu. Sen är väl Landskrona mer eller mindre ett juniorlag. Säker etta enligt mig.

Tror inte det är otur, tror vi spelar som skit utan Rogne i backlinjen. Extra märkvärdigt när vi spelar försvar i 40-50 minuter efter ledning.
Citera
2023-08-29, 14:11
Medlem
Ja uppenbart är HIF ett totalt misslyckande. Hört av en erfaren tränare som var påväg in innan Lennartsson som tackade nej pga Granqvist hade noll koll på sitt jobb och onekligen hade han ju rätt
Citera
2023-08-29, 16:17
Medlem
Svartvittskanes avatar
idag smäller det! heja BoIS!

packet ska ner i div1
Citera
2023-08-29, 17:19
Medlem
Som neutral hoppas jag inte att HIF åker ner i ettan. De hör hemma i nån de två översta divisionerna med de publiksiffrorna och den arenan. Publiken sluter upp och drar in pengar men det brister i ledningen och på tränarsidan. Således en vanskött förening, med de förutsättningar de har.

Landskrona vettefan. De är lite tvärtom. Bra skött klubb numera men sisådär publikstöd och arena. De har harvat i Superettan och Div.1 i evigheter nu så det är väl inte så konstigt. Men det känns som om nåt är på gång i klubben ändå, viljan att få till något långsiktigt stabilt verkar finnas. Den nya arenan kan bli ett rejält lyft, när den står klar. Den är minst sagt efterlängtad då IP är sliten, omodern och eftersatt.
Citera
2023-08-29, 19:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvittskane

packet ska ner i div1

Ni har vårt stöd här i Malmö, bara skicka ner HIV och låt möget konka.
Citera
2023-08-29, 19:19
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvittskane

packet ska ner i div1

1-0 BoIS efter 10 min, har HIF gett upp eller är dom så dåliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in