2023-08-26, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Källa på det?

Kom ihåg att jag skrev "VERKAR" tro,
Källan är att hon i en video på tiktok när hon är full säger "FUCK HAVAL, FUCK SKARPNÄCK"
När Adels ex frågades vad adel tycker om haval svarade hon fråga istället vad han tycker om Dara. Skyttarna försökte klippa adel också.
Einar la upp en insta video där han åkte runt beväpnad i skarpnäck och efter det la havals insta upp en video där de hade vapen och var i skarpnäck. Inga sådana här hot finns från Vårby/Dalen, den Einar hade mest beef med efter kidnappningen var Haval som hade lurat honom till platsen.
Citera
2023-08-26, 15:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Källan är att hon i en video på tiktok när hon är full säger "FUCK HAVAL, FUCK SKARPNÄCK"
När Adels ex frågades vad adel tycker om haval svarade hon fråga istället vad han tycker om Dara. Skyttarna försökte klippa adel också.
Einar la upp en insta video där han åkte runt beväpnad i skarpnäck och efter det la havals insta upp en video där de hade vapen och var i skarpnäck. Inga sådana här hot finns från Vårby/Dalen, den Einar hade mest beef med efter kidnappningen var Haval som hade lurat honom till platsen.

Alexandra har flera gånger gått ut med att det inte är henne man hör säga fuck haval fuck Skarpnäck.
Citera
2023-08-27, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Vadå, tror du Mariachi och Snickers hade nånting med mordet att göra? Hahaha parodi på högsta nivån. Först var det Husby skyttar. Mariachi och Snickers hade ingenting med Einars mord att göra och inte heller när dom mördades. Det är en helt annan konflikt. Men du får tro vad som känns bra för dig och får dig sova gott om nätterna 🤣
Snickers skicka nisse, bagis einars vänner skickade han pga Einar mordet i uppdrag av nära till Einar. Men Mariaci har med en annan konflikt o göra
Citera
2023-08-27, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Källan är att hon i en video på tiktok när hon är full säger "FUCK HAVAL, FUCK SKARPNÄCK.

Jaha och? Einar hatade Haval så det är väl bara naturligt att de nära honom också gjorde det.
Citera
2023-08-27, 03:10
Medlem
Lyssna nu era Flashback lallare mariachi var en av skyttarna

Hans gamla bästavän.

Mariachi har på sin Instagram bio ”D.K🌹” som står för dara khalil

1+1 = 2
Citera
2023-08-27, 03:36
Medlem
Hahahahaha, ni är helt förvirrade. En säger Snickers, en annan säger Mariachi, en tredje sa Husby 🤣. Söderort"sicario"121, vad än du vill brorsan. Vad som får dig sova gott på nätterna. Vad som får dig och känna dig tuff när du lyssnar på Einar. En riktig G
Citera
2023-08-27, 09:12
Medlem
Citat:
Hahahahaha, ni är helt förvirrade. En säger Snickers, en annan säger Mariachi, en tredje sa Husby 🤣. Söderort"sicario"121, vad än du vill brorsan. Vad som får dig sova gott på nätterna. Vad som får dig och känna dig tuff när du lyssnar på Einar. En riktig G
Låt oss höra då Mamme du som är så insatt. Berätta för oss vem de är
Citera
2023-08-27, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy

Hans gamla bästavän.

1+1 = 2

Exakt det är en hämnd för dara mordet
Citera
2023-08-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy

Hans gamla bästavän.

1+1 = 2

Har du bild på mariachi?
Citera
2023-08-27, 14:10
Medlem
Citat:
Om du vet vem som beställde att man skulle japp snickers då du kmr fatta
Citera
2023-08-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Om du vet vem som beställde att man skulle japp snickers då du kmr fatta

Ja, därför du vet vem som beställde eller hur? Du är 15 år gammal, max. Om du "visste", då hade du fattat att Snickers inte hade nåt med Einar att göra. Snickers var den första bästa man hittade i Skarpnäck. Han var ingen måltavla din snorunge som man planerade att klippa innan.
Citera
2023-08-28, 01:14
Medlem
"Ja, därför du vet vem som beställde eller hur? Du är 15 år gammal, max. Om du "visste", då hade du fattat att Snickers inte hade nåt med Einar att göra. Snickers var den första bästa man hittade i Skarpnäck. Han var ingen måltavla din snorunge som man planerade att klippa innan." (Mamme90)

Mamme jag är nyfiken på din teori. Vilka var det som mördade Nisse? Beställare? Om jag inte minns fel så trodde du på Dalen/Vårby/Skarpnäck teorin snarare än det som Allchronix och Mastarn lagt fram med HH/Bredäng. Den senare är mer logisk när man följer alla detaljer som vi vet (bråket på Nosh and Chow, Dumle goare, det faktum att Nisse ganska plötsligt blev orolig för sin säkerhet och sitt liv, plus andra övertygande detaljer som finns i tråden). Jag tror det är därför Mastarn Rodicio Allchronix mfl slutat skriva här för de har redan löst det. Glöm inte det faktum att det är flera personer som lagt fram här i tråden den senare teorin och hur det hänger ihop vilket gör det hela mycket mera säkert än folk som bara skriver "Jag tror det var Dalen".
Att Haval skulle ha med mordet att göra finner jag med flera extremt osannolikt. Det stämmer inte med verkligheten. Och även om Dalen slantat så hade Haval inga pengar plus han satt inne.
Senast redigerad av johanni 2023-08-28 kl. 01:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in