Citat:
Ursprungligen postat av
-POLISEN
Jag är helt med på att det blir kostnader. Än om väldigt små.
Men nu var det inte det hur mycket jag måste dra in per månad
Gör en grovbudget, det är vad som krävs för att kunna avgöra det.
Är det privatpersoner eller företag som är dina presumtiva kunder?
Arbetsredskap borde inte vara så stor kostnad, men inköp av fordon för transporter och sedan driften av detta fordon kan ta en hel del medel i anspråk. Slutligen ser du vad som blir över till lön. Glöm inte arbetsgivaravgifter samt sådant som faller under rubriken administration. Marknadsföring skrev någon också, det lär behövs även det, samt kommunikationshjälpmedel.